Sandman Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 I første omgang kan du ta en titt på denne linken: http://www.nored.no/lovogrett/injurier.html Deretter kan du like godt først som sist gjøre deg kjent med min advokat: http://www.elden.no/advokat.php?id=1 ...og her har du et tips om en advokat som gjerne tar saker for lysky individer som deg: http://images.google.se/images?hl=no&ie=UT...%22&sa=N&tab=wi Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Du kan evt. låne min. Han forsvarer hva det skal være: http://www.nrk.no/img/41000.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 Jøss, det er ikke noe tull når man først kommer løs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*perfecta* Skrevet 4. desember 2003 #4 Del Skrevet 4. desember 2003 høres nesten ut som kompisen min du!!! ............... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Sændis, di lille pølsekødd (eller sossisen, som du også kalles) Du burde vite at med mitt interessante kontaktnett trenger man ikke advokater... - jeg setter bare ut en kontrakt på et visst beløp, og *poff* så er Sa...(ken) ute av verden! Hvor naiv går det an å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 *plasserer Sandman i rubrikken "Naiv og likevel lettskremt"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Du trekker litt for kjappe konklusjoner i din sjikane-iver... ...jeg ber deg gå å se "Ondskapen", Erik Ponti er en av mine venner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #8 Del Skrevet 8. desember 2003 Ondskapen er en sterk bok (og helt uten Erik Ponti, men det er nå en annen sak... - Ponti er som du sikkert vet mer intenst med som medieikon i alle bøkene om Coq Rouge), men du er ingen sterk mann. Dog; interessant å se hvordan du lever gjennom filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. desember 2003 Du er herved omdøpt til Skitenhjelm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #10 Del Skrevet 8. desember 2003 Du er herved omdøpt til Skitenhjelm.... *leter etter en passende firkant* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 8. desember 2003 *leter etter en passende firkant* ...må da replisere at undertegnede er på evig leting etter en passende trekant.... ...skjønt begrepet trekant i den sammenhengen kan i dag bli litt misvisende, med tanke på barberingskulturen som går som en farsott verden over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #12 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg skjønner at du savner Triple M, ja... Men hvor ble det av de utilslørte truslene dine, Sændis? Prøver du å snakke deg bort fra selve saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 8. desember 2003 ...en trekant er ikke lenger hva den var, den var jo før i tiden et lett identifiserbart mål når man gjorde sin første famlende oppdagelsesreise nedi en jentetruse.... ....du er blant de svært heldige, Trøffel, som har evnen til å gjøre seg uvenner med folk som ikke er langsinte... ...sagt i mer juridiske vendinger: ...du besitter ikke injurierende kraft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #14 Del Skrevet 8. desember 2003 Men hvor ble det av de utilslørte truslene dine, Sændis? Prøver du å snakke deg bort fra selve saken? Tror du blander kortene litt her.....du mener vel de TILSØLTE TRUSENE....etter alt det offentlige høyrehåndsarbeidet på sektens week-end-seminar nå i helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror du blander kortene litt her.....du mener vel de TILSØLTE TRUSENE....etter alt det offentlige høyrehåndsarbeidet på sektens week-end-seminar nå i helgen.... ...dæven chimp, du er jaggu kjapp i hu'et.... ...lurer på om Trøffel noengang ønsker at han var blant oss intelligente....?? ...eller evner han ikke selv å se sitt noe begrensede intellektuelle nivå....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #16 Del Skrevet 8. desember 2003 oss intelligente....??? Skal vi se: ...Sandman..."oss intelligente"... - det er et eller annet som skurrer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 8. desember 2003 Ok, du ber om det... Firkanten kl 19.00! ...syns allerede jeg hører horden roper taktfast: "Sandman, Sandman, Sandman".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #18 Del Skrevet 8. desember 2003 Djiiiizeezz, så mange som ønsker å utsettes for vold i dag! Er dette skapmasochistenes nasjonaldag eller noe? Det må bli i morgen, for klokken 19.00 i dag skal jeg ha spontan sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #19 Del Skrevet 8. desember 2003 Djiiiizeezz, så mange som ønsker å utsettes for vold i dag! Er dette skapmasochistenes nasjonaldag eller noe? Det må bli i morgen, for klokken 19.00 i dag skal jeg ha spontan sex! Som man reder ligger man.......... :evil:....og det blir IKKE på noe elskovsrede skal jeg love...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå