Gå til innhold

Hvordan fantaserer du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste en gang (ikke spør meg hvor) at i en undersøkelse fant man ut at de fleste menn ser for seg bilder og små "klipp" av sexy kvinner når de fantaserer, men kvinner forestiller seg mer en sexy video på en måte, som hadde begynnelse, midt og slutt. Er det noe sannhet i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det var i VG.

Jeg tror nok det er hold i det ja,

for min del som jente så stemmer det ihvertfall. Når jeg fantaserer så er det på en måte som en

porografisk novelle bare i form av en film som snurrer i hodet mitt. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Hva med deg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg klipp.

Om jeg f.eks. bruker fantasien at mannen min har sex med en annen jente ser jeg for meg klipp av de to. Ett der hun sitter på fanget hans, ett der han tar henne bakfra, ett der hun stripper for ham ...

Å se for seg "noveller" blir for tidkrevende for meg, jeg vil helst bare gå rett på sak.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lager film i hodet mitt ja. Jeg hadde blitt irritert hvis jeg bare fikk se små klipp. Det hadde blitt for simpelt for meg.

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg ser små klipp. Dersom jeg ikke har en tidligere opplevelse jeg tenker på da.

Skrevet

Novellefilm som forspill, klipp for å gå fra platåfase til orgasme. :)

Skrevet

Jeg ser for meg en lang film, og har en voiceover som forteller om hva som skjer, noen ganger i fortid, andre i nåtid. Alltid på engelsk. Er på en måte en annen persons stemme som forteller en historie om hva hun har blitt utsatt for.

Skrevet

Jeg har som regel en hel roman. :fnise: Hvordan vi møtes, alle romantiske ting han sier, vi flytter sammen, drar på ferie sammen, møter svigers, gifter oss... Denne fantasien foregår gjennom flere uker/måneder (spørs hvor lenge jeg er keen på personen) og blir litt hver kveld jeg sliter med å sove. :)

Skrevet

Om jeg f.eks. bruker fantasien at mannen min har sex med en annen jente ser jeg for meg klipp av de to. Ett der hun sitter på fanget hans, ett der han tar henne bakfra, ett der hun stripper for ham ...

Så du har lyst til at mannen skal være utro, og ha sex med en annen kvinne? :sjokkert:

Skrevet

Nei, jeg vil ikke at mannen min skal være utro.

Ja, jeg kan absolutt like at mannen min har sex med andre kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på sexen når jeg runker, ikke alt det som kommer før. Går rett på sak ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...