AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Vet ikke hva det heter der, men jeg snakker om området mellom penis og anus. Bak ballene liksom, men ikke så langt som til hullet Hvordan er det å bli tatt på der? Er det godt eller vondt? Min nåværende sexpartner reagerer når jeg trykker litt der/masserer. Jeg er ikke så erfaren og vil gjerne vite om dette er noe positivt eller negativt. Merker at det rykker litt til og tror det er positivt, men skader ikke å høre. Pleier å trykke/ta på når vi varmer opp, ikke under selve sexen (vanskelig å komme til da). Og et lite spm til: Er det vondt å bli berørt på selve hodet når det er nesten helt tørt der? Selv om det er forsiktig?
Gjest Marregutt Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Fyi - det heter skrukken! Skrotum på latin
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Fyi - det heter skrukken! Ah, takk, greit å vite Tenkte jeg skulle google det nå, men vet ikke helt om jeg tør
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Søk harald eia viser skrukken. Da får jeg neppe sove i kveld Er vel neppe det peneste stedet på mannskroppen 1
Yme Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Å bli tatt der, er akkurat som å bli tatt på armen... Man kjenner det :gjeiper: Skrotum på latin Skrotum er pungen. 2
Viljaa Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Googla scrotum på bildesøk, for å sjekke om det var pung eller skrukk. Anbefalles IKKE!! 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Googla scrotum på bildesøk, for å sjekke om det var pung eller skrukk. Anbefalles IKKE!! hahahahahahaahha :skratte: Jeg ødela visst natten for flere enn meg selv :gjeiper:
GammelKaktus Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Så jeg måtte jo selfølgelig google scrotum... Noe av det verste jeg har sett!!! Uff 1
Gjest Marregutt Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Googla scrotum på bildesøk, for å sjekke om det var pung eller skrukk. Anbefalles IKKE!! YES!!
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg skulle til å si at dere tåler vel å se et par testikler. ...så googlet jeg det på bildesøk selv 1
Yme Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg får bare opp pung når jeg søker på det... Ingen testikler, og ingen skrukk... Jeg ser ikke et eneste ekkelt bilde heller. Bare pung, og en og annen liten tissemann. Jeg føler meg snytt!
Viljaa Skrevet 2. oktober 2011 #15 Skrevet 2. oktober 2011 For å si det sånn... Jeg fikk ikke opp EN eneste normal pung!!! Alle var oppblåste, svarte (ikke som i pungen til en med mørk hud, hadde det vært så vel), vortete og hva verre var.
Havtorn Skrevet 2. oktober 2011 #16 Skrevet 2. oktober 2011 Hahahaha. Takk til dusten som sa at vi ikke måtte google det! Får ikke sove i natt nå jo.
GammelKaktus Skrevet 2. oktober 2011 #17 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg får bare opp pung når jeg søker på det... Ingen testikler, og ingen skrukk... Jeg ser ikke et eneste ekkelt bilde heller. Bare pung, og en og annen liten tissemann. Jeg føler meg snytt! http://www.google.no/search?q=scrotum&hl=no&rlz=1T4ACPW_no___NO440&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=F-mITqTYFIrXsgbDvfngAQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1095&bih=618 Prøv den
Yme Skrevet 2. oktober 2011 #18 Skrevet 2. oktober 2011 For å si det sånn... Jeg fikk ikke opp EN eneste normal pung!!! Alle var oppblåste, svarte (ikke som i pungen til en med mørk hud, hadde det vært så vel), vortete og hva verre var. Så merkelig. Jeg får bare opp sånne ting som dette, jeg... Jeg lurer på om ballene kanskje er litt store, men bortsett fra det ser det jo relativt normalt ut.
Havtorn Skrevet 2. oktober 2011 #19 Skrevet 2. oktober 2011 Ang. spørsmålet.. har ikke akkurat mottatt styggord når jeg har pjusket der, kan man si. Men kanskje han fryktet at du tenkte å ta deg en tur i toern?
Yme Skrevet 2. oktober 2011 #20 Skrevet 2. oktober 2011 http://www.google.no/search?q=scrotum&hl=no&rlz=1T4ACPW_no___NO440&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=F-mITqTYFIrXsgbDvfngAQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1095&bih=618 Prøv den Samme som jeg får opp... Ikke en eneste svart pung eller noe sånt. Bare pung. Kanskje jeg har annerledes internett enn dere? :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå