Wolfmoon Skrevet 13. mai 2014 #3921 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Leser til engelsk grammatikk og fonetikk men kommer ingen vei. Er så mye å lese på at jeg ikke vet hvor jeg brude begynne Også er jeg så sliten og lei etter forrige eksamen... Anonymous poster hash: 6f4d4...17f Nå er det ikke sikkert du tar samme fag som meg, eller at faget fortsatt er det samme, men mitt tips er å løse oppgaver og øve på transkribering. Analyser setninger til du er blå i trynet og begrepene sitter Og masse lykke til, til dere alle! Jeg feiget ut i år, og valgte å trekke meg fra eksamen. Jeg var rett og slett klar for det, og jeg vil ikke gi meg selv traumatiske opplevelser med et språk som jeg jo virkelig ønsker å lære. Men alt obligatorisk er bestått, så jeg slipper å følge undervisningen (og læreren) neste år Endret 13. mai 2014 av Wolfmoon
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3922 Skrevet 13. mai 2014 Har noen andre denne irrasjonelle frykten for å bli beskyldt for fusk selv om man ikke har gjort det? Det er så mange plagieringsprogrammer og vedtak og regler og ting, og noe er jo nødt til å ligne på noe. En skal tilegne seg akademisk språk, men hvordan unngår en at alt blir likt? Det er jo bare så så mange måter å si det på... Anonymous poster hash: cf6e8...567
Gjest Ciegus Skrevet 13. mai 2014 #3923 Skrevet 13. mai 2014 Har noen andre denne irrasjonelle frykten for å bli beskyldt for fusk selv om man ikke har gjort det? Det er så mange plagieringsprogrammer og vedtak og regler og ting, og noe er jo nødt til å ligne på noe. En skal tilegne seg akademisk språk, men hvordan unngår en at alt blir likt? Det er jo bare så så mange måter å si det på...Anonymous poster hash: cf6e8...567 Uff, ja!
pandafudge Skrevet 13. mai 2014 #3924 Skrevet 13. mai 2014 er to uker unna å levere bacheloroppgave og er så lei at jeg har lyst til å kaste hele pcn min ut av vinduet! noen i samme båt som også sliter med å fullføre oppgaven?
strawberry Skrevet 13. mai 2014 #3925 Skrevet 13. mai 2014 Hjemmeeksamen pågår.. Føler hodet mitt går helt i surr nå.
lillsunshine Skrevet 13. mai 2014 #3926 Skrevet 13. mai 2014 De kuleste kidza sitter på lesesalen enda. Nå er jeg bare 400 ord unna ordkravet på bacheloroppgaven!! 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3927 Skrevet 13. mai 2014 De kuleste kidza sitter på lesesalen enda. Nå er jeg bare 400 ord unna ordkravet på bacheloroppgaven!! Hva er kravet? Anonymous poster hash: af1db...aee
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3928 Skrevet 13. mai 2014 Har hjemmeeksamen og klarer ikke konsentrere meg.... Nå er ca halve tiden gått, og jeg har jobbet aktivt i kanskje 2 av 10 timer..... Anonymous poster hash: 35cce...844
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3929 Skrevet 13. mai 2014 Nå er det ikke sikkert du tar samme fag som meg, eller at faget fortsatt er det samme, men mitt tips er å løse oppgaver og øve på transkribering. Analyser setninger til du er blå i trynet og begrepene sitter Og masse lykke til, til dere alle! Jeg feiget ut i år, og valgte å trekke meg fra eksamen. Jeg var rett og slett klar for det, og jeg vil ikke gi meg selv traumatiske opplevelser med et språk som jeg jo virkelig ønsker å lære. Men alt obligatorisk er bestått, så jeg slipper å følge undervisningen (og læreren) neste år Takk Prøver så godt jeg kan, men det er jo så mye å huske på :O Skjønner ikke hvordan dette kan være gjennomførbart for øyeblikket. Men det må vel bare gå Anonymous poster hash: 6f4d4...17f
lillsunshine Skrevet 13. mai 2014 #3930 Skrevet 13. mai 2014 Hva er kravet? Anonymous poster hash: af1db...aee 5000 ord.
Mynona Skrevet 14. mai 2014 #3931 Skrevet 14. mai 2014 Har noen andre denne irrasjonelle frykten for å bli beskyldt for fusk selv om man ikke har gjort det? Det er så mange plagieringsprogrammer og vedtak og regler og ting, og noe er jo nødt til å ligne på noe. En skal tilegne seg akademisk språk, men hvordan unngår en at alt blir likt? Det er jo bare så så mange måter å si det på...Anonymous poster hash: cf6e8...567 Ja!! Så jeg pleier å overdrive kildehenvisninger
Gjest Naria Skrevet 14. mai 2014 #3932 Skrevet 14. mai 2014 Andre natt på rad hvor jeg har sovet utrolig lite/dårlig. Jeg sovner greit, men våkner ca. 2 og ligger da gjerne våknen til etter 5.. Tror grunnen er at jeg er nervøs og stressa, for jeg tenker mye på alt jeg ikke kan da jeg ligger der og glor. Det hele gjøres verre av at jeg må på jobb hele dagen før jeg kan lese på kvelden. Det skal bli så utrolig godt å bli ferdig med dette!
FrøkenBaker Skrevet 14. mai 2014 #3933 Skrevet 14. mai 2014 Jeg gikk inn på en bokhandel og innså hvor mye jeg heller vil lese fantasy! 4
Gjest Trappetroll Skrevet 14. mai 2014 #3934 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror seriøst at jeg stryker i morgen.. Jeg forstår ikke faget, og det er ingen logikk 😁 Har enda halve pensum igjen og vurderer å bare legge meg ned for å dø.
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #3935 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror seriøst at jeg stryker i morgen.. Jeg forstår ikke faget, og det er ingen logikk Har enda halve pensum igjen og vurderer å bare legge meg ned for å dø. Stå på videre, kanskje eksamen ikke er så ille som du tror og vanligvis skjønner man mer enn man er klar over!
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #3936 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er oppgitt over gruppa mi i det ene faget. Har jo en eksamen igjen og det er gruppeeksamen, hvor vi muntlig skal presentere nettstedet vårt og de valgene vi har tatt. Selvfølgelig er det ingen av de andre i gruppa som vil samkjøre den 15 minutters presentasjonen vi skal ha, de vil ikke engang avtale hvem som skal si hva.. Ja, dette vil jo gå supert!
isbjørnungen Skrevet 14. mai 2014 #3937 Skrevet 14. mai 2014 IKKE KNASK EPLER OG ROTGRØNNSAKER PÅ LESESALEN, TAKK!! Beklager at dette går ut over dere istedenfor frk. Eple som sitter ved siden av meg på lesesalen. 4
Gjest Naria Skrevet 14. mai 2014 #3938 Skrevet 14. mai 2014 IKKE KNASK EPLER OG ROTGRØNNSAKER PÅ LESESALEN, TAKK!! Beklager at dette går ut over dere istedenfor frk. Eple som sitter ved siden av meg på lesesalen. Word! Det samme gjelder forøvrig på eksamen. På mandag var det ei ved siden av meg som dro opp både gulerøtter og knekkebrød!
Gjest Ciegus Skrevet 14. mai 2014 #3939 Skrevet 14. mai 2014 IKKE KNASK EPLER OG ROTGRØNNSAKER PÅ LESESALEN, TAKK!! Beklager at dette går ut over dere istedenfor frk. Eple som sitter ved siden av meg på lesesalen. I KNOW! Fy flate, så plaget jeg blir! Og nøtter! Og knekkebrød! Grrrr! På biblioteket vårt er det flere hjørner hvor man kan sitte og lage mer lyd enn ellers, så folk kan da for svarte gå dit når de trenger noe høylytt å knaske på, eller gå i kantina. Har sendt en del stygge blikk ja... Tror dessverre vi er i mindretall da, for hos oss er det MANGE som spiser sprø, bråkete mat. Så snart nabo 1 har spist opp gulrota si, tar nabo 2 opp knekkebrødet. Så tar han bak meg frem nøtter. Sitter hjemme i dag, ja...
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2014 #3940 Skrevet 14. mai 2014 Åååh, eg veit ikkje kvar eg skal byrje! Eg føler ikkje at nynorsken er bra, og eg orkar berre ikkje lese noko i dag. Har hatt besøk i to dagar, og bør lese no, men men... vil sove og rydde og Netflix Eg kan store delar av pesum, men ikkje nok. Kvar er motivasjonen?!!! 12 dagar til eksamen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå