Gå til innhold

Deep Throat Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

HAr seg slik at typen ønsker at jeg skal deepthroate han. Jeg bare klarer ikke å gå helt ned. For er så redd for å spy (ikke at det hadde vært verdens undergang heller, men ja).

Han respekterer selvsagt det, og sier at han ikke ønsker det "såååå fælt" alikevel.

Men jeg har jo virkelig lyst til å lære meg til det, og leser stadig om folk som har "triks" til hvordan de gjør det, eller hvordan de lærte seg det. Og for de som skulle tro det, ønsker jeg ikke å lære meg det BARE fordi kjæresten min ønsker det, men fordi jeg elsker å suge og skulle gjerne lært meg noe nytt :-)

Jeg ønsker hjelp! Har såå lyst til å klare det!

Kan noen dele sine triks?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg synes enkli det bare er en vanesak!

kanskje du kan prøve å få litt og litt lenger ned på han?

så sakte men sikkert så klarer du å gå helt ned!

kanskje du har et eller annet "objekt" hjemme som du kan øve på :fnise:

• Liker 1
Skrevet

jeg synes enkli det bare er en vanesak!

kanskje du kan prøve å få litt og litt lenger ned på han?

så sakte men sikkert så klarer du å gå helt ned!

kanskje du har et eller annet "objekt" hjemme som du kan øve på :fnise:

Takk for svar!:-)

Ja, det beste er vel bare å føle seg fram og til slutt går det vel!

Hihi. Øvelse gjør mester!;)

Skrevet

Denne guiden var veldig hjelpsom for meg vertfall :) Mange gode tips :)

Slavinnen

Gjest Bartenina
Skrevet

Ligg i allefall rett vei, - ansiktet mot føttene hans og baken din i trynet hans :P hehe, 69 altså ;)

Da slipper du i allefall den "knekken" som er så pyton!

Skrevet

Har ikke prøvd det selv grunnet alt for velutviklet brekningsrefleks, men jeg har skjønt det slik at du også må ta hensyn til penisens krumning.

Stillingen bestemmes utfra hvorvidt penisen er rett - bøyer mot magen etc.

Har lest en liknende fremgangsbeskrivelse som også forteller litt mer om avslappingsteknikker i halsen, tror det var på erotikknett....?

Skrevet

For meg går det bedre om jeg konsentrerer meg om å bare puste gjennom nesa!

Skrevet

for meg funker det best på fylla! musklaturen slapper av og jeg blir liiiiiiiiiiiiittegranneh gærn:p

Skrevet

Jeg klarte det utmerket på tidligere kjærester, men nåværende har en penis som krummer såpass mye oppover at det ikke funker uansett hvilken stilling jeg ligger. OK - i 69 får jeg den ganske langt ned, men den stopper opp et sted da også.

Så sånn var det med DEN saken. Får liksom ikke flyttet de indre organene mine.

Skrevet

om du tar ut tunga når du kommer såpass ned at du ""kjenner"" det så gjør det alt litt lettere :)

Skrevet

om du tar ut tunga når du kommer såpass ned at du ""kjenner"" det så gjør det alt litt lettere :)

Prøver å visualisere det hele, og jeg vet ikke om jeg får meg til å gjøre det. Må da se vanvittig teit ut(?) Men takk for tips. Vi får se :)

Skrevet

Tunga "skal" ligge under penis hele veien når du deepthroater. Målet er å kunne slikke ham på ballene samtidig som kuken er i halsen din.

For å øve kan du ta den så langt inn du får den og telle til fem fx. Så til ti, femten osv. Brekningene er bare verst før man har prøvd DT. Tanken på dem altså. Når man er midt oppi det tenker man ikke på det. Jeg har lettrigga brekningsrefleks, men jeg må aldri spy ved DT fordi.

Skrevet

Tunga "skal" ligge under penis hele veien når du deepthroater. Målet er å kunne slikke ham på ballene samtidig som kuken er i halsen din.

For å øve kan du ta den så langt inn du får den og telle til fem fx. Så til ti, femten osv. Brekningene er bare verst før man har prøvd DT. Tanken på dem altså. Når man er midt oppi det tenker man ikke på det. Jeg har lettrigga brekningsrefleks, men jeg må aldri spy ved DT fordi.

Hvis målet er å slikke han på ballene så gir jeg opp. Penisen hans peker oppover, og eneste måte jeg kan få den så langt ned som mulig er "opp ned". Da treffer jeg knappest ballene med tunga ihvertfall.

Skrevet

Et tips som hjalp veldig for meg er at det er lettere hvis han sitter på en stol eller på sengekanten istedet for å feks ligge. Da slipper du å bøye deg, og det kjennes mindre ut som om mageinnholdet er på tur opp :)

Skrevet

Hvis målet er å slikke han på ballene så gir jeg opp. Penisen hans peker oppover, og eneste måte jeg kan få den så langt ned som mulig er "opp ned". Da treffer jeg knappest ballene med tunga ihvertfall.

Hehe, "målet". Bare et bilde på hvor langt ned/inn den skal og hvordan man får tunga ut av veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...