Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #21 Del Skrevet 4. desember 2003 Med fare for å høres ut som et skikkelig jålete kvinnfolk, så har ikke jeg så mye finklær akkurat... Ble litt engstelig nå... Mener dere grise-pynta? Eller vi kommer som vi er... Cocktailkjolene mine brukes helst på badtaste-party disse dager (på tross av hva dere tror, er ikke fluffy-ferskenfarga-kreasjoner helt mi greie lengre, har nemlig ett par sånne ) Men sort, og noe som glitrer...hm...finner vel på noe! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #22 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei, ikke grisepynta. Sånn at det blir noe mer enn bare en fredagstur på byen. Og så skal det så lite til for å pynte ei rose, vet du Glammy. Så du er sikkert alltid fin nok! *smigre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #23 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei' date=' ikke grisepynta. Sånn at det blir noe mer enn bare en fredagstur på byen. Og så skal det så lite til for å pynte ei rose, vet du Glammy. Så du er sikkert alltid fin nok! *smigre* [/quote'] :oops: Krmt, ja jeg var så klart ute og fiska etter smiger og komplimenter... MAKAN :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. desember 2003 #24 Del Skrevet 4. desember 2003 ettersom det er den 19 må jeg trekke meg, skal hjem til ho mor den helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #25 Del Skrevet 4. desember 2003 :-? Dumt Liv, hadde vært kos om du klarte det! Men morer er viktige, veldig viktige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #26 Del Skrevet 4. desember 2003 hvem skal være naken sammen med meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #27 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #28 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg tenkte kanskje å male tizzen rød siden det er jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #29 Del Skrevet 4. desember 2003 Hi hi hi... Mulig jeg tar små-jule-bjeller og fester her og der, og noen stjerner på brystvortene... VI blir så fine så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #30 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg tar med bjeller så ikke tenk på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. desember 2003 #31 Del Skrevet 5. desember 2003 BUENO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå