Gjest henriett3 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei! Jeg har hatt et utslett på andre siden av kneet på en måte (mellom låret og leggen der) siden kanskje juni-juli. Det klør noe helt vanvittig, og det er ingen kremer som virker. Har ikke vært med lege enda, men lurer på om det er noen som vet om en salve man kan kjøpe reseptfritt som er veldig bra mot dette? Legen min er så langt unna, og jeg har ganske liten tid. Men det rare med utslettet er at den har klumper som vokser! Og nå har jeg fått det på hele overdelen av ryggen også! Endret 2. oktober 2011 av henriett3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 det ville jeg virkelig tatt til en lege. 2
^KinderMaxi^ Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Kan minne litt om det jeg hadde over hele kroppen. Jeg dro til legen den 3 dagen for da orket jeg virkelig ikke mer. Elveblest. Hjelper med allergitablett, men da må du til lege. Rømme og sukker kan lindre, men hjelper ikke i det lange løp. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå