AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er så plaget med ustabilt blodsukker, lavt blodsukker og høyt til tider. Har kuttet ut søtstoff men det er likevel ikke nok. Noen sa at jeg burde prøve magnesiumtilskudd, er dette lov uten å spørre lege først?
Gjest WendyClear Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Det er helt trygt å ta magnesiumtilskudd uten konsultasjon hos legen på forhånd. En vanlig dose på 350 mg er helt ufarlig, og dersom kroppen ikke har behov for tilskuddet skilles det fint ut i urinen.
Gjest Elfrida Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Magnesium kan kjøpes reseptfritt på apotek eller helsekost, her er f.eks. informasjon og produkter hos Apotek1: http://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/vitaminer-mineraler/magnesium
Sugerøret Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 bare vær klar over at noen kan få litt løs avføring ,om du tar hele dagsdosen på en gang. Ellers er magnesium flott for kramper,urolige bein,søvnløshet osv.
Gjest gutt92 Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Har tatt det lenge, jeg... Kjøpte mens jeg bodde i USA riktignok, men er ikke ulovlig.
Brunhilde Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tar magnesiumstilskudd hver kveld. Er aldri plaget med kramper i bena lenger, og det var jeg før jeg begynte med magnesium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå