Liteeen Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Heihei dere!! Jeg er ny her og lurte på om dere kunne jelpe emg litt jeg er en jente på 21 år, som har noen spm ang kostholdet mitt. Jeg har nettopp flyttet for meg selv så jeg har bjynt å spise en del sunnere enn jeg er vandt med (edit; jeg prøver og være økonomisk når det kommer til mathandel, likter og bruke penger på andre ting hehe) Jeg er 174 høy og sist jeg veide meg var jeg 56 kilo..( etter jeg flyttet for meg selv om har handlet inn mer sunne matvarer SER jeg at jeg har blitt litt mindre) Har alltid lagt rundt den vekten.. jeg ser på meg selv som slank og jeg liker dette. men samtidig "skinnyfat"! Jeg vil tone kroppen min! bli sunnere, spise riktig, bli FAST I FISKEN ( Trener ca annenhver dag med turer, jogging, intervaller, frivekter hjemme, mage) Så dere.. hva syns dere om kostholdet mitt? klarer jeg å stramme opp og bli mer definert (jeg eeelsker kroppene til engelen i victoria secret.. dååån) Frokost: En skål med havregryn og melk. samt blåbær og kanel på toppen. En kiwi Grønn te Mellom: En banan Lunch: Endten supergrovt speltbrød med pålegg, 2 stk. Eller som jeg nå har bjynt med; En boks tunfisk/ eller en laksefilet, 2 egg, tomat, litt salat, agurk og avocado. Middag/Kvelds: Som regel en halv pose wok og kylling/ laks/ fyldt rødspette... Etter: En pære/ eple/ kiwi/ druer.. HJELP ? )) hadde satt stooor pris på dette.. OG eventuelt HVORDAN jeg kan trene.. tenkte og melde meg inn på treningssenter nå til vinteren.. Endret 4. oktober 2011 av Liteeen
Gjest fjosa Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes det høres bra ut. Ville dog plusset på med litt sunt fett som f.eks nøtter eller avocado. Om du skal "tone" kroppen må du nok trene vekter et par ganger i uken, i tillegg til et par kondisturer. Vanlige gåturer holder ikke. Sørg for å spise nok om du øker treningsmengden.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kommenterer ikke slike ting ofte, men for guds skyld. Det heter begynt, ikke bjynt. Kostholdet ser greit ut, kjenn på kroppen om den trenger mer. Da kan du som nevnt pøse på med f.eks nøtter, belgfrukter.. Mer proteiner så du bygger musklene for å bli stram. 3
Liteeen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kommenterer ikke slike ting ofte, men for guds skyld. Det heter begynt, ikke bjynt. Kostholdet ser greit ut, kjenn på kroppen om den trenger mer. Da kan du som nevnt pøse på med f.eks nøtter, belgfrukter.. Mer proteiner så du bygger musklene for å bli stram. Hehe jeg vet det. er bare slik jeg skriver i farten Takk for svar Håper det kommer seg nå
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Det er ikke en "d" i sunt/usunt, analfabet
Liteeen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2011 Hehe jeg vet det. er bare slik jeg skriver i farten Takk for svar Håper det kommer seg nå det var da svært da.. fokus på spm mitt ???
Gjest Petrol Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg synes det hørest litt hysterisk ut. Spis det du har lyst på, få i deg frukt og grønt hver dag og skei ut en gang i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå