Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 spise anene hver dag for bedre tarm helse funker det og hvil det hjelpe med å miste de ekstra kiloene
FruLuna Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 ? Mener du å spise annenhver dag? I så fall vil du nok gå ned, men tror ikke det er så bra for tarmen. Tarmen har det best hvis den har litt å jobbe med hver dag. Tror jeg heller ville valgt å spise litt mindre (passe mett) hver dag
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Aner betyr vel forfedre/slektninger? Veldig dårlig strategi å spise sin familie, tror jeg, selv om det skulle kunne gi bedre tarmhelse. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, magen trenger mat hver dag for å jobbe med. Du vil heller få trøbbel ved å spise annenhver dag. I tillegg så vil du ikke ha energi nok til å gjennomføre dagen. Jeg vil si at det er sykelige tendenser å spise annenhver dag for å gå ned i vekt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 For meg fungerer det greit å spise svært lite hver dag, og "normalt" annenhver dag. Det vil si fiber, omega 3 tilskudd og mye vann hver eneste dag, og ca annenhver dag spiser jeg normalt. Middag, smootihe, frukt, osv.
The Kitten Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 For meg fungerer det fint å spise normalt hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå