AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Fant en oppskrift på vårruller, da med deig man lager selv. Kan man ha hva som helst av fyll? Må man steke vårrullene i en kjele med olje/frityrkoker? Ikke stekovn eller stekepanne?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=594116
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for link, men det står ingenting om man kan bruke stekepanne istedetfor kjele/frityr-koker... Ingen som vet?
cilipili Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Man kan bruke stekepanne, men da må du ha i så pass mye olje (raps- eller solsikkeolje) at det dekker vårrullene.
Gjest Consensio Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Man kan bruke stekepanne/stekovn, men jeg personlig syns ikke det smaker like godt
camze Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Man kan bruke stekepanne, uten så mye olje også, men de blir ikke like gode.. :S
camze Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Men med deig, mener du da rispapir? Når jeg lager vårruller, bruker jeg kjøttdeig, krydder, glassnudler og gulrot :D blir såå god
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for svar Jeg fant ut av det. Jeg steker i deigen i stekepannen og steker i ovnen. Nei, det er hjemmelaget deig av mel, vann, olje og salt. Og det fungerte kjempefint Så nå er det snart middag :)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg legger ved en link HER Og i stekepannen skal de steke til de er gjennomsiktige (det står ikke i linken) Til fyll brukte jeg gulrøtter, kål, bønnespirer, hvitløk og champingiong. Og krydder som pepper, chili etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå