AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Del Skrevet 2. oktober 2011 russisk ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Del Skrevet 2. oktober 2011 var Potjimo jeg mente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Del Skrevet 25. februar 2012 var Potjimo jeg mente... Hvis du mener: pochemu - почему = hvorfor Hvis du mener: poetomu - поэтому = derfor Hvis du mener: Potomu (chto) - потому (что) = fordi Men hvis du faktisk mener "pojtymo" eller "potjimu" aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvis du mener: pochemu - почему = hvorfor Hvis du mener: poetomu - поэтому = derfor Hvis du mener: Potomu (chto) - потому (что) = fordi Men hvis du faktisk mener "pojtymo" eller "potjimu" aner jeg ikke Normenn bruker tj for russisk ч (ch), så det riktige ordet er почему = hvorfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har lært meg at det betyr "hvorfor"... At det betyr "derfor" ante jeg ikke! Sjto betyt "hva" i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Del Skrevet 25. februar 2012 Normenn bruker tj for russisk ч (ch), så det riktige ordet er почему = hvorfor Ok, er bare vant til at russere selv transskriberer "ч" til "ch" når de ikke har kyrillisk tastatur, så bruker det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har lært meg at det betyr "hvorfor"... At det betyr "derfor" ante jeg ikke! Sjto betyt "hva" i alle fall. Men det (pochemu - почему) betyr jo "hvorfor"! Det var et annet ord (poetomu - поэтому) som ligner som betyr "derfor" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Del Skrevet 25. februar 2012 Men det (pochemu - почему) betyr jo "hvorfor"! Det var et annet ord (poetomu - поэтому) som ligner som betyr "derfor" hehe vet du hva "Zajets! Nu pagadi!" betyr da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Del Skrevet 25. februar 2012 hehe vet du hva "Zajets! Nu pagadi!" betyr da =) Hare! Bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Del Skrevet 25. februar 2012 Hare! Bare vent! Ah, du vet ikke hvor det er i fra? Jeg er vokst opp i Sverige, der hadde vi noen innslag fra russisk kultur. Blant annet hadde vi vår egen "Gena i Cheburashka", "Gena och Drutten" (Cheburashka er litt vanskelig å si for svenske barn ). Det var også mye språkkurs i Russisk som gikk på svensk tv. Derfor kan jeg noe. Tolka nie mnoga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #11 Del Skrevet 25. februar 2012 Ah, du vet ikke hvor det er i fra? Jeg er vokst opp i Sverige, der hadde vi noen innslag fra russisk kultur. Blant annet hadde vi vår egen "Gena i Cheburashka", "Gena och Drutten" (Cheburashka er litt vanskelig å si for svenske barn ). Det var også mye språkkurs i Russisk som gikk på svensk tv. Derfor kan jeg noe. Tolka nie mnoga... Det er fra en tegnefilm om en hare og en ulv. Kjenner også godt til Krokodil Gena og Cheburashka Otlichno! Ti horosho govorish po-russkij )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #12 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er fra en tegnefilm om en hare og en ulv. Kjenner også godt til Krokodil Gena og Cheburashka Otlichno! Ti horosho govorish po-russkij )) Nåååh... Spasibo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Del Skrevet 25. februar 2012 Nåååh... Spasibo! :D Ne za chto ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå