Japp Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er i permisjon og tenkte å bruke tiden på å bake litt. Hvordan er det å fryse ned muffins med glasur? Funker det greit?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Frys ned muffinsen for seg, ellers blir det en del søl når den skal tine seg igjen Så har du bare fersk glasur på muffinsen når den er tint.
Japp Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2011 Frys ned muffinsen for seg, ellers blir det en del søl når den skal tine seg igjen Så har du bare fersk glasur på muffinsen når den er tint. Pleier å gjøre det på den måten, når jeg bruker melisglasur Men hva med hvis man lager en slags krem å har på, som må stå i kjøleskapet over en tid for å bli ferdig?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Du kan fryse med smørkrem (også smørkrem med kremost i) på. Men konsistensen på toppingen blir ikke helt perfekt og myk. Jeg pleier å fryse separat, da kan man tine og piske opp kremen igjen. Så klart ikke som nybakt men godt læll synes nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Du kan fryse med smørkrem (også smørkrem med kremost i) på. Men konsistensen på toppingen blir ikke helt perfekt og myk. Jeg pleier å fryse separat, da kan man tine og piske opp kremen igjen. Så klart ikke som nybakt men godt læll synes nå jeg. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå