Gå til innhold

Trøffelhelten - Sannhetens time

Sandman

Anbefalte innlegg

I første omgang kan du ta en titt på denne linken:

http://www.nored.no/lovogrett/injurier.html

Deretter kan du like godt først som sist gjøre deg kjent med min advokat:

http://www.elden.no/advokat.php?id=1

...og her har du et tips om en advokat som gjerne tar saker for lysky individer som deg:

http://images.google.se/images?hl=no&ie=UT...%22&sa=N&tab=wi

Lykke til.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:ler:

Sændis, di lille pølsekødd (eller sossisen, som du også kalles)

Du burde vite at med mitt interessante kontaktnett trenger man ikke advokater... - jeg setter bare ut en kontrakt på et visst beløp, og *poff* så er Sa...(ken) ute av verden!

Hvor naiv går det an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trekker litt for kjappe konklusjoner i din sjikane-iver... :P

...jeg ber deg gå å se "Ondskapen", Erik Ponti er en av mine venner.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ondskapen er en sterk bok (og helt uten Erik Ponti, men det er nå en annen sak... - Ponti er som du sikkert vet mer intenst med som medieikon i alle bøkene om Coq Rouge), men du er ingen sterk mann.

Dog; interessant å se hvordan du lever gjennom filmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*leter etter en passende firkant*

:kul:

...må da replisere at undertegnede er på evig leting etter en passende trekant....

...skjønt begrepet trekant i den sammenhengen kan i dag bli litt misvisende, med tanke på barberingskulturen som går som en farsott verden over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skjønner at du savner Triple M, ja... :ler:

Men hvor ble det av de utilslørte truslene dine, Sændis? Prøver du å snakke deg bort fra selve saken?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en trekant er ikke lenger hva den var, den var jo før i tiden et lett identifiserbart mål når man gjorde sin første famlende oppdagelsesreise nedi en jentetruse.... :ler:

....du er blant de svært heldige, Trøffel, som har evnen til å gjøre seg uvenner med folk som ikke er langsinte...

...sagt i mer juridiske vendinger: ...du besitter ikke injurierende kraft... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor ble det av de utilslørte truslene dine, Sændis? Prøver du å snakke deg bort fra selve saken?

Tror du blander kortene litt her.....du mener vel de TILSØLTE TRUSENE....etter alt det offentlige høyrehåndsarbeidet på sektens week-end-seminar nå i helgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blander kortene litt her.....du mener vel de TILSØLTE TRUSENE....etter alt det offentlige høyrehåndsarbeidet på sektens week-end-seminar nå i helgen....

:hoho: ...dæven chimp, du er jaggu kjapp i hu'et....

...lurer på om Trøffel noengang ønsker at han var blant oss intelligente....?? ...eller evner han ikke selv å se sitt noe begrensede intellektuelle nivå....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, du ber om det...

Firkanten kl 19.00!

...syns allerede jeg hører horden roper taktfast: "Sandman, Sandman, Sandman"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Djiiiizeezz, så mange som ønsker å utsettes for vold i dag! Er dette skapmasochistenes nasjonaldag eller noe?

Det må bli i morgen, for klokken 19.00 i dag skal jeg ha spontan sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiiizeezz, så mange som ønsker å utsettes for vold i dag! Er dette skapmasochistenes nasjonaldag eller noe?

Det må bli i morgen, for klokken 19.00 i dag skal jeg ha spontan sex!

Som man reder ligger man.......... :evil:....og det blir IKKE på noe elskovsrede skal jeg love......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...