Suzy Skrevet 4. desember 2003 #21 Del Skrevet 4. desember 2003 Trodde det var venstre som var det beste for helga for da kjennes det litt mer fremmed ut... *fniiise* Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #22 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #23 Del Skrevet 4. desember 2003 Evt sitte litt på hånda så den dovner bort først - da kjennes det vikelig ut som det er ei fremmed hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #24 Del Skrevet 4. desember 2003 Evt sitte litt på hånda så den dovner bort først - da kjennes det vikelig ut som det er ei fremmed hånd FY SÅ SLEMME DERE ER!!!! :fy: ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #25 Del Skrevet 4. desember 2003 Slem???? MOI.....???? :o Bare hjelpsom - hjelpsom *med overbevisning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #26 Del Skrevet 4. desember 2003 Ai Ai, Greeney, hjelpsom jeg også!!! Kan du si B for Løwen kanskje?? Vet du hvem han får besøk av??? Fortell fortell :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #27 Del Skrevet 4. desember 2003 glammy, finner du deg i dette? Nei, du må finne ut hvor fyren bor, og når dama dukker opp, er du der allerede. Da har hun blitt danket ut for lengst, og Løwen har blitt sjarmert i senk av din grasiøse ynde og sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #28 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #29 Del Skrevet 4. desember 2003 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #30 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei' date= du må finne ut hvor fyren bor, og når dama dukker opp, er du der allerede. Da har hun blitt danket ut for lengst, og Løwen har blitt sjarmert i senk av din grasiøse ynde og sjarm. Lur plan!!! Bare bøy deg litt godt fremover og vift litt med de blonde lokkene dine så er han solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #31 Del Skrevet 4. desember 2003 Hm, hanskryter jo så fælt av å bo på Vestkanten... Kanskje jeg får kjøre rundt med termos og smultringer, og spane (sånn som de gjør på politifilmer...) Men oppriktig talt, kan jo ikke bli sjalu da, det er jo koselig at Løwen får besøk, eller hur jenter...? Han vil jo ikke se B, så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #32 Del Skrevet 4. desember 2003 Han vil jo ikke se B' date=' så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk [/quote'] Sannsynligvis! Han får kanskje besøk... Det var det han skrev. Stakar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #33 Del Skrevet 4. desember 2003 Men oppriktig talt' date=' kan jo ikke bli sjalu da, det er jo koselig at Løwen får besøk, eller hur jenter...? Han vil jo ikke se B, så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk [/quote'] Helt sant. Vi gleder oss enormt på dine vegne Løwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #34 Del Skrevet 4. desember 2003 Dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #35 Del Skrevet 4. desember 2003 Dere altså Vi viser da interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #36 Del Skrevet 4. desember 2003 Mmm, gleder oss på dine vegne, ja... Jeg blir gjerne med og spiller Risk, eller TP :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #37 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg å Løwen, forutsatt at du har noen kjekke, single kamerater!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2003 #38 Del Skrevet 4. desember 2003 Øh, jeg er ikke vant til så mye oppmerksomhet jenter. Makan til nysgjerrighet. Vet ikke om det blir så mye Risk eller TP til helgen, men jeg regner med at det blir litt leking Har en som passer for deg, vet du GreenSky. Min beste kompis. 29, singel i et halvt år etter et langt forhold. Kjekk og hyggelig. Intellektuelt anlagt, en jævel på gitar. Eget firma. Hobby-gourmetkokk. Problemet er bare at etter det ble slutt med samboeren, så har han ikke hatt noen å lage gourmetmaten sin for. Så da har han laget mat til vennene sine. Det er helt ok for oss. Vet ikke om det er noe sjakktrekk å ødelegge den greia der, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #39 Del Skrevet 4. desember 2003 Se her se her Løwen, nå kan du snart ha full fest i helga! Greeney og jeg kommer vi, spiller spill og drikker øl og sånn.. Greit? Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #40 Del Skrevet 4. desember 2003 Øh, jeg er ikke vant til så mye oppmerksomhet jenter. Makan til nysgjerrighet. Vet ikke om det blir så mye Risk eller TP til helgen, men jeg regner med at det blir litt leking Har en som passer for deg, vet du GreenSky. Min beste kompis. 29, singel i et halvt år etter et langt forhold. Kjekk og hyggelig. Intellektuelt anlagt, en jævel på gitar. Eget firma. Hobby-gourmetkokk. Problemet er bare at etter det ble slutt med samboeren, så har han ikke hatt noen å lage gourmetmaten sin for. Så da har han laget mat til vennene sine. Det er helt ok for oss. Vet ikke om det er noe sjakktrekk å ødelegge den greia der, nei Han hørtes jo ut som Mannen for meg! :oops: Det der med matlaging er ikke noe problem. Det samme gjør jeg, lager mat og kaker til vennene mine. Hva om jeg lagde litt mat til dere også. *smiske, smiske* Er nemlig litt av en gourmet-kokk selv, men det gjelder vegetarmat vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå