Gå til innhold

Magefett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det turnoff når jenter har litt magefett.

Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter.

Er dette veldig turnoff eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter.

nei, det er ikke det :)

• Liker 5
Skrevet

Nei det er det absolutt ikke! Det må jo være litt der så vi kan ha noe å holde i :-)

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre! Ser ganske flat ut når jeg står, men ikke når jeg sitter!

Skal treffe en gutt i helgen som jeg liker, og er redd han vil jeg skal være helt perfekt!

Huff, vet jeg har dårlig selvtillitt og at det er mer usexy..

Skrevet

Skal treffe en gutt i helgen som jeg liker, og er redd han vil jeg skal være helt perfekt!

Selv de tynneste jentene med de flateste magene får en liten valk når de bøyer seg/sitter. Huden klemmes jo på en måte nedover, så med mindre man har så stram hud at man ikke klarer å bøye seg, så vil jo huden samles i en liten valk når man sitter.

• Liker 4
Gjest Marregutt
Skrevet

Du må ikke tenke på at du skal se "perfekt" ut. Det vil alltid være ting ved en selv som man ikke er fornøyd med. Jeg har også ting ved meg selv som jeg ikke er fornøyd med, men synes jeg er dødssexy for det (vet høres kvalmende ut). Lykke til med gutten, det går nok bra skal du se :)

Skrevet

Du må ikke tenke på at du skal se "perfekt" ut. Det vil alltid være ting ved en selv som man ikke er fornøyd med. Jeg har også ting ved meg selv som jeg ikke er fornøyd med, men synes jeg er dødssexy for det (vet høres kvalmende ut). Lykke til med gutten, det går nok bra skal du se :)

Takk =) tror jeg bare er nervøs...

Skrevet

Nei. For at det ikke skal skje noe når du sitter skal du være så supertynn, at det i alle fall i min verden er helt turn off.

• Liker 1
Skrevet

"Alle" jenter har det jo. Hvordan kan det være turn off da??

• Liker 3
Skrevet

Ja

Skrevet

Nei, det er ikke turn-off.

Det hadde sett rart ut om du ikke hadde det, for å si det sånn :Nikke:

Skrevet

jeg har også en sånn valk, men tenner på meg selv for det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bmi på 17 ellerno, veier 45 kg (jeg er bare sånn, ikke noe slanking), og jeg får ihvertfall valk når jeg sitter fremoverbøyd. Helt normalt, ingenting å henge seg opp i!

Skrevet

Nei, det er ikke turn-off med litt magefett. Det er bare bra egentlig, for hva skal vi gutta ellers kose med og kna på??? Litt magefett er bare deilig :-)

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke turn-off med litt magefett. Det er bare bra egentlig, for hva skal vi gutta ellers kose med og kna på??? Litt magefett er bare deilig :-)

Godt å høre! Håper han også synes det da :P

Skrevet

Det er turn-off dersom du viser at du er misfornøyd med det.

Usikkerhet er turn-off!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...