Sommernatt Skrevet 3. desember 2014 #5861 Skrevet 3. desember 2014 Hurra, ferdig med eksamen i oppgjør! Men den var så skremmende lett at jeg er redd jeg har gjort alt feil 😩 Hater den følelsen!
Infinite Skrevet 3. desember 2014 #5862 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Jeg kjenner følelsen der Lykke til! Jeg har trua. Prøv å samle tankene når du får vite hva du skal snakke om. Det er lov å ta en liten tenkepause! Hilsen en som gråt seg gjennom hele muntlig, men allikevel stod! Hyggelig å høre at du har trua, men skal ha denne periodens tredje muntlig nå om et par dager, og jeg kan ikke helt se for meg at det skal bli bedre denne gangen heller. Sukk... Er så flink til å snakke for meg og få frem gode poenger i de fleste andre situasjoner, men angsten tar helt overhånd i en muntlig eksamensituasjon. Godt å kunne lese i denne tråden hvertfall, og se at det ikke bare er jeg som er håpløs og lei Endret 3. desember 2014 av Infinite
frøkenfranzen Skrevet 3. desember 2014 #5863 Skrevet 3. desember 2014 Ferdig med oppgave 1 og halve oppgave 2... Er vanskeligere å konsentrere seg i dag, gitt. Tror jeg består, men blir nok ingen A akkurat, hoho.
Rachelzane Skrevet 3. desember 2014 #5864 Skrevet 3. desember 2014 da begynner jeg endelig på hjemmeoppgaven. lage en markedsføørings plan for dyreparken med dokumentasjon på 35-45 sider som skal være ferdig 15.desember og jeg skal på jobb 80% neste uke. kan nesten ingenting om markedsførings ledelse vet ikke hvordan jeg skal få tid til alt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5865 Skrevet 3. desember 2014 Er så stressa at jeg begynner å gråte. Har eksamen i morgen og jeg vet jeg stryker fordi jeg har nesten ikke lest noe på faget og kan ingenting. Det er den verste følelsen i verden å føle seg så mislykket og håpløs som jeg gjør nå. Gruer meg til å sitte der i morgen og skrive bare tull.. hvis jeg får til å skrive noe som helst. Anonymous poster hash: a9771...db4
Mynona Skrevet 3. desember 2014 #5866 Skrevet 3. desember 2014 En uke igjen til neste/siste eksamen. Burde jo bruke dagen på lesing og oppgaveløsning… meeen… altså… JEG ORKER IKKE… Jeg går for en C på den eksamen her. Orker ikke prøve å få noe bedre en gang. Eneste muligheten jeg kan ha til å få en A er hvis jeg har max flaks og får et sett med bare oppgaver som jeg kan. Og har dårlig odds på det
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5867 Skrevet 3. desember 2014 har hjemmeeksamen mandag-torsdag neste uke. hvor mye har jeg lest? ingenting. Anonymous poster hash: 5aeb6...64a
Sugardoll Skrevet 3. desember 2014 #5868 Skrevet 3. desember 2014 Har muntlig på mandag, gruer meg helt forferdelig, pensumet er diiigert og jeg føler ingenting fester seg... Dessuten har jeg skikkelig angst for muntlig *gråte*
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5869 Skrevet 3. desember 2014 Har muntlig på mandag, gruer meg helt forferdelig, pensumet er diiigert og jeg føler ingenting fester seg... Dessuten har jeg skikkelig angst for muntlig *gråte* Jeg gruer meg også fryktelig til muntlig :S Har også MASSE pensum. Du får ha masse lykke til:) Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Pottah Skrevet 3. desember 2014 #5870 Skrevet 3. desember 2014 Exphil oppgaven skal leveres i morgen. Er ferdig å skrive den, selv om den er ganske crap. Tror det blir D eller kanskje C. Men ikveld må jeg fikse litt på tid, sjekke at jeg ikke har gjentatt meg, og fikse kildehenvisningene, og jeg har bare ikke lyst. Og jeg jobber i morgen kveld så det siste av lesingen til flervalgsprøven er i kveld. Fml
Sommernatt Skrevet 3. desember 2014 #5871 Skrevet 3. desember 2014 Synes muntlig er en skikkelig uting! Vi har muntlig avsluttende eksamen til våren på 15 min. som avgjør om vi får vitnemål eller ikke! 15 usle minutter som kan ødelegge et helt år av livet ditt!
Bazinga! Skrevet 3. desember 2014 #5872 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Eksamen i morgen. Absolutt ikke klar Endret 3. desember 2014 av Bazinga!
Høhø Skrevet 3. desember 2014 #5873 Skrevet 3. desember 2014 Begynner å bli trøtt. Leste "sultetråd for studenter!"... 6
Hirondelle Skrevet 3. desember 2014 #5874 Skrevet 3. desember 2014 Begynner å bli trøtt. Leste "sultetråd for studenter!"... For en tråd
Sugardoll Skrevet 3. desember 2014 #5875 Skrevet 3. desember 2014 Jeg gruer meg også fryktelig til muntlig :S Har også MASSE pensum. Du får ha masse lykke til:) Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 Tusen takk :-) du får ha masse lykke til du og! Krysser fingrene for oss begge :D så lenge jeg står, er jeg overlykkelig.
Sugardoll Skrevet 3. desember 2014 #5876 Skrevet 3. desember 2014 Synes muntlig er en skikkelig uting! Vi har muntlig avsluttende eksamen til våren på 15 min. som avgjør om vi får vitnemål eller ikke! 15 usle minutter som kan ødelegge et helt år av livet ditt! Det høres jo helt sykt ut.... Synes muntlig er en uting jeg og, formulerer meg mye bedre på papir enn via ord..
frøkenfranzen Skrevet 3. desember 2014 #5877 Skrevet 3. desember 2014 Begynner å bli ferdig med oppgave 2, men nå er jeg så lei og sliten at jeg heller gjør den ferdig i morgen. Klarer ikke å tenke helt klart nå
drue Skrevet 3. desember 2014 #5878 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Eksamen i morgen. Absolutt ikke klar Kan jo hende det går bedre enn du tror! Lykke til Endret 3. desember 2014 av drue
globalagogo Skrevet 4. desember 2014 #5879 Skrevet 4. desember 2014 Sykt lei av å stå opp tidlig...seriøst...
Gjest Trappetroll Skrevet 4. desember 2014 #5880 Skrevet 4. desember 2014 Er så stressa at jeg begynner å gråte. Har eksamen i morgen og jeg vet jeg stryker fordi jeg har nesten ikke lest noe på faget og kan ingenting. Det er den verste følelsen i verden å føle seg så mislykket og håpløs som jeg gjør nå. Gruer meg til å sitte der i morgen og skrive bare tull.. hvis jeg får til å skrive noe som helst.Anonymous poster hash: a9771...db4 Lykke til! 😊 Har samme følelsen for min i morgen 😫😫
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå