Gå til innhold

Hår rundt brystvortene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jente i 20-årsalderen her. Jeg plages med å ha noen få synlige hårstrå som kommer rundt brystvortene, altså rundt der de begynner. Det er ikke mye, og jeg vet at alle har hår på hele kroppen, men det er virkelig irriterende at det hele tiden er noen få som vokser ut som er mørkere enn de andre...pleier å nappe dem, selv om jeg tror det ikke er så lurt...men vil jo ikke ha synlige hårstrå der...

Noen flere som har dette? Og noen som vet om det forsvinner med alderen eller blir værre??

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jente i 20-årsalderen her. Jeg plages med å ha noen få synlige hårstrå som kommer rundt brystvortene, altså rundt der de begynner. Det er ikke mye, og jeg vet at alle har hår på hele kroppen, men det er virkelig irriterende at det hele tiden er noen få som vokser ut som er mørkere enn de andre...pleier å nappe dem, selv om jeg tror det ikke er så lurt...men vil jo ikke ha synlige hårstrå der...

Noen flere som har dette? Og noen som vet om det forsvinner med alderen eller blir værre??

:snurt:

Jeg er 21 år, og tror jeg har hatt det samme i sånn cirka 3 år. Tror det er helt normalt, og hvis jeg ikke tar feil, har det vært tråder om akkurat dette her inne tidligere. Jeg også napper dem bare bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også det. Napper de bare bort. Syns ikke det er store problemet egentlig. Har også hørt det er ganske så normalt. Syns ikke det har blitt verken mer eller mindre over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ha hår der. Napping, voksing og barbering vil ikke påvirke hårveksten så det er bare å nappe i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...