AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 altså, det så ut som en stor hybelkanin - men da jeg gikk bort til den hoppet den. hjelpes! altså en frosk i stua. den hopper jo bort, jeg vil bare sette ut stakkaren. noen tips? altså.. frosk er ikke min sterke side Hører den hoppe atm.
Rumle Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Herregud, jeg hadde fått panikk! Aner ikke hvordan du kan få den ut egentlig, kanskje prøve å forsiktig fange den med noe lett stoff/ håndkle og bære den ut? Endret 3. oktober 2011 av Rumle
Mooria Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Frosker er koselige dyr.. kjempesøte:) Få den til å hoppe oppi en boks eller en eske, og så bærer du den ut:)
Rumle Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) http://www.tipsandsteps.com/index.php?title=Catch_a_Frog "Remember, the toad can only jump forwards, so keep your hand in front of it." Det ante jeg ikke Endret 3. oktober 2011 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Hvis den er bitteliten så hadde jeg prøvd å fange den i hendene mine. Lage et hulrom for den, selvfølgelig, og båret den ut i friheten. 1
Rumle Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Hvordan går det? Har du fått den ut i friheten igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 jeg klarte det:D fysøren så EKKELT! men jeg greide det :D stakkaren var vinglet inn i en skikkelig hybelkanin! har lagt ut bilde på bloggen min! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå