AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Er det turnoff når jenter har litt magefett. Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter. Er dette veldig turnoff eller?
Gjest Marregutt Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Er det turnoff når jenter har litt magefett. Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter. Er dette veldig turnoff eller? nei, det er ikke det 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Er det turnoff når jenter har litt magefett. Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter. Er dette veldig turnoff eller? Nei det er det absolutt ikke! Det må jo være litt der så vi kan ha noe å holde i :-) 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Godt å høre! Ser ganske flat ut når jeg står, men ikke når jeg sitter! Skal treffe en gutt i helgen som jeg liker, og er redd han vil jeg skal være helt perfekt! Huff, vet jeg har dårlig selvtillitt og at det er mer usexy..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Godt å høre! Ser ganske flat ut når jeg står, men ikke når jeg sitter! Skal treffe en gutt i helgen som jeg liker, og er redd han vil jeg skal være helt perfekt! Huff, vet jeg har dårlig selvtillitt og at det er mer usexy.. Selv de tynneste jentene med de flateste magene får en liten valk når de bøyer seg/sitter. Huden klemmes jo på en måte nedover, så med mindre man har så stram hud at man ikke klarer å bøye seg, så vil jo huden samles i en liten valk når man sitter. 4
Gjest Marregutt Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Godt å høre! Ser ganske flat ut når jeg står, men ikke når jeg sitter! Skal treffe en gutt i helgen som jeg liker, og er redd han vil jeg skal være helt perfekt! Huff, vet jeg har dårlig selvtillitt og at det er mer usexy.. Du må ikke tenke på at du skal se "perfekt" ut. Det vil alltid være ting ved en selv som man ikke er fornøyd med. Jeg har også ting ved meg selv som jeg ikke er fornøyd med, men synes jeg er dødssexy for det (vet høres kvalmende ut). Lykke til med gutten, det går nok bra skal du se
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Du må ikke tenke på at du skal se "perfekt" ut. Det vil alltid være ting ved en selv som man ikke er fornøyd med. Jeg har også ting ved meg selv som jeg ikke er fornøyd med, men synes jeg er dødssexy for det (vet høres kvalmende ut). Lykke til med gutten, det går nok bra skal du se Takk =) tror jeg bare er nervøs...
kristian82 Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Er det turnoff når jenter har litt magefett. Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter. Er dette veldig turnoff eller? Nei. For at det ikke skal skje noe når du sitter skal du være så supertynn, at det i alle fall i min verden er helt turn off. 1
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 "Alle" jenter har det jo. Hvordan kan det være turn off da?? 3
Mr.Omg Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, det er ikke turn-off. Det hadde sett rart ut om du ikke hadde det, for å si det sånn
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 jeg har også en sånn valk, men tenner på meg selv for det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har bmi på 17 ellerno, veier 45 kg (jeg er bare sånn, ikke noe slanking), og jeg får ihvertfall valk når jeg sitter fremoverbøyd. Helt normalt, ingenting å henge seg opp i!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Er det turnoff når jenter har litt magefett. Jeg er ganske slank, bmi 21-22, men har litt fett rundt magen og en valk når jeg sitter. Er dette veldig turnoff eller? Nei, det er ikke turn-off med litt magefett. Det er bare bra egentlig, for hva skal vi gutta ellers kose med og kna på??? Litt magefett er bare deilig :-) 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, det er ikke turn-off med litt magefett. Det er bare bra egentlig, for hva skal vi gutta ellers kose med og kna på??? Litt magefett er bare deilig :-) Godt å høre! Håper han også synes det da
muesli Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 Det er turn-off dersom du viser at du er misfornøyd med det. Usikkerhet er turn-off! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå