isbjørnungen Skrevet 14. mai 2014 #3941 Skrevet 14. mai 2014 (endret) I KNOW! Fy flate, så plaget jeg blir! Og nøtter! Og knekkebrød! Grrrr! På biblioteket vårt er det flere hjørner hvor man kan sitte og lage mer lyd enn ellers, så folk kan da for svarte gå dit når de trenger noe høylytt å knaske på, eller gå i kantina. Har sendt en del stygge blikk ja... Tror dessverre vi er i mindretall da, for hos oss er det MANGE som spiser sprø, bråkete mat. Så snart nabo 1 har spist opp gulrota si, tar nabo 2 opp knekkebrødet. Så tar han bak meg frem nøtter. Sitter hjemme i dag, ja... Word! Det samme gjelder forøvrig på eksamen. På mandag var det ei ved siden av meg som dro opp både gulerøtter og knekkebrød! Grrr. Frk. Eple ble akkurat oppgradert til Frk. Eple-Knekkebrød-Krøllesammenpapir. Og, hah. Noen kom og spurte om hun skulle spise være med og lunsj - neida, hun ville spise mens hun leser. Hun er på knekkebrød nr 4 nå. Og ja, jeg har forsøkt å sende stygge blikk, men hun nekter å møte blikket mitt!! Er det slemt å helle vann på knekkebrødene hennes? Endret 14. mai 2014 av isbjørnungen
noisy Skrevet 14. mai 2014 #3942 Skrevet 14. mai 2014 Grrr. Frk. Eple ble akkurat oppgradert til Frk. Eple-Knekkebrød-Krøllesammenpapir. Og, hah. Noen kom og spurte om hun skulle spise være med og lunsj - neida, hun ville spise mens hun leser. Hun er på knekkebrød nr 4 nå. Og ja, jeg har forsøkt å sende stygge blikk, men hun nekter å møte blikket mitt!! Er det slemt å helle vann på knekkebrødene hennes? Gå bort til henne, ta knekkebrødet, knus det i neven din og strø smulene over pc'en/boka hennes. Med blikkontakt hele tiden, uten å si noe. Da tar hun nok hintet! 3
FrøkenBaker Skrevet 14. mai 2014 #3943 Skrevet 14. mai 2014 Grrr. Frk. Eple ble akkurat oppgradert til Frk. Eple-Knekkebrød-Krøllesammenpapir. Og, hah. Noen kom og spurte om hun skulle spise være med og lunsj - neida, hun ville spise mens hun leser. Hun er på knekkebrød nr 4 nå. Og ja, jeg har forsøkt å sende stygge blikk, men hun nekter å møte blikket mitt!! Er det slemt å helle vann på knekkebrødene hennes? Ta et A4 ark og skriv i stor skrift: "SULTEN? IKKE SPIS MAT SOM BRÅKER PÅ LESESALEN, DET VIL FORSTYRRE DE ANDRE STUDENTENE". Heng dette på døra.
isbjørnungen Skrevet 14. mai 2014 #3944 Skrevet 14. mai 2014 Gå bort til henne, ta knekkebrødet, knus det i neven din og strø smulene over pc'en/boka hennes. Med blikkontakt hele tiden, uten å si noe. Da tar hun nok hintet! Åååh, det hadde vært moro. Fryktelig synd at jeg er så konfliktsky Ta et A4 ark og skriv i stor skrift: "SULTEN? IKKE SPIS MAT SOM BRÅKER PÅ LESESALEN, DET VIL FORSTYRRE DE ANDRE STUDENTENE". Heng dette på døra. Det henger allerede på døren, epler og knekkebrød er faktisk nevnt spesifikt!
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #3945 Skrevet 14. mai 2014 Åååh, det hadde vært moro. Fryktelig synd at jeg er så konfliktsky Det henger allerede på døren, epler og knekkebrød er faktisk nevnt spesifikt! Gå frem til lappen, bank på den så det høres og strek under eple og knekkebrød så hun ser det
FrøkenBaker Skrevet 14. mai 2014 #3946 Skrevet 14. mai 2014 Åååh, det hadde vært moro. Fryktelig synd at jeg er så konfliktsky Det henger allerede på døren, epler og knekkebrød er faktisk nevnt spesifikt! Nei! Da må de være lov å prikke henne på skulderen og peke på døren og nevne at det faktisk ikke skal spises sånn mat inne på lesesalen. Det hadde jeg gjort. Er forferdelig konfliktsky selv, men akkurat slurping og bråkete matlyder skrur den bryteren fullstendig av hos meg.
isbjørnungen Skrevet 14. mai 2014 #3947 Skrevet 14. mai 2014 Jeg klarte å få blikkontakt! Og så surstrengt på henne samtidig som jeg demonstrativt satte på meg headsetet og trykket sinna på "høyere volum"-knappen. Vi er hittil oppe i knasking 2 epler og 4 knekkebrød, samt høylytt krølling av 5 A4-ark. Oppdatering følger. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3948 Skrevet 14. mai 2014 Hjemmeeksamen, har iallefall nok ord, så må bare plotte inn litt mer av det som må være med og fjerne litt av det unødvendige, så er den klar til innlevering! HURRA! *Heiaheiaheia*! Anonymous poster hash: 645eb...5a0
lillsunshine Skrevet 14. mai 2014 #3949 Skrevet 14. mai 2014 Ahh, under et døgn til bacheloroppgaven skal leverest. Nå gjenstår det bare å omformulere noen få setninger, skrive konklusjon og deretter starte sjarmøretappen. Korrekturlesing med sjekk på alle kilder og alt av tilleggsmateriale. Har faktisk vedlegg på hele 60 sider. Vel jeg sier bare... Ha det bra KG, enn så lenge! *Jukser til meg litt selvkontroll* 2
noisy Skrevet 14. mai 2014 #3950 Skrevet 14. mai 2014 Fem timer?? Det har jeg ikke selvkontroll (høhø) til. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3951 Skrevet 14. mai 2014 Ahh, under et døgn til bacheloroppgaven skal leverest. Nå gjenstår det bare å omformulere noen få setninger, skrive konklusjon og deretter starte sjarmøretappen. Korrekturlesing med sjekk på alle kilder og alt av tilleggsmateriale. Har faktisk vedlegg på hele 60 sider. Vel jeg sier bare... Ha det bra KG, enn så lenge! *Jukser til meg litt selvkontroll* Den bruker jeg også! Hahahaha... Av og til så er den høyst nødvendig. Hvilke sider blokkerer du? Anonymous poster hash: af1db...aee
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3952 Skrevet 14. mai 2014 Finnes det noe sånt til Windows også? 😊 Ahh, under et døgn til bacheloroppgaven skal leverest. Nå gjenstår det bare å omformulere noen få setninger, skrive konklusjon og deretter starte sjarmøretappen. Korrekturlesing med sjekk på alle kilder og alt av tilleggsmateriale. Har faktisk vedlegg på hele 60 sider. Vel jeg sier bare... Ha det bra KG, enn så lenge! *Jukser til meg litt selvkontroll* Anonymous poster hash: d9564...950
lillsunshine Skrevet 14. mai 2014 #3953 Skrevet 14. mai 2014 Fem timer?? Det har jeg ikke selvkontroll (høhø) til. Lykke til! Jeg skal innrømme at jeg jukset litt etter jeg postet bildet igjen, og justerte det ned til "bare" 3 timer. Men var høyst nødvendig og passet. Snart skal jeg ta meg en ny økt med Selfcontrol, trenger bare litt pause først. Nå er jeg så nær ved å være ferig, men samtidig føles det så mye når en har holdt på så lenge. Takk
lillsunshine Skrevet 14. mai 2014 #3954 Skrevet 14. mai 2014 Den bruker jeg også! Hahahaha... Av og til så er den høyst nødvendig. Hvilke sider blokkerer du? Anonymous poster hash: af1db...aee Den er så genial! Jeg blokkerer alle sidene som jeg veit at jeg kan finne på å prokrastinere med. Det gjelder i høyeste grad KG, facebook, twitter, netflix, nettaviser og nettmagasiner (KK.no står til og med på listen:p). Studentmail, studentportal, ordbok på nett og google er lov, siden jeg kan få bruk for alt i oppgavene. Hva med deg? Jammen funker det, jeg har vært veldig effektiv de siste 3 timene. Nå har jeg jo smarttelefon, men heldigvis synes jeg å henge på nettsider der er så tungvint at jeg ikke gidder det, så da er det egentlig ikke noe stort problem. Synes det er ok å ha Facebook på mobilen i bakhand, i tilfelle der jeg har kommunisert med medstudenter.
lillsunshine Skrevet 14. mai 2014 #3955 Skrevet 14. mai 2014 Finnes det noe sånt til Windows også? Anonymous poster hash: d9564...950 Jeg troooor ikke det. Men det kan jo være at de har laget en for Windows. Vet bare at SelfControl fungerer på mac, men det kan jo finnes et tilsvarende program for windows?
Knask Skrevet 14. mai 2014 #3956 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Er så fustrert og sliten nå at jeg bare vil gråte. Endret 24. desember 2018 av Knask
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3957 Skrevet 14. mai 2014 Hjemmeeksamen endelig printet ut (klarte å gjøre feil i litteraturlista, og plutselig var noe annet feil, så har printet det ut 3 ganger nå (tilsammen 6 kopier!!)). Føler så absolutt at jeg kunne skrevet en bedre besvarelse, men med ordbegrensning kan man ikke få med alt. Kan hende jeg har prioritert feil ifht oppgaven og hva jeg bør ta med, men akkurat nå orker jeg bare ikke mer. Regner med at den blir bestått iallefall, men det kan likegodt være en B. I høst var jeg nemlig redd for at besvarelsen ikke var god, og endte da opp med B. Det spørs vel litt hvem som leser besvarelsen også. Da er det bare sette på alle alarmer til i morgentidig slik at jeg kommer meg opp tidsnok til å levere! Også er det å lade opp til neste.. og neste etter det.. OGSÅ ER DET SOMMER. Anonymous poster hash: 645eb...5a0
lillsunshine Skrevet 14. mai 2014 #3958 Skrevet 14. mai 2014 Nå er jeg kommt til det stadiet at jeg nærmer meg litt sammenbrudd. Fikk plutselig lyst til å grine, for nå som jeg leser gjennom oppgaven synes jeg hele oppgaven er dritdårlig, og det er masse formuleringer og feil å rette opp i. Virker plutselig uoverkommelig. Blir nok jobbing et par timer til, og muligens døgning og full panikk fram til klokka 12.00 i morgen.. Akkurat nå hater jeg studentlivet.
Gjest Trappetroll Skrevet 14. mai 2014 #3959 Skrevet 14. mai 2014 Ååå. Angst! Eksamen i morgen og føler at ingenting sitter I tillegg får jeg ikke sove.. Så har lagt siden 22 og glodd i taket og stresset. Eksamensnerver er noe dritt. Åååårrh.
Tuppelina Skrevet 15. mai 2014 #3960 Skrevet 15. mai 2014 Ååå. Angst! Eksamen i morgen og føler at ingenting sitter I tillegg får jeg ikke sove.. Så har lagt siden 22 og glodd i taket og stresset. Eksamensnerver er noe dritt. Åååårrh. Lykke til, håper det går bedre enn du frykter! Og ja, eksamensnerver er det verste..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå