Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lite penger!!!!! har 600 på konto nå, og 300 kr går til ungdomskort, imens 300 går til strøm :gjeiper: lurer på hvordan dette skal gå.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anuket
Skrevet

Eksamen idag! :bond: Æsj jeg vil heller ligge i parken og sole meg... :sjenert:

Skrevet

Leverer oppgaven nå. En dag for tidlig. Orker ikke pirke mer.

Skal sole meg litt nå på dagen og nyte A'en min :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Fikk tilbake eksamensresultatet på EU-eksamenen min i dag. Jeg fikk en B!! :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 uke til bacheloroppgaven skal leveres. Føler det mangler mye, samtidig som jeg føler meg ferdig...øhhhh... Forsøker å finne små skrivefeil, trøblete setninger og svakheter i argumentasjonene, noe som ikke er lett når det er strålende sol ute.

Skrevet

1 uke til bacheloroppgaven skal leveres. Føler det mangler mye, samtidig som jeg føler meg ferdig...øhhhh... Forsøker å finne små skrivefeil, trøblete setninger og svakheter i argumentasjonene, noe som ikke er lett når det er strålende sol ute.

Hjemmeoppgaver føler man seg vell aldri helt ferdig med før man får eksamensresultatet.

De er litt vonde sånn sett. Men du klarer det. Du må levere om en uke. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmeoppgaver føler man seg vell aldri helt ferdig med før man får eksamensresultatet.

De er litt vonde sånn sett. Men du klarer det. Du må levere om en uke. :)

Takk! :)

Skrevet (endret)

Hurra, ferdig med rapporten, skal bare sette inn sidetall og innholdsfortegnelse..... setter inn sidetall... noen av bildene forsvant!! AAARGHHHHH PIRKARBEID!!!!!!!!!

Hater at det legges til en linje på hver side også, når jeg setter inn sidetall, så alt flyttes en linje lenger ned og det bare fucker opp alt. blæææ

Endret av otilie
AnonymBruker
Skrevet

Holder på med bachelroppgave, men sliter med motivasjonen. Hver dag tenker jeg at i dag, i dag skal jeg gjøre mye. Men jeg sitter der og får ikke gjort særlig mye produktivt. Noen tips?

Skrevet

Alriiiight.

1. Strøk på én eksamen i fjor.

2. Fant akkurat ut at jeg strøk på den første eksamenen min som jeg følte det gikk skikkelig bra på.

3. Trakk meg fra eksamen nummer 2.

4. Er 99,9% sikkert på at eksamenen min i Ex.phil gikk lukt til helv... og at jeg dermed ligger nesten garantert(når siste eksamenssensur kommer)

40 POENG BAKPÅ? Ahhhrwhssdgkjlsdhgd. Hva skjeddee?

:bond::cry3::murvegg::klaske::grine:

Skrevet

Jessda... Jeg møtte ikke opp på eksamenen min nr.1, rett og slett fordi jeg ikke kunne stoffet. Eksamen nr. 2 er jeg rimelig sikker på gikk til hel****, og eksamen nr tre har jeg om... 6,5 timer og jeg sliter som fy. Så mest sannsynlig kommer jeg til å stryke i alle fag dette halve året. Har bare meg selv og takke, for jeg har ikke vært særlig flink til å ta tak i det, men gud bedre meg som jeg angrer nå!! I tillegg har jeg klart å bruke opp så å si hele stipendet mitt, så jeg må leve på luft og kjærlighet den siste mnd. Hurra, hurra! :)

Gjest Vodka
Skrevet

Alriiiight.

1. Strøk på én eksamen i fjor.

2. Fant akkurat ut at jeg strøk på den første eksamenen min som jeg følte det gikk skikkelig bra på.

3. Trakk meg fra eksamen nummer 2.

4. Er 99,9% sikkert på at eksamenen min i Ex.phil gikk lukt til helv... og at jeg dermed ligger nesten garantert(når siste eksamenssensur kommer)

40 POENG BAKPÅ? Ahhhrwhssdgkjlsdhgd. Hva skjeddee?

:bond::cry3::murvegg::klaske::grine:

aiai :| Det får vel bli sommerferie-lesing på deg da.

Skrevet

Jessda... Jeg møtte ikke opp på eksamenen min nr.1, rett og slett fordi jeg ikke kunne stoffet. Eksamen nr. 2 er jeg rimelig sikker på gikk til hel****, og eksamen nr tre har jeg om... 6,5 timer og jeg sliter som fy. Så mest sannsynlig kommer jeg til å stryke i alle fag dette halve året. Har bare meg selv og takke, for jeg har ikke vært særlig flink til å ta tak i det, men gud bedre meg som jeg angrer nå!! I tillegg har jeg klart å bruke opp så å si hele stipendet mitt, så jeg må leve på luft og kjærlighet den siste mnd. Hurra, hurra! :)

Er der jeg og. Slitsomt.

:hug:

AnonymBruker
Skrevet

ÅÅÅÅÅH, trodde helt seriøst jeg skulle få A på en økonomieksamen, har visst totalt bommet, for fikk i dag beskjed om at jeg fikk en C!! helvette, skulle ha B i snitt i år, nå er alt ødelagt :(

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med bachelroppgave, men sliter med motivasjonen. Hver dag tenker jeg at i dag, i dag skal jeg gjøre mye. Men jeg sitter der og får ikke gjort særlig mye produktivt. Noen tips?

Hvis du sitter fast på en del, start på en annen :)

Skrevet

har min første hjemmeeksamen nå. Går så utrolig seigt å komme i gang!

Noen som har noen tips?

Gjest Tekola
Skrevet

har min første hjemmeeksamen nå. Går så utrolig seigt å komme i gang!

Noen som har noen tips?

Bare skriv noe. Skriv om det du vet om temaet, selv om du ikke har referanser på det. Lag en disposisjon over hvordan du vil sette den opp og hva du vil ha med, sånn at du kan fylle det ut etter hvert. :)

Skrevet

Bare skriv noe. Skriv om det du vet om temaet, selv om du ikke har referanser på det. Lag en disposisjon over hvordan du vil sette den opp og hva du vil ha med, sånn at du kan fylle det ut etter hvert. :)

takk! Bare det fikk i gang hodet mitt litt igjen!

Er førstegangsstudent, og vi har fått så utrolig lite og dårlige råd til hvordan vi skal håndtere dette. Gleder meg til å bli ferdig med dette gitt!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...