Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke klarte å kom meg opp før kl 11 idag fordi det var så godt og varmt under dyna, og ikke klarte å komme meg ut døren og til lesesalen fordi det er storm her..og dette har resultert i at jeg har ryddet litt og sittet på KG siden kl 12, og snart skal gå å trene...

Så gjør ikke dette noe så lenge jeg leser til eksamen i ettermiddag/kveld? :jepp:

Gjør det?

Eksamen er om 1 uke, og alle bare... ER IKKE DU PÅ LESESALEN??????

:sjenert:

Samme her!! Lesesalen? Nei, det har vi aldri hørt om.... :tongue: Go us! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frustreeert! Hva er vitsen med løsningsforslag hvis det bare står tallsvar og ikke én eneste ligning? Jeg fatter bare ikke hvilke beregninger som er gjort og hvilke ligninger som er brukt :/ Prøver meg på litt forskjellig, men ingen av tallene mine ligner en gang på fasiten.

Makan til ræva lf skal man lete lenge etter.

... krysse fingrene for at vi slipper sånn regning på eksamen?

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Gratulerer Mermaid Blues! :hoppe:

Jeg sov til klokken 11 i dag. Og jeg har eksamen om 2 dager :murvegg:

Takker :) Nå er det bare å grue seg til eksamen, like artig hver gang.

Tvi tvi med din eksamen - krysser fingrene :)

Jeg som gleder meg til å ta fatt på neste halvårs pensum, er det bare jeg som er så nerd?

Neida, jeg er like ille - har allerede begynt på den ene pensumboka bare fordi den er stiligere enn å lese til eksamen (vinduene i leiligheten lar seg ikke vaske utvendig uten kran eller stillas) :sjenert:

Endret av Mermaid Blues
Skrevet (endret)

Jeg er så glad for at jeg bare trenger å ta ett kurs utenom masterkurset i høst! Har bare èn eksamen å forholde meg til (utenom innlevering av ett kapittel i masteroppgaven), og den er ferdig (innlevering 12. desember)! Nå er det bare litt småplukk igjen på masterkapittelet, så kan jeg også si meg ferdig med den :D

Men har likevel bare fire dager juleferie, for det skal jobbes også! Glad jeg skal si opp jobben, så kan jeg ta meg en HEL uke fri i begynnelsen av januar der jeg ikke skal gjøre NOE. *glede seg*

Endret av Cervix
Skrevet

Mermaid Blues: Flinka! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Jeg har forøvrig ikke behov for å vaske vinduer, derimot har jeg en enorm trang til å organisere bokhyllene! :opplyser:

Skrevet

Jeg har internett med kabel, så jeg koblet ut kabelen, la den i kjøkkenskapet og satte meg på soverommet for å lese. Det gjorde susen! Fikk inn noen timer der, ja! *stolt* Var jammen på tide og, for i går leste jeg nesten ingenting :sjenert: Eksamen er i overimorgen og jeg gleder meg til juleferie. Over en måned!! :sjokk:

Skrevet

Jeg får forresten litt angst av at folk legger ut bilder av stappfulle skrivebord på lesesalen og gir inntrykk av at de pugger for harde livet. Dessuten synes jeg det er litt dårlig gjort å legge ut statuser som "endelig juleferie!" Ikke akkurat motiverende for oss som fortsatt pugger :sukk:

Skrevet

Men snart er det vår tur til å ta ferie også:) Jeg har dessverre nesten 3 uker igjen med oppgaver og eksamen da... :(

Skrevet

Mermaid Blues: Flinka! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Jeg har forøvrig ikke behov for å vaske vinduer, derimot har jeg en enorm trang til å organisere bokhyllene! :opplyser:

Takk takk :) Jeg har nå sett litt på utsiden av notatbøkene mine. Fine farger. Ikke sikker på at de har like fine farger inni. Heldigvis har jeg drodlet litt under kjedelige forelesninger, så det dukker sikkert opp en og annen elg eller kanin innimellom. Apropos det, jeg kunne jo sikkert vaska bak kjøleskapet. Lenge siden jeg har rydda i sokkeskuffen, det er jo også veldig artig. Hvor er Jehovas Vitner når man trenger dem???

• Liker 4
Skrevet (endret)

Lingvistikk hadde faktisk vært ganske morsomt, hadde det ikke vært for at jeg studerte det.

Fonetisk transkripsjon er vanskelig! En ting når man kan bruke det fonetiske alfabetet som hjelpemiddel, men det kan vi jo ikke på eksamen. Gruer meeeeeeeg.

Jeg har iallefall greid å lære meg alle taleorganene vi trenger! Larynx, farynx, glottis, uvula, velum, palatum, alveoli, dentes, labium, apex, lamina, dorsum, radix. Dette kunne jeg ikke for bare noen timer siden! Progress!

Endret av Fnisu
Skrevet

Denne passer vel bra her, selv om det er selvangivelse og ikke eksamen han holder på med :fnise:

Jeg har igjen 1 1/2 av dagens tilmålte kapitler, er egentlig relativt fornøyd med meg selv. Dessuten har jeg NESTEN bestemt meg for masteroppgave :)

Skrevet

Denne passer vel bra her, selv om det er selvangivelse og ikke eksamen han holder på med :fnise:

Jeg har igjen 1 1/2 av dagens tilmålte kapitler, er egentlig relativt fornøyd med meg selv. Dessuten har jeg NESTEN bestemt meg for masteroppgave :)

Var den jeg tenkte på ja ;) Elsker Dylan Moran, jeg vil finne en kjemperar ire som ligner litt som jeg kan gifte meg med :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg får forresten litt angst av at folk legger ut bilder av stappfulle skrivebord på lesesalen og gir inntrykk av at de pugger for harde livet. Dessuten synes jeg det er litt dårlig gjort å legge ut statuser som "endelig juleferie!" Ikke akkurat motiverende for oss som fortsatt pugger :sukk:

Haha, jeg hater å gå inn på Facebook nå for tiden! Halvparten av statusene omhandler eksamen, og jeg får inntrykk av at alle har flyttet inn på lesesalen.. og her sitter jeg, hvis jeg ikke er på studentsenteret da :sjenert: klarer ikke pugge mer enn et par timer om dagen på dette faget uansett, da blir hjernen min grøt.. men gjett om jeg har dårlig samvittighet for det :P

Skrevet

Blæææææææææææææææææææææææææææææææææ! Jeg blir sprø! Dette er så omfattende at jeg er helt lost!

Skrevet

Off... har eksamen torsdag og gruer meg masse! Studerer statsvitenskap og føler det er så mye å huske på:/ Flere som studerer statsvitenskap her? Har nooen av dere noen eksamenstips forresten?:) *håpepå*

Skrevet

I dag sov jeg til halv to, og eksamen er i morgen. :sjenert: Er lysår unna å komme gjennom pensum, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller hva som er viktig. Men jeg sitter med følelsen av at jeg klarer å ro meg til en karakter på et vis. Faget er forresten Exfac, og det er jo litt spennende, hvis man bare får tak i det. Ser frem til at klokka er 1300 i morgen, og jeg faktisk bare har én ting igjen på programmet for studiehøsten 2011.

Skrevet

Jeg gleder meg til 9. desember klokka ett. Da skal jeg være en av de kvalme facebookerne som skriver FERIEEE leeenge før resten av verden har ferie.

... for jeg har aldri vært ferdig før 18. desember før...

Skrevet
:bond: Fikk en akutt følelse av å ikke kunne noen ting, og jeg har eksamen i morgen! :bond:
Skrevet

ny wow patch idag.... det hjelper på lesinga... not :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...