Gå til innhold

Gyldenløwe!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Trodde det var venstre som var det beste for helga for da kjennes det litt mer fremmed ut... *fniiise* Forandring fryder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evt sitte litt på hånda så den dovner bort først - da kjennes det vikelig ut som det er ei fremmed hånd :idesmil::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Evt sitte litt på hånda så den dovner bort først - da kjennes det vikelig ut som det er ei fremmed hånd :idesmil::hoho:

FY SÅ SLEMME DERE ER!!!! :fy: ( :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Ai Ai, Greeney, hjelpsom jeg også!!! Kan du si B for Løwen kanskje?? Vet du hvem han får besøk av??? Fortell fortell :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

glammy, finner du deg i dette? :roll:

Nei, du må finne ut hvor fyren bor, og når dama dukker opp, er du der allerede. Da har hun blitt danket ut for lengst, og Løwen har blitt sjarmert i senk av din grasiøse ynde og sjarm. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date= du må finne ut hvor fyren bor, og når dama dukker opp, er du der allerede. Da har hun blitt danket ut for lengst, og Løwen har blitt sjarmert i senk av din grasiøse ynde og sjarm. :wink:

Lur plan!!!

Bare bøy deg litt godt fremover og vift litt med de blonde lokkene dine så er han solgt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:roll: Hm, hanskryter jo så fælt av å bo på Vestkanten... Kanskje jeg får kjøre rundt med termos og smultringer, og spane (sånn som de gjør på politifilmer...) Men oppriktig talt, kan jo ikke bli sjalu da, det er jo koselig at Løwen får besøk, eller hur jenter...? Han vil jo ikke se B, så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Han vil jo ikke se B' date=' så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk :ler:[/quote']

Sannsynligvis! :wink:

Han får kanskje besøk... Det var det han skrev. Stakar... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men oppriktig talt' date=' kan jo ikke bli sjalu da, det er jo koselig at Løwen får besøk, eller hur jenter...? Han vil jo ikke se B, så for alt vi vet er det en gjeng kompiser som skal drikke øl og spille Risk :ler:[/quote']

Helt sant.

Vi gleder oss enormt på dine vegne Løwen :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Øh, jeg er ikke vant til så mye oppmerksomhet jenter. Makan til nysgjerrighet.

Vet ikke om det blir så mye Risk eller TP til helgen, men jeg regner med at det blir litt leking :kul:

Har en som passer for deg, vet du GreenSky. Min beste kompis. 29, singel i et halvt år etter et langt forhold. Kjekk og hyggelig. Intellektuelt anlagt, en jævel på gitar. Eget firma. Hobby-gourmetkokk. Problemet er bare at etter det ble slutt med samboeren, så har han ikke hatt noen å lage gourmetmaten sin for. Så da har han laget mat til vennene sine. Det er helt ok for oss. Vet ikke om det er noe sjakktrekk å ødelegge den greia der, nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Se her se her Løwen, nå kan du snart ha full fest i helga! Greeney og jeg kommer vi, spiller spill og drikker øl og sånn.. Greit? Hvor bor du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Øh, jeg er ikke vant til så mye oppmerksomhet jenter. Makan til nysgjerrighet.

Vet ikke om det blir så mye Risk eller TP til helgen, men jeg regner med at det blir litt leking :kul:

Har en som passer for deg, vet du GreenSky. Min beste kompis. 29, singel i et halvt år etter et langt forhold. Kjekk og hyggelig. Intellektuelt anlagt, en jævel på gitar. Eget firma. Hobby-gourmetkokk. Problemet er bare at etter det ble slutt med samboeren, så har han ikke hatt noen å lage gourmetmaten sin for. Så da har han laget mat til vennene sine. Det er helt ok for oss. Vet ikke om det er noe sjakktrekk å ødelegge den greia der, nei :ler:

Han hørtes jo ut som Mannen for meg! :sjarmor: :oops:

Det der med matlaging er ikke noe problem. Det samme gjør jeg, lager mat og kaker til vennene mine. Hva om jeg lagde litt mat til dere også. *smiske, smiske* Er nemlig litt av en gourmet-kokk selv, men det gjelder vegetarmat vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...