Gå til innhold

Dogs4All

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har vært på Dogs4All messa på Lillestrøm?

Har liksom alltid hatt en liten tradisjon å dra på Hundelivsmessen på Hellerudsletta, selv om jeg bare blir gående rundt der i om lag 1-2 time uten å ha fått gjort no særlig stort ut av det.. :dry:

Tenkte jeg vil prøve noe nytt og har fått snusen på denne nye messen og lurer på om noen har personlige gode/dårlige erfaringer med opplegget?

Og anbefaler dere å ta med pelsen?

:hund:

Endret av Castiel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på denne og venter spent på svar.

Skrevet

Dette er jo først og fremst en stor hundeutstilling og det er mengder av folk og hunder på forholdsvis liten plass, så hvis dere ikke har hunder som skal stilles ut, så vil jeg vel ikke anbefale å ta med hunden. Det krever i så fall kort-kort bånd og ett øye på hver finger og da får man jo gjerne ikke sett noe særlig selv.

En annen grunn til at jeg ikke ville ha tatt med hunden min dit hvis jeg bare skulle kikke, er smittepresset. Etter fjorårets arrangement spredte f.eks. kennelhosten seg som ild i tørt gress.

Ellers er det jo masse å se på, så jeg anbefaler absolutt en tur dit.

Skrevet

Jeg ville heller ikke tatt med hunden dit. Det er trangt nok med de hundene som er påmeldt utstillingen.....

Ellers var jeg ikke så imponert over de standsene som var der i fjor...

Skrevet

Som de andre sier er det best å la hunden bli igjen hjemme om den ikke skal stilles ut. Selv har jeg vært der i forbindelse med å snuse på de ulike hunderasene for å se om jeg fant noen aktuelle, i tillegg liker jeg opplegget veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...