AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Syns du Amanda Knox er pen? For jeg skjønner ikke hva som er så pent med henne ...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg synes hun er utrolig pen. Har du et bilde som vise hvor utrolig pen hun er? For jeg syns hun bare ser helt anminnelig ut ...
Gjest W Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Hun er jo utrolig pen. Hun går uten sminke, og har såpass pene trekk og har sin egen unike utstråling.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Har du et bilde som vise hvor utrolig pen hun er? For jeg syns hun bare ser helt anminnelig ut ... Ja, jeg har lagt tre bilder i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=594754&pid=9812279&st=0&#entry9812279
NovaFlare Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Helt middels synes jeg, grå mus. Hadde ikke snudd meg på gata.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Helt middels synes jeg, grå mus. Hadde ikke snudd meg på gata. Når man sitter i fengsel er det ikke sikkert hun har mulighet til å dra til frisøren, leke med ulike sminkelooks, følge med på trender osv...Lett å bli litt grå mus i stilen da. Men hun er en klassisk skjønnhet med nydelige trekk, det ser man klart av bildene jeg har lagt ut i den andre tråden.
NovaFlare Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Når man sitter i fengsel er det ikke sikkert hun har mulighet til å dra til frisøren, leke med ulike sminkelooks, følge med på trender osv...Lett å bli litt grå mus i stilen da. Men hun er en klassisk skjønnhet med nydelige trekk, det ser man klart av bildene jeg har lagt ut i den andre tråden. Jeg har sett de bildene, men jeg er ikke enig.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har sett de bildene, men jeg er ikke enig. Alrighty.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Hadde tatt henne villt og heftig bakfra ja
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2011 #12 Skrevet 3. oktober 2011 Hun har rene, symmetriske og klassiske trekk. Er pen men ikke sminket, det er derfor hun ser grå ut. Det gjør de fleste kvinner uten sminke og med håret rett ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå