Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Jeg også :fnise: Men jeg er flink til å begynne å bekymre meg gooood tid i forveien slik at jeg ikke har samvittighet til å henge med venner, men jeg har ikke starta på noe pensum enda :P

Jeg kjenner meg igjen :fnise:

Endret av Vinglepetra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også :fnise: Men jeg er flink til å begynne å bekymre meg gooood tid i forveien slik at jeg ikke har samvittighet til å henge med venner, men jeg har ikke starta på noe pensum enda :P

procrastination.jpg

• Liker 13
Skrevet

Nå har jeg lest 45 sider! Og har 10 sider igjen så har jeg lest gjennom hele pensum i strategi! Men hjernen er litt kokt… og det er ikke så mye som sitter av det jeg har lest. Gruer meg til eksamen!

Gjest Linaria
Skrevet

Tre uker til eksamen. Har lest så utrolig lite :(
Et av fagene ødelegger alt for meg. Jeg vurderer sterkt å legge det faget litt til side. Det er ikke obligatorisk for graden min, og ødelegger motivasjonen for alt det andre. Hvordan er reglene i forhold til eksamen? Om man tror det kommer til å gå til helvete, er det lurest å melde seg av eksamen eller møte opp og se hvordan det går? Jeg har jo litt kunnskap innenfor området, så jeg kan jo klare å stå, for poengenes skyld :/

Faget vil bli en del av 40-gruppa mi.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Sittet med en fæl oblig. hele helgen, nå er det 2 timer til innlevering og jeg er enda ikke ferdig :bond::murvegg:

Skrevet

Sitter med utkast til eksamensoppgave...må bli ferdig i kveld, og startet...i kveld :P

Skrevet

Jeg gjemmer meg fra eksamen. Gjem meg. Gi meg nåde.

tumblr_inline_n1hjqlRZk31rf5nvc.gif

• Liker 2
Skrevet

Blir demotivert når jeg får Snaps av medstudenter som sitter på lesesalen på en søndag... og det er ikke eksamenstid for oss.

Anonymous poster hash: 32cc3...211

• Liker 1
Skrevet

Hva studerer dere? :)

MA Theatre Studies. Enn du? :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Sittet med en fæl oblig. hele helgen, nå er det 2 timer til innlevering og jeg er enda ikke ferdig :bond::murvegg:

Nå har jeg lappet sammen noe vrøvl og levert! Kommer sikkert ikke til å bli godkjent, men nå er det hvert fall LEVERT!

Skrevet

Æsj! Skal gjennomføre en spørreundersøkelse og trenger 300 deltakere. Dette blir sannelig en utfordring...... :(

Skrevet

Æsj! Skal gjennomføre en spørreundersøkelse og trenger 300 deltakere. Dette blir sannelig en utfordring...... :(

Jeg kan hjelpe! 299 igjen

Skrevet

Sitter med utkast til eksamensoppgave...må bli ferdig i kveld, og startet...i kveld :P

Sitter med semesteroppgaven og begynte nå nettopp... Skal være levert i morgen :plystre:

Anonymous poster hash: a3d51...bb9

Skrevet

Blir motivert av å lese i denne tråden, av en eller annen grunn :fnise: Helt til jeg lukker KG og åpner oppgaven igjen.. Er bare siste finpussen igjen nå, men det føles som Mount Everest skal bestiges.. :grine:

Skrevet

FØKK! Jeg får jo ikke til å bare ta frem boka! HAR IKKE LYST! Under 3 uker til første eksamen - drøye 5 uker til siste! Huff, alt for mye pensum igjen.

Anonymous poster hash: 51e95...a6b
Skrevet (endret)

Har semesteroppgave som skal inn den 21 november som teller 40% av karakteren.

Har ikke begynt :sur: har dessuten eksamen den 8 desember, og den 10 desember.. Skal være glad når jeg har juleferie! :daane:

Dessuten har sjefen gitt meg vakter der jeg har sagt fra at jeg ikke kan jobbe.. Må få fjerna noen av de.. (er veldig glad for at jeg har jobb, men blir mye noen ganger kjenner jeg..)

Endret av Sugardoll
Skrevet

Eksamen kommer altfor fort! Litt over tre uker til første av fire eksamener. Er ikke klaaaar! :grine:

Skrevet

Skal skrive oppgave i kveld. Men er så usikker på hvordan jeg skal begynne. Det er vanskelig når jeg har veldig lite plass å boltre meg på. Veldig mange viktige poenger skal inn på et ark med liten plass (ordgrensa er forferdelig lav). Får bare prøve å være kort og presis...

Skrevet

To uker til to eksamener. Virker som et fjell å studere innen da. Må bare prøve å være positiv. Jeg liker ikke tidspreeess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...