hanne669 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg trenger sårt en vaskedame til min leilighet da jeg har en sykdom som gjør det vanskelig for meg å vaske. Er det noen som vet av en skikkelig, pålitelig og grundig vaskedame i Trondheim? Hadde satt så pris på om noen kan hjelpe meg med et navn eller noen dere anbefaler:)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg blir veldig fort sliten og dårlig. Fikk derfor vaskehjelp fra kommunen, 100% dekket. Nå har jeg personlig assistent, også dekket av kommunen. Har du sjekket om du har krav på dette du og?
hanne669 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg blir veldig fort sliten og dårlig. Fikk derfor vaskehjelp fra kommunen, 100% dekket. Nå har jeg personlig assistent, også dekket av kommunen. Har du sjekket om du har krav på dette du og? takk for svaret:) jeg er usikker på om jeg får det, enda om jeg ikke er i stand til å vaske per dags dato. men skal sjekke d, takk for tipset:)
Naos Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Hva med å kjøpe seg en av de nye vaskerobotene på markedet? Jeg ville gått for 1 støvsuger-robot, 1 vaskerobot og en robot for vindusvask. God investering! Bruker selv vaskerobot.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg trenger sårt en vaskedame til min leilighet da jeg har en sykdom som gjør det vanskelig for meg å vaske. Er det noen som vet av en skikkelig, pålitelig og grundig vaskedame i Trondheim? Hadde satt så pris på om noen kan hjelpe meg med et navn eller noen dere anbefaler:) Hei! Er det snakk om fast vask f.eks hver uke? Hvor mange timer sånn ca? Eller er det hjelp til rundvask/julevask du er på utkikk etter? Jeg har tidligere påtatt meg rundvask hos eldre/uføre, og da har jobben tatt alt fra 15-20 timer der jeg har vasket alt fra tak, vindu, vegger og innsiden av kjøkkenskap eller hva som måtte ønskes. Har ikke noe fagbrev innen rengjøring, da, men det har blitt rent likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå