Solstrålen Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe mp3-spiller til mannen til jul.. Men hvilken? Er det noen som har peiling på en så bra og så billig mp3-spiller som mulig?? Er det noen feller jeg bør unngå? Hvis jeg går inn i en butikk som selger slike ting, så er jeg sikker på at det lyser naiv av meg Lurer meg alltid til å kjøpe noe dyrt og dårlig! HJELP MEG!!!
jordbær Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 Hva er "billig"? :-) Selv anbefaler jeg iPod. Jordbærmannen får en 20GB-iPod av meg i julegave. (3700,-)
Postmannen Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Nå er det slik, at alle disse rimeligere spillerne fra 7-8 hundrede og opp til 12-13 hundrede, er basert på samme elektronikken (brikker fra SigmaTel [sTAC]) egentlig. Så i det store og hele, er det like greit å gå for den rimeligste du finner.. Ingen stor forskjell på dem, bortsett fra utseende og pris. Desverre blir du nok nødt til å godta at slike spillere som regel har Microsofts DRM (Digital Rights Management) innebygget. Ikke forvent at du blir opplyst om akkurat dét når/hvis du kjøper.
Scorpina Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe mp3-spiller til mannen til jul.. Men hvilken? Er det noen som har peiling på en så bra og så billig mp3-spiller som mulig?? Er det noen feller jeg bør unngå? Hvis jeg går inn i en butikk som selger slike ting, så er jeg sikker på at det lyser naiv av meg Lurer meg alltid til å kjøpe noe dyrt og dårlig! HJELP MEG!!! That lucky dog!! Sjekk denne linken : http://www.dinside.no/php/art.php?id=95453&=katnav Men som også debattant over meg kommenterte; det DYRESTE trenger nødvendigvis IKKE være det beste!! evt sjekk den ut her : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl psst...hva har du ønska deg av din kjære da??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå