Mermaid Blues Skrevet 27. oktober 2014 #5421 Skrevet 27. oktober 2014 Nå er du forvirret, det der er jo meg! Eller har jeg funnet min tapte tvilling? *dramatisk musikk* Hvah! Mener du...at etter alle disse årene...at jeg ikke er alene i denne verden?? *løpe i sakte film gjennom blomstereng mens diverse kroppsdeler ramler av* Og ja, jeg er kronisk forvirret
Poppie Skrevet 27. oktober 2014 #5422 Skrevet 27. oktober 2014 Hahaha, dere er fantastiske! Jeg tror dog Rick Grimes egentlig bare har en skade på øyet etter han ble skutt. Det han egentlig ser resultatet av en feilslått kaffebønnesesong og alle zombiene er bare en gjeng morrastrøtte kollektivtrafikanter (som meg selv).
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5423 Skrevet 27. oktober 2014 Nå sporer dere veeeeeldig av folkens! Det er bare en måned til eksamenssirkuset starter!!Anonymous poster hash: 77acd...7ca
Poppie Skrevet 27. oktober 2014 #5424 Skrevet 27. oktober 2014 Nå sporer dere veeeeeldig av folkens! Det er bare en måned til eksamenssirkuset starter!!Anonymous poster hash: 77acd...7ca Jeg er i komplett fornektelse. 1
Gjest constance90 Skrevet 27. oktober 2014 #5425 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Dau Endret 27. oktober 2014 av constance90 2
elvital Skrevet 27. oktober 2014 #5426 Skrevet 27. oktober 2014 Nå sporer dere veeeeeldig av folkens! Det er bare en måned til eksamenssirkuset starter!!Anonymous poster hash: 77acd...7ca Hold opp du a, første eksamen er på onsdag! *Løper rundt meg selv i full panikk, kan faktisk ingen ting i dette faget. Nesten*
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5427 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har sluppet opp for ting å gjøre... Det er veldig merkelig! Jeg føler meg ikke ferdigarbeidet med pensumstoffet, føler ikke det sitter forferdelig godt enda, selv om at jeg har lest alt pensum, tatt notater, gjort noen korte oppgaver. Nå har jeg liksom sluppet opp for ting å lese, ting å gjøre... Dette er jusfag, så det er ikke akkurat noe å "pugge" i den grad. Får bare hoppe over til neste tema da, og ta en kort oppsummering før eksamen? Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
FrøkenBaker Skrevet 27. oktober 2014 #5428 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) *dramatisk musikk* Hvah! Mener du...at etter alle disse årene...at jeg ikke er alene i denne verden?? *løpe i sakte film gjennom blomstereng mens diverse kroppsdeler ramler av* Og ja, jeg er kronisk forvirret Endelig, den lange letingen er over! Jeg lo så jeg holdt på å falle av setet på t-banen i dag. Hahaha, dere er fantastiske! Jeg tror dog Rick Grimes egentlig bare har en skade på øyet etter han ble skutt. Det han egentlig ser resultatet av en feilslått kaffebønnesesong og alle zombiene er bare en gjeng morrastrøtte kollektivtrafikanter (som meg selv). Det er sånn apokalypsen starter, vet du. Dårlig syn og mangel på kaffe, panikk. Jeg mener, alt passer jo, de trege bevegelsene, stønningen, med influensasesongen i gang er det ikke mangel på murring og gurgling, og når eksamenstiden starter ser jo folk... litt medtatte ut, så du har funnet svaret. Jeg er i komplett fornektelse. Kjenner til det. Vi kan starte en støttegruppe, eller, vi har jo denne tråden. Sutring: Vi har bare et par ganger igjen med gruppa før det avsluttes for semesteret, og jeg vil helst ikke forlate den. Tenk deg at du endelig havner på en produktiv gruppe der alle jobber godt sammen og alle kommer overens. Jeg vil ikke gi slipp på det ennå. Det er faktisk så sjeldent, at jeg blir rørt. Endret 27. oktober 2014 av FrøkenBaker 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5429 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har sluppet opp for ting å gjøre... Det er veldig merkelig! Jeg føler meg ikke ferdigarbeidet med pensumstoffet, føler ikke det sitter forferdelig godt enda, selv om at jeg har lest alt pensum, tatt notater, gjort noen korte oppgaver. Nå har jeg liksom sluppet opp for ting å lese, ting å gjøre... Dette er jusfag, så det er ikke akkurat noe å "pugge" i den grad. Får bare hoppe over til neste tema da, og ta en kort oppsummering før eksamen? Anonymous poster hash: 6e70a...3d7 Du kan godt ta noe av mitt pensum? Jeg har meeeeer enn nok til overs! Anonymous poster hash: 49b9d...09b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5430 Skrevet 27. oktober 2014 Du kan godt ta noe av mitt pensum? Jeg har meeeeer enn nok til overs! Anonymous poster hash: 49b9d...09b Haha, neida! Det går bra. Jeg klarer meg. Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
Thorn Skrevet 28. oktober 2014 #5431 Skrevet 28. oktober 2014 Under en måned til eksamen og nesten 2000 sider med pensum til sammen, og jeg begynner i dag... Har vært så mye syk at jeg har havnet totalt på etterskudd. Klarte å være i forkant med pensum i to uker på begynnelsen av semesteret, så gikk alt til helvete med både lesing og forelesninger pga sykdom. Ligger også ganske mye etter på studiepoengene, så jeg bør stå på begge eksamenene mtp studielånet. I tillegg trenger jeg minst C på en og B på en, helst B på begge, for å ha sjanse til å komme inn på master til høsten, og jeg kan ikke konte til våren siden jeg allerede har ekstra studiepoeng lagt opp... Så hvis jeg stryker eller får dårlig karakter må jeg ta et helt konteår for å kunne søke på masteren. Dritt altså!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5432 Skrevet 28. oktober 2014 AAAAAAAAAAHHHHHHHH (første) Eksamen om 3 uker! Og jeg kan jo ikkeno! Dessuten er jeg syk og har feber osv, så jeg orker ikke å lese noe nå jeg! Anonymous poster hash: 51e95...a6b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5433 Skrevet 28. oktober 2014 Under en måned til eksamen og nesten 2000 sider med pensum til sammen, og jeg begynner i dag... Har vært så mye syk at jeg har havnet totalt på etterskudd. Klarte å være i forkant med pensum i to uker på begynnelsen av semesteret, så gikk alt til helvete med både lesing og forelesninger pga sykdom. Ligger også ganske mye etter på studiepoengene, så jeg bør stå på begge eksamenene mtp studielånet. I tillegg trenger jeg minst C på en og B på en, helst B på begge, for å ha sjanse til å komme inn på master til høsten, og jeg kan ikke konte til våren siden jeg allerede har ekstra studiepoeng lagt opp... Så hvis jeg stryker eller får dårlig karakter må jeg ta et helt konteår for å kunne søke på masteren. Dritt altså! Jeg har 200+- sider som pensum, og stresser forsatt. Men det er 200 alt for detaljerte sider Anonymous poster hash: e6a42...e5d
Mynona Skrevet 28. oktober 2014 #5434 Skrevet 28. oktober 2014 Gikk ikke dette semesteret veldig veldg fort?? 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5435 Skrevet 28. oktober 2014 Gikk ikke dette semesteret veldig veldg fort?? Jo! Jeg forstår ikke hvor det ble av? Jeg som har bekymret meg over at 6 år med studier vil vare sååå lenge, men det gjør jo ikke det. Det raser jo forbi!! Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
Poppie Skrevet 28. oktober 2014 #5436 Skrevet 28. oktober 2014 Oppgavene tar jo ALDRI slutt! Og hvorfor tror alle professorene at vi kun har ett fag- nemlig deres? "Jeg slenger med en liten ekstraoppgave i tillegg til oppgaven, den tar bare et par timer." WHAT???? Jeg har gjort mye av den store oppgaven i dag, men hele labrapporten på 10 sider må skrives i morgen. I tillegg til denne "lille" ekstraoppgaven da. BAH!
Mermaid Blues Skrevet 28. oktober 2014 #5437 Skrevet 28. oktober 2014 Oppgavene tar jo ALDRI slutt! Og hvorfor tror alle professorene at vi kun har ett fag- nemlig deres? "Jeg slenger med en liten ekstraoppgave i tillegg til oppgaven, den tar bare et par timer." WHAT???? Jeg har gjort mye av den store oppgaven i dag, men hele labrapporten på 10 sider må skrives i morgen. I tillegg til denne "lille" ekstraoppgaven da. BAH! DET lurer jeg også på! Regimentoren min har sagt hele semesteret at 'February is ages away, you have loads of time'. Veilderen min i et annet fag dette semesteret sier 'it's just a wee paper this one, you have so much time to do this, nae worries' Vel, unge lovende Mermaid har også to andre fag og en masteroppgave i samme tidsrom! Much worries! Dævver! Når april er over, forutsatt at jeg fremdeles er i live, skal jeg ha ferie. Bainna bein.
Poppie Skrevet 29. oktober 2014 #5438 Skrevet 29. oktober 2014 DET lurer jeg også på! Regimentoren min har sagt hele semesteret at 'February is ages away, you have loads of time'. Veilderen min i et annet fag dette semesteret sier 'it's just a wee paper this one, you have so much time to do this, nae worries' Vel, unge lovende Mermaid har også to andre fag og en masteroppgave i samme tidsrom! Much worries! Dævver! Når april er over, forutsatt at jeg fremdeles er i live, skal jeg ha ferie. Bainna bein. Jeg prøver bare å holde ut til jul. Neste år er fremtidige Poppies problem
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5439 Skrevet 29. oktober 2014 Det er litt over en måned til eksamen og jeg stresser kjempemasse allerede! Jeg har ikke kommet meg gjennom alt stoffet enda, men har laget en plan som jeg følger og det går forsåvidt greit - leser hver dag. Men så er det slik at den ene pensumboka er så innmari detaljert og omfattende. Jeg sliter med å forenkle stoffet og er så redd for at jeg ikke skal greie å kunne alt innen eksamen. Får helt angst av tanken på å få spørsmål på eksamen som jeg ikke kan svare på. Hva gjør dere når dere sliter med stoffet? Anonymous poster hash: c4a52...f6b
globalagogo Skrevet 29. oktober 2014 #5440 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har 4 eksamener på en uke, og så en ettersleper 2 uker etter dette... Gud hjelpe meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå