Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #41 Del Skrevet 4. desember 2003 Har en som passer for deg, vet du GreenSky. Min beste kompis. 29, singel i et halvt år etter et langt forhold. Kjekk og hyggelig. Intellektuelt anlagt, en jævel på gitar. Eget firma. Hobby-gourmetkokk. Problemet er bare at etter det ble slutt med samboeren, så har han ikke hatt noen å lage gourmetmaten sin for. Så da har han laget mat til vennene sine. Det er helt ok for oss. Vet ikke om det er noe sjakktrekk å ødelegge den greia der, nei Jeg også treffe ham???? Gitar og mat... Trenger ikke mer jeg 8) Men stiller meg selvsagt etter Greeney i køen... Selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #42 Del Skrevet 4. desember 2003 Å nei du, Glæmmis. Vil ikke ha en masse gærne nett-stalke-damer rennende rundt her på beste vest. :o Tror det kan bli litt krasj med de veggisgreiene, GreenSky. Sorry. Han er som meg, glad i døde dyr. Vi skal ta jegerprøven sammen og greier ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #43 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg også treffe ham???? Gitar og mat... Trenger ikke mer jeg Men stiller meg selvsagt etter Greeney i køen... Selvsagt... Du er av den typen, ja. Plutselig duger ikke Løwen lenger. Blir nok ikke noe besøk på dere, nei. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #44 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei nei, da får jeg, Suz og glammy kooooose oss alene, da! 8) Tror det kan bli litt krasj med de veggisgreiene, GreenSky. Sorry. Han er som meg, glad i døde dyr. Vi skal ta jegerprøven sammen og greier ... Og du ikke diss veggismaten min! :x Den er GOD! Dessuten er jeg ikke noen sånn alle-må bli-veggiser-fordi-jeg-er-det-person. Høh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #45 Del Skrevet 4. desember 2003 Du er av den typen, ja. Plutselig duger ikke Løwen lenger. Blir nok ikke noe besøk på dere, nei. :-? :o JOoooooooooo Løwen duger Løwen duger Løwen duger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #46 Del Skrevet 4. desember 2003 Digger veggismat, jeg GreenSky. Selv om det står "Vegetarian - Indian word for 'lousy hunter'" på kjøleskapmagneten min Er ofte å finne på Krishna Cousine på Majorstua, de lager bra veggismat. Synes det blir litt trist på Vegeta. Og Eaterygo har jeg ikke vært på ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #47 Del Skrevet 4. desember 2003 Godtatt under tvil, Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #48 Del Skrevet 4. desember 2003 Digger veggismat' date=' jeg GreenSky. Selv om det står "Vegetarian - Indian word for 'lousy hunter'" på kjøleskapmagneten min Er ofte å finne på Krishna Cousine på Majorstua, de lager bra veggismat. Synes det blir litt trist på Vegeta. Og Eaterygo har jeg ikke vært på ennå.[/quote'] Har vært begge steder, men foretrekker Vegeta. Hvem vet, kanskje jeg har sett deg der!? Og Eatyrgo har jeg ikke vært på enda. HVOR er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #49 Del Skrevet 4. desember 2003 :o Under TVIL??? UNDER TVIL??? Telte du hjertene din dobbelt-sopp??? HM??? *tripper utigjen* :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #50 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei, kom tilbake igjen Glammy! Du skal få stryk på håret og en uforbeholden unnskyldning. Det var mange hjerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #51 Del Skrevet 4. desember 2003 PØH! Vil ikke ha kos eller unnskyldning....*gjør seg kvinnfolk og lusker ut igjen. tenker. titter inn* Har du en sigar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #52 Del Skrevet 4. desember 2003 Fredssigar skal bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #53 Del Skrevet 4. desember 2003 Yes!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 5. desember 2003 #54 Del Skrevet 5. desember 2003 Har vært begge steder, men foretrekker Vegeta. Hvem vet, kanskje jeg har sett deg der!? Og Eatyrgo har jeg ikke vært på enda. HVOR er det? Kanskje? Jeg er ikke mye på vegeta, det blir for kjedelig mat. Men pizzaen er ok. Eatyrego (jeg har sikker stavet det feil et av stedene) ligger i Storgata. Husker ikke nummeret. Klubb om kvelden: Killyrego. Mener å ha hørt at det faktisk er en vegan-restaurant, men ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. desember 2003 #55 Del Skrevet 5. desember 2003 :o Ett oppkomme av informasjon! Hva du vet , Løwen... sukk! Det er fredag, hvor er sigaren min??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #56 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg digger også sigarer. Av en eller annen grunn har det ikke blitt så mye sigar-røyking de siste to-tre årene. Men nyttårsaften er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 5. desember 2003 #57 Del Skrevet 5. desember 2003 "Come over here miss Lewinsky! I have your sigar here under my desk ..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #58 Del Skrevet 5. desember 2003 "Come over here miss Lewinsky! I have your sigar here under my desk ..." UUUrk! Regner den var beregna på glammy!!!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 5. desember 2003 #59 Del Skrevet 5. desember 2003 Ta det med ro, Greeny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. desember 2003 #60 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg digger også sigarer. Av en eller annen grunn har det ikke blitt så mye sigar-røyking de siste to-tre årene. Men nyttårsaften er et must! Sigar på julebordet, Greeney... It's a deal!!! Nå blir jeg borte litt... julerengjøringsdugnad.......klynk og dobbelt ARGH :x (ikke et ord fra noenom at jeg engang sa at det var koselig å vaske, vil ikke høre det..tsj...!!!) :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå