Gå til innhold

X factor UK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, nå begynner finale rundene neste uke.

Skuffet over at ikke Jade kom videre av jentene, og han litt eldre mannen hos de over 25.

Har dere noen favoritter enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,synd at de ikke gikk videre. Lurer på om det er wildcards? Husker om de pleier å ha det.

Favoritten min er Janet Devlin, og liker Amelia godt. Men mye bra!

Veldig glad for at Goldie trakk seg, skjønner ikke hva Louis tenker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. jeg vet ikke. Det var jo det i fjor, men da var det i utgangspunktet bare 3 i hver kategori. Nå er de allerede 4..

Det er typisk Louis da. I fjor å. Da han tok med Wagner. Hjelpes.

Jeg likte den jentegruppa som ble laget på booth camp jeg. Håper gruppene kan gjøre det bra i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir gøy å se hvordan det går med gruppene! Var vel Louis som valgte de tvillingene også, så begynner å bli vant til teite avgjørelser fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forferdelig skuffet over at Jade ikke kom videre. Jeg liker Janet og Misha, men hun siste jenta kunne godt vært byttet ut med Jade. Har ikke lyst til å se på mer faktisk. Men jeg heier på Johnny så klart!

X Factor Australia er ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forferdelig skuffet over at Jade ikke kom videre. Jeg liker Janet og Misha, men hun siste jenta kunne godt vært byttet ut med Jade. Har ikke lyst til å se på mer faktisk. Men jeg heier på Johnny så klart!

X Factor Australia er ganske bra :)

Jeg liker også Misha veldig godt :)

De har jo sagt at det skal være en stor twist, men jeg vil ike si at å putte inn 4 til er en twist..Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som vet hvor og hvor fort man kan se kveldens episode? Må vi vente til i morgen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig skuffet over første finaleshow, ingen skilte seg noe særlig ut for meg. Har aldri vært noe fan av gruppene før, men i år liker jeg faktisk mange av dem. Synes The Risk er den beste så langt. Kelly har definitivt den beste kategorien i år, jentene skiller seg sterkt ut talentmessig. Har på følelsen av at en i hennes kategori kommer til å vinne!

Hvem tror og håper dere blir stemt ut i kveld?

Jeg håper: Frankie, Nu Vibe, Misha og Johnny blir stemt ut, men jeg tror faktisk 2 shoes, Amelia, James og Jonjo ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig skuffet over første finaleshow, ingen skilte seg noe særlig ut for meg. Har aldri vært noe fan av gruppene før, men i år liker jeg faktisk mange av dem. Synes The Risk er den beste så langt. Kelly har definitivt den beste kategorien i år, jentene skiller seg sterkt ut talentmessig. Har på følelsen av at en i hennes kategori kommer til å vinne!

Hvem tror og håper dere blir stemt ut i kveld?

Jeg håper: Frankie, Nu Vibe, Misha og Johnny blir stemt ut, men jeg tror faktisk 2 shoes, Amelia, James og Jonjo ryker.

Uff ja. Syns det var mye grusom styling, endel sure opptredener, og rett og slett litt kjedelig.

Syns ikke jentene gjorde det best igår, de falt litt igjennom. Men tror de kan bli bedre neste runde.

Ang. de som ryker..

Håper: Frankie, Nu Vibe, Janet og Kitty.

Tror: James, Nu Vibe, Sophie og Jonjo..

Hva skjedde forretsne med stylingen til Kitty? Jeg ble helt redd jeg.

Nei, håperr virkelig det tar seg opp noen hakk!

Syn forresten det er kjipt at så mange ryker første runde, særlig fordi jeg håpet twisten var at flere kom inn. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde forretsne med stylingen til Kitty? Jeg ble helt redd jeg.

Nei, håperr virkelig det tar seg opp noen hakk!

Syn forresten det er kjipt at så mange ryker første runde, særlig fordi jeg håpet twisten var at flere kom inn. Men men.

Lurer også på hva som skjedde med den forferdelige stylingen til Kitty! Vet hun har sagt at hun liker 'drag queen' stilen personlig, men hadde håpet at når hun fikk en mentor, kom hun til å bli stylet som en popstjerne. Så jo ut som hun hadde gjort alt av sminke og klesvalg selv!

Og grunnen til at så mange ryker første runde, er fordi det bare skal være 3 finalister fra hver kategori. Har vel noe med at det skal gå opp i opp med hvor mange uker serien varer. Er første gang de har begynt med 4 finalister hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. Syns det var mye grusom styling, endel sure opptredener, og rett og slett litt kjedelig.

Syns ikke jentene gjorde det best igår, de falt litt igjennom. Men tror de kan bli bedre neste runde.

Ang. de som ryker..

Håper: Frankie, Nu Vibe, Janet og Kitty.

Tror: James, Nu Vibe, Sophie og Jonjo..

Hva skjedde forretsne med stylingen til Kitty? Jeg ble helt redd jeg.

Nei, håperr virkelig det tar seg opp noen hakk!

Syn forresten det er kjipt at så mange ryker første runde, særlig fordi jeg håpet twisten var at flere kom inn. Men men.

Jeg synes faktisk jentene gjorde det veldig bra, men er ellers nokså enig i dine vurderinger.

Håper ryker: Frankie, Nu Vibe, Amelia og Kitty

Tror: James, Nu Vibe eller Rhythmix, Amelia og Jonjo.

Kitty så helt jævlig ut, ja. Så eldgammel ut, faktisk. Ellers sang hun bedre enn Jonjo.

Jeg likte The Risk innmari godt. De virker utrolig fokusert på å få det til. Sophie overrasket også positivt, og Janet er bare herlig å høre på. Jeg er ingen Misha-fan, men regner med at hun blir en stund. Johnny må man bare elske. Craig var fantistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja. Syns det var mye grusom styling, endel sure opptredener, og rett og slett litt kjedelig.

Syns ikke jentene gjorde det best igår, de falt litt igjennom. Men tror de kan bli bedre neste runde.

Ang. de som ryker..

Håper: Frankie, Nu Vibe, Janet og Kitty.

Tror: James, Nu Vibe, Sophie og Jonjo..

Hva skjedde forretsne med stylingen til Kitty? Jeg ble helt redd jeg.

Nei, håperr virkelig det tar seg opp noen hakk!

Syn forresten det er kjipt at så mange ryker første runde, særlig fordi jeg håpet twisten var at flere kom inn. Men men.

Jeg synes faktisk jentene gjorde det veldig bra, men er ellers nokså enig i dine vurderinger.

Håper ryker: Frankie, Nu Vibe, Amelia og Kitty

Tror: James, Nu Vibe eller Rhythmix, Amelia og Jonjo.

Kitty så helt jævlig ut, ja. Så eldgammel ut, faktisk. Ellers sang hun bedre enn Jonjo.

Jeg likte The Risk innmari godt. De virker utrolig fokusert på å få det til. Sophie overrasket også positivt, og Janet er bare herlig å høre på. Jeg er ingen Misha-fan, men regner med at hun blir en stund. Johnny må man bare elske. Craig var fantistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Shoes, Amelia, James og Jonjo ute.

Akkurat fått det med meg selv. Ingen stor overraskelse, og er i grunnen fornøyd med resultatet bortsett fra James. Han ble så lei seg og virket som en utrolig fin fyr. Men han sang vel svakest i sin gruppe i går, så sånn sett var det fair.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat fått det med meg selv. Ingen stor overraskelse, og er i grunnen fornøyd med resultatet bortsett fra James. Han ble så lei seg og virket som en utrolig fin fyr. Men han sang vel svakest i sin gruppe i går, så sånn sett var det fair.

Fikk du sett episoden? Hvor? Jeg bare googlet resultatet.

Veldig synd med James, også syns jeg Nu Vibe er så utrooolig kjedelige. Så håper de ryker fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sett episoden? Hvor? Jeg bare googlet resultatet.

Veldig synd med James, også syns jeg Nu Vibe er så utrooolig kjedelige. Så håper de ryker fort.

Har britisk ip-adresse :)

Nu Vibe var ikke bra, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva syns dere om gårsdagens show?

Jeg syns:

Sami har en flott stemme. Deilig å høre på, og aldri redd for at hun ikke skal treffe, derfor er det mye deiligere å høre på.

Nu Vibe kan bare dra hjem for meg.

Janet har heller ikke solgt seg hjem til meg enda.

Craig er Veldig flink.

Frankie synger utroooolig falsk, og det ser ut som om han er dopa på senen.

Jonnhy er jo morsom da. Men Louis må gi han en ordentlig sang. Han blir fjorårets Wagner.

Misha B er flink, men samtidig tror jeg ikke jeg ville hørt ett helt album av henne.

Marcus var ok. Hverken eller i mine øyne.

Rythmix var kjempeflinke, og min favoritt i gårsdagens episode :)

The Risk, flinke men litt kjedelige kanskje?

Sophie sang flott som alltid..

Kitty. Hva kan man si? Synge kan hun, men kanskje hun burde satse på musical istedenfor plater?

For min del kan både Frankie og Nu Vibe pakke sakene sine, men tipper vi ser Frankie neste uke å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Risk, flinke men litt kjedelige kanskje?

Sophie sang flott som alltid..

Kitty. Hva kan man si? Synge kan hun, men kanskje hun burde satse på musical istedenfor plater?

For min del kan både Frankie og Nu Vibe pakke sakene sine, men tipper vi ser Frankie neste uke å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...