Gjest Tekola Skrevet 30. november 2011 #701 Skrevet 30. november 2011 ny wow patch idag.... det hjelper på lesinga... not Ikke snakk en gang
*Butterfly* Skrevet 30. november 2011 #702 Skrevet 30. november 2011 Hadde første eksamen i dag, har tre igjen. Typisk at jeg har eksamen på aller siste eksamensdag og alle vennene mine er ferdig lenge før meg. Tror jeg blir nødt til å nærmest flytte inn på universitetet de tre siste ukene.
Bijate Skrevet 30. november 2011 #703 Skrevet 30. november 2011 Fikk en akutt følelse av å ikke kunne noen ting, og jeg har eksamen i morgen! Du er ikke alene. Føler fortsatt ikke at jeg kan noenting. Gaaah, må morgendagen gå lett forbi!
BananSplit Skrevet 1. desember 2011 #704 Skrevet 1. desember 2011 Så sitter man her igjen da, kl. 1.26 på natten... Jobber med en oppgave som skal leveres i morgen, men som det fortsatt gjenstår en del igjen på...Dette blir en lang natt, dere
ninuska_ Skrevet 1. desember 2011 #705 Skrevet 1. desember 2011 Så sitter man her igjen da, kl. 1.26 på natten... Jobber med en oppgave som skal leveres i morgen, men som det fortsatt gjenstår en del igjen på...Dette blir en lang natt, dere Heia heia!
sauen87 Skrevet 1. desember 2011 #706 Skrevet 1. desember 2011 3 timer til eksamen starter...Kjenner jeg har masse sommerfugler i hele kroppen. De pleier å forsvinne når jeg får eksamensoppgaven da=) 1
Kladd Skrevet 1. desember 2011 #707 Skrevet 1. desember 2011 Tre timer til eksamen her nå. Har brukt rundt 10 timer på hele faget! Skulle liksom lese i går kveld, men endte opp med å bruke hele kvelden på å skrive jobbsøknad... Oh joy.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #708 Skrevet 1. desember 2011 Eksamen om halvannen time! Kan nesten ingenting, å være syk i en uke før eksamen ødelegger mye lesing! Kommer sikkert til å stryke
Fantomina Skrevet 1. desember 2011 #709 Skrevet 1. desember 2011 Eksamen i morgen! Jeg er så gira på å ha juleferie at jeg klarer ikke å være nervøs for eksamen! I dag skal jeg bare repetere og lese egne notater og se på ppt-ene fra forelesningene, og diskutere det jeg er usikker med en klassevenninne. Er det lov å si "HYYYYYL" som Fotballfrue her?
Kladd Skrevet 1. desember 2011 #710 Skrevet 1. desember 2011 Er det flere enn meg som synes muntligeksamen er det aller verste? Jeg skal inn om 40 minutter, og alt jeg tenker på er de to autoritære professorene som sitter der og som stirrer gjennom øynene mine og inn i sjela mi på jakt etter den minste usikkerhet. Avhengig av detaljnivået på spørsmålene, så tror jeg jeg har grei oversikt over pensum. Problemet er å finne det fram når jeg sitter der og blir skutt med spørsmål. Lykke til til alle andre som skal i ilden i dag!
Glynis Skrevet 1. desember 2011 #711 Skrevet 1. desember 2011 Siste dag på hjemmeeksamen nr. 2. Når den er levert venter tre til, men tar meg fri i helga. Herregud så kjedelig det er å sitte å pirke! Vurderer å kaste inn håndklet etter en korrekturlesing og la det gå som det gå, for jo mer jeg leser oppgaven min, jo mer overbevist blir jeg på at jeg har bommet litt på spørsmålet. Dessuten må jeg begynne å gjøre research for neste slik at jeg får reservert bøkene jeg trenger.
sauen87 Skrevet 1. desember 2011 #712 Skrevet 1. desember 2011 Ferdig med første eksamen dette semesteret. Crosscultural communication in English... Tror det gikk ganske bra. Jeg er ganske flink i skriftlig engelsk (om jeg får si det selv) så språkdelen gikk nok bra. Hadde kontroll på det meste ellers, men var litt misfornøyd med siste oppgave... Vanskelig å skrive utfyllende syns jeg. Pluss at jeg tok en råsjans på noen detaljer som jeg ikke var helt sikker på. Hadde håpet på A, men tror nok det blir B. Uansett strålende fornøyd =)
Fandenivoldsk Skrevet 1. desember 2011 #713 Skrevet 1. desember 2011 Jeg sitter og KOSER meg med transkribering, faktisk! Transkriberer veldig useriøse setninger, haha.. hvorfor syns jeg plutselig det er gøy NÅ, kun to uker før eksamen?! før hatet jeg det jo!
Bijate Skrevet 1. desember 2011 #714 Skrevet 1. desember 2011 Akkurat nå, mens jeg jobber meg en gruppeoppgave på engelsk som skal inn i morgen, føler jeg meg så innmari dum blant de andre. I det ene øyeblikket tenker jeg at, teksten min er jo bra den, jeg har skrevet, reflektert litt, sammenlignet og vært litt kreativ, samtidig som at jeg prøver å skriver litt bedre engelsk enn vanlig. Samtidig når jeg leser de andre sine oppgaver, så føler jeg meg så dum i pysjamas, og dum i frakk... you know the drill. Gleder meg så inderlig til onsdag og alt dette forferdelige er over. Da skal jeg gå i dvale. Fram til da håper jeg så inderlig at jeg ikke er udugelig, eller at det jeg har skrevet er dårligere enn de andres sitt. Hater å føle meg mindreverdig.
Gjest NotSo Skrevet 1. desember 2011 #715 Skrevet 1. desember 2011 Akkurat nå, mens jeg jobber meg en gruppeoppgave på engelsk som skal inn i morgen, føler jeg meg så innmari dum blant de andre. I det ene øyeblikket tenker jeg at, teksten min er jo bra den, jeg har skrevet, reflektert litt, sammenlignet og vært litt kreativ, samtidig som at jeg prøver å skriver litt bedre engelsk enn vanlig. Samtidig når jeg leser de andre sine oppgaver, så føler jeg meg så dum i pysjamas, og dum i frakk... you know the drill. Gleder meg så inderlig til onsdag og alt dette forferdelige er over. Da skal jeg gå i dvale. Fram til da håper jeg så inderlig at jeg ikke er udugelig, eller at det jeg har skrevet er dårligere enn de andres sitt. Hater å føle meg mindreverdig. Sånn føler jeg meg også når jeg har skrevet noe på exphil oppgaven min. Tenker, dette er jo ikke så dårlig..Så får jeg tilbakemelding fra seminarledren.. -.-
Bijate Skrevet 1. desember 2011 #716 Skrevet 1. desember 2011 Sånn føler jeg meg også når jeg har skrevet noe på exphil oppgaven min. Tenker, dette er jo ikke så dårlig..Så får jeg tilbakemelding fra seminarledren.. -.- I know the feeling, gruer meg litt til Exphil til våren, men jeg føler også at alt er bedre enn det faget jeg har slitt med i høst. Nå har det forresten løsnet litt, og nå er jeg på tankestien at "skriv,skriv,skriv, og bli ferdig med greia, så kan du ta velfortjent juleferie". Gruer meg bare til framføring og utspørring etterpå på onsdag! Når har du deadline?
Gjest Nica. Skrevet 2. desember 2011 #717 Skrevet 2. desember 2011 Grammatikkeksamen på mandag, og jeg har full panikk! Herregud, jeg pleier alltid å ta alt så rolig, og tenke at det ordner seg, men ikke nå
ninuska_ Skrevet 2. desember 2011 #718 Skrevet 2. desember 2011 Statistikk eksamen neste uke. Vi er enda ikke på vei til å bli venner
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #719 Skrevet 2. desember 2011 OMG hadde hjemmeeksamen i programmering, 37 flervalgsspørsmål der jeg googlet alt på maskin nr.2 for å være 100% sikker, og 3 utredningsoppgaver som krevde fullstendig kode! på 60 minutter!!! Satt igjen med 45 sekunder og måtte skrive if-løkker for en funksjon.... Det ble nok noen typos. Faen altså rakk å levere med en margin på 7 sekunder.
Mermaid Blues Skrevet 2. desember 2011 #720 Skrevet 2. desember 2011 "Hei, eksamensangst, hadde virkelig savna trynet ditt!" Pfffft, jeg er så stressa for eksamen de neste to ukene. Det jeg stresser mest for er egentlig tid - vi har halvannen time på språk, samme på litteratur og bare EN time på teatervitenskap. Så redd jeg ikke skal rekke å svare på alt! Sitter med gamle eksamensoppgaver og tar tiden på meg selv, men jeg kommer jo til å være mye mer stressa når det faktisk gjelder. Blææh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå