AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg trenger litt råd og tips ang. lege i Oslo. Vil, som sikkert alle ander, ha en flin k o forståelsesfull lege
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Det samme lurer jeg og mange andre på også ... det beste du kan gjøre er å prøve ut forskjellige til du møter en du liker
ejoty Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 To tips: 1. Det kan lønne seg å si noe om hvor i Oslo det gjelder også. Hvis du bodde på Manglerud, ville du dratt til en lege på Røa? 2. Skriv med et brukernavn. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege og kan gjerne anbefale h*n til andre, men jeg hadde uansett ikke skrevet det i en åpen tråd. Sendt melding derimot hadde jeg vurdert.
PoisonIwy Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Har du vurdert privat lege? Jeg bruker Byporten legesenter. Litt dyrere, men gud så deilig, ingen ventetid, leger som tar deg på alvor og følger opp. Tar prøver og gjør det de sier. Jeg er super fornøyd ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå