Gå til innhold

julebord/Oslo -igjen

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Med fare for å høres ut som et skikkelig jålete kvinnfolk, så har ikke jeg så mye finklær akkurat... Ble litt engstelig nå... Mener dere grise-pynta? Eller vi kommer som vi er... Cocktailkjolene mine brukes helst på badtaste-party disse dager :ler: (på tross av hva dere tror, er ikke fluffy-ferskenfarga-kreasjoner helt mi greie lengre, har nemlig ett par sånne :ler: ) Men sort, og noe som glitrer...hm...finner vel på noe! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke grisepynta. Sånn at det blir noe mer enn bare en fredagstur på byen. Og så skal det så lite til for å pynte ei rose, vet du Glammy. Så du er sikkert alltid fin nok! *smigre* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Nei' date=' ikke grisepynta. Sånn at det blir noe mer enn bare en fredagstur på byen. Og så skal det så lite til for å pynte ei rose, vet du Glammy. Så du er sikkert alltid fin nok! *smigre* :kul:[/quote']

:oops: Krmt, ja jeg var så klart ute og fiska etter smiger og komplimenter... MAKAN :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Hi hi hi... Mulig jeg tar små-jule-bjeller og fester her og der, og noen stjerner på brystvortene... VI blir så fine så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...