AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Har etter laaang ventetid fått time hos gynekolog, og nettopp denne uka bestemte kroppen min for å få mensen! (har slutta på ppillen, så har derfor ikke helt kontrollen ennå) Nesten slik at jeg har lyst til å utsette timen for legen sin skyld xD Noen som har erfaringer med dette?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det spørs hva grunnen er for at du skal til gynekolog. Skal du ta celleprøver bør det tas når du ikke blør. Legen bryr seg ikke om litt blod.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Heisann. Jeg vet ikke hva slags kontroll du skal ha, men da jeg sist var og tok blant annet innvendig ultralyd og andre generelle "står alt bra til?"-tester, var det noen dager etter avsluttet mensperiode. Da kommenterte legen om jeg akkurat hadde hatt mensen, så neste gang skal jeg ikke ha det rundt perioden. Men du, er det vanlig venteliste du har stått på, hvor det har tatt lang tid å få time? For om det er det, så bruker det å være sånn at om du må avbestille timen, så kan du få time relativt fort, du trenger ikke vente like lenge som du gjorde i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå