Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aaaaaaah gud! Er det virkelig mulig og nødvendig med å pusse opp en lesesal midt i eksamenstiden? :murvegg::frustrert:

UiB pusser opp en lesesal på Upihl og jeg holder på å gå i veggen pga den sinnsykt høye borre lyden som kommer med jevne mellomrom. :kjefte: Hva med å ta dette etter eksamenstiden?

Hva i alle dager er U.Pihl, og hvor er det? Trodde det var en skole i Åsane. (Eller akkurat det vet jeg, siden jeg gikk der selv.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anuket
Skrevet

Ulrikke Pihls hus :) Del av Sv fakultetet på høyden, masse lesesaler her :)

AnonymBruker
Skrevet

Mai er siste måned man får lån & stipend fra lånekassa.

Er nå ferdig med utdanningen, men er uten jobb, jobbtilbud og penger.

Jeg har nå ca 1500 kr jeg skal leve på fram til jeg får meg en jobb og inntekter.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Endelig blitt litt friskere, men ligger langt etter planen i eksamenslesingen.. sitter inne på 17.mai og studerer :( Skal heldigvis en liten tur ut av huset senere. Hvordan er det med dere?

Sitter og ser på gamle eksamensoppgaver - det er mye vanskligere enn hva jeg hadde forventet! :( Hjelp, nå ble jeg stressa!!

Gjest LillaGorilla
Skrevet

.... og GRATULERER MED DAGEN :D

hehe

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er i gang med skrivingen igjen. Snart bare 24 timer igjen til levering. Men klarer jeg 100 ord i timen eller mer så går det bra. :sukk:

:flagg: :flagg: :flagg:

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg er i gang med skrivingen igjen. Snart bare 24 timer igjen til levering. Men klarer jeg 100 ord i timen eller mer så går det bra. :sukk:

:flagg: :flagg: :flagg:

Det går nok bra! ;) ;)

• Liker 1
Skrevet

Uff jeg sitter også inne på 17 mai. Muntlig eksamen nærmer seg med stormskritt og er utrolig vanskelig pensum i år. Hadde rett og slett ikke samvittighet til å ta dagen fri, men merker det er litt deprimerende å sitte inne når jeg vet de fleste av vennene mine koser seg på frokost nå!

:tristbla:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber med bacheloroppgaven min. Den skal inn om kun 7 dager. Føler at jeg står og stamper og stamper. Kommer liksom ingen vei. Arg.

Men, grattis med dagen da folkens. ;)

Skrevet

Godt å høre vi er flere! Jeg MÅ egentlig ikke sitte med oppgaven i dag, men kjæresten har eksamen i morgen og alle jeg kjenner i byen sitter enten på lesesalen eller er med familie. Og det pøsregner... Tenker jeg skal kjøpe meg en is og gå på lesesalen sjæl.

Jaja, hurra for 17. mai!

• Liker 1
Skrevet

Ja hjelper nesten litt å vite at vi er flere :)

Vi får prøve å kose oss med en ekstra god lunsj i dag eller noe, og tenke at vi er flinke studenter som faktisk sitter med studiene på 17 mai :jepp:

Lykke til alle sammen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt synes synd på studenter som leser til eksamen på 17. mai. For man vet jo eksamensdatoen et halvt år i forveien. Da er det opp til en selv å jobbe bra før 17. mai så man slipper å sitte inne hele den dagen.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt synes synd på studenter som leser til eksamen på 17. mai. For man vet jo eksamensdatoen et halvt år i forveien. Da er det opp til en selv å jobbe bra før 17. mai så man slipper å sitte inne hele den dagen.

Jeg leser i gjennomsnitt 8 timer hver dag fra semesteret starter og ca 10 timer hver dag de siste 4 ukene. Litt i overkant ja, men er altså ikke skippertak som gjør at jeg sitter her i dag. Er vel mer at masteren jeg skal inn på har veldig høyt snitt og jeg setter altfor høye krav til meg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menssmerter, dødsfall, bachelorhelvete og drittvær.

Minner mer om en blåmandag enn 17.mai

Skrevet

Jeg tenker at vi som sitter inne i dag ikke nødvendigvis gjør det bare pga skippertak (jeg tar aldri skippertak) men fordi vi føler at vi kanskje én dag mindre, samme når den er, gjør at man kan litt mindre, og så vil man ikke det :) Sånn er det for min del i hvert fall. Jeg kunne fint sett på tog i dag, men jeg prioriterer eksamenslesing. Men det er ikke synd på meg, det er jeg enig i, for det er mitt valg!

Så tett oppi eksamen klarer i hvert fall ikke jeg å kose meg hvis jeg gjør noe annet enn å lese, jeg vet det er dumt av meg, og i tillegg fryktelig slitsomt, men jeg går inn i en sånn modus hele måneden før eksamen at jeg føler alt jeg gjør er tid kastet bort, som jeg kunne brukt på å lese - til og med søvn :sukk:

I tillegg synes jeg det er litt digg med en unnskyldning for å ikke gå og halvfryse i ekkel strømpebukse i dag :regn:

• Liker 1
Skrevet

vi fikk ene oppgaven for ca en måned siden, og det blir litt dumt å gjøre ferdig rapporten før man er ferdig med oppgaven... derfor må jeg sitte med den rapporten nå.. den kom opp i eksamen så er jo greit om den blir bra..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SÅ drittlei av å lese nå atte FYYYYY...!! Har siste eksamen i morgen, og er utrolig klar for å bli ferdig!! MEN, tror dere jeg klarer å lese nå eller? :nei: , jeg finnes ikke motivert! Godt å få ut litt frustrasjon her.. :filer:

Gjest .-L-.
Skrevet

Eksamen i morgen, har lest i 7 timer og har tenkt å sitte 5 timer til. Wooohoo!

Gjest santus
Skrevet

Jeg har og eksamen i morgen! For en dag å ha eksamen på.... Jeg føler meg ikke godt nok forberedt.

Lykke til alle sammen i eksamensrushet :klemmer:

Skrevet

vi fikk ene oppgaven for ca en måned siden, og det blir litt dumt å gjøre ferdig rapporten før man er ferdig med oppgaven... derfor må jeg sitte med den rapporten nå.. den kom opp i eksamen så er jo greit om den blir bra..

Hvis du fikk den for en måned siden blir det jo litt annerledes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...