Gå til innhold

Området mellom penis og anus.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke hva det heter der, men jeg snakker om området mellom penis og anus. Bak ballene liksom, men ikke så langt som til hullet :fnise:

Hvordan er det å bli tatt på der? Er det godt eller vondt?

Min nåværende sexpartner reagerer når jeg trykker litt der/masserer.

Jeg er ikke så erfaren og vil gjerne vite om dette er noe positivt eller negativt. Merker at det rykker litt til og tror det er positivt, men skader ikke å høre.

Pleier å trykke/ta på når vi varmer opp, ikke under selve sexen (vanskelig å komme til da).

Og et lite spm til: Er det vondt å bli berørt på selve hodet når det er nesten helt tørt der? Selv om det er forsiktig?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyi - det heter skrukken!

Gjest Marregutt
Skrevet

Skrotum på latin

Skrevet

Ah, takk, greit å vite :)

Tenkte jeg skulle google det nå, men vet ikke helt om jeg tør :fnise:

Skrevet

Skrotum på latin

Scrotum med c :opplyser:

Skrevet

Søk harald eia viser skrukken. :)

• Liker 1
Skrevet

Søk harald eia viser skrukken. :)

Da får jeg neppe sove i kveld :fnise:

Er vel neppe det peneste stedet på mannskroppen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Å bli tatt der, er akkurat som å bli tatt på armen... Man kjenner det :gjeiper:

Skrotum på latin

Skrotum er pungen.

• Liker 2
Skrevet

Googla scrotum på bildesøk, for å sjekke om det var pung eller skrukk. Anbefalles IKKE!! :sur:

• Liker 5
Skrevet

Googla scrotum på bildesøk, for å sjekke om det var pung eller skrukk. Anbefalles IKKE!! :sur:

hahahahahahaahha :skratte: :skratte: :skratte:

Jeg ødela visst natten for flere enn meg selv :gjeiper: :sjenert:

Skrevet

Så jeg måtte jo selfølgelig google scrotum... :takke:

Noe av det verste jeg har sett!!! Uff :skratte:

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

YES!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skulle til å si at dere tåler vel å se et par testikler.

...så googlet jeg det på bildesøk selv :snurt::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg får bare opp pung når jeg søker på det... Ingen testikler, og ingen skrukk... Jeg ser ikke et eneste ekkelt bilde heller. Bare pung, og en og annen liten tissemann.

Jeg føler meg snytt!

Skrevet

For å si det sånn... Jeg fikk ikke opp EN eneste normal pung!!! Alle var oppblåste, svarte (ikke som i pungen til en med mørk hud, hadde det vært så vel), vortete og hva verre var.

Skrevet

Hahahaha. Takk til dusten som sa at vi ikke måtte google det! Får ikke sove i natt nå jo. :fnise:

Skrevet

Jeg får bare opp pung når jeg søker på det... Ingen testikler, og ingen skrukk... Jeg ser ikke et eneste ekkelt bilde heller. Bare pung, og en og annen liten tissemann.

Jeg føler meg snytt!

http://www.google.no/search?q=scrotum&hl=no&rlz=1T4ACPW_no___NO440&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=F-mITqTYFIrXsgbDvfngAQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1095&bih=618

Prøv den :skratte:

Skrevet

For å si det sånn... Jeg fikk ikke opp EN eneste normal pung!!! Alle var oppblåste, svarte (ikke som i pungen til en med mørk hud, hadde det vært så vel), vortete og hva verre var.

Så merkelig. Jeg får bare opp sånne ting som dette, jeg... Jeg lurer på om ballene kanskje er litt store, men bortsett fra det ser det jo relativt normalt ut.

Skrevet

Ang. spørsmålet.. har ikke akkurat mottatt styggord når jeg har pjusket der, kan man si. Men kanskje han fryktet at du tenkte å ta deg en tur i toern? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...