Gå til innhold

Hva slags mage liker dere på menn?

Preferanser på mage.  

84 stemmer

1. 1. Hva slags mage liker dere på menn?

• Stor mage
      0
    • Litt ekstra "valpefett" i form av en liten bilring
      9
    • Flat mage, men uten noe særlig muskler
      7
    • Antydning til sixpack, men med litt "kjøtt" på beina
      49
    • Klar six pack, modellaktig og nesten helt uten fettlag
      9
    • Spiller ingen rolle
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags mage liker dere på menn? Begrunn gjerne valget når dere stemmer. Har begrenset det til kun et valg, selv om dere liker flere typer så stemmer dere på hva dere liker aller best.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg svarte "litt ekstra", men det aller mest ideelle er at det er litt antydning til magemuskler, også et litt godt med " litt ekstra" oppå det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

At man ikke liker ytterpunktene er nå forståelig, men er folk virkelig så snevre at de går etter én eller to typer mage på menn? Sorterer folk bort aktuelle kandidater bare fordi de har litt for stor/liten mage, for lite/mye sixpack osv?

Giiiid altså :fnise:

Skrevet

den vanlige magen som mannfolk flest har

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal svare her, for jeg har fallt for så mange forskjellige kroppstyper opp gjennom årene og har ingen spesiell preferanse på hvordan en mage skal se ut.

Skrevet

litt ekstra, fordi kjæresten min har litt mage og han er super deilig og jeg tenner skikkelig på hele han og magen hans. Liker at mannfolk er litt kraftige og barske! :jepp:

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg er vist blandt de få som liker veltrente menn jeg :sjenert:

Skrevet

Ikke veldig stor og ikke tydelig bulkete muskelmage.

Veltrente menn har ingenting med sixpack å gjøre forresten.

Sixpack får man når fettprosenten er veldig lav, og man spesifikt trener magemuskler(samt enkelte toppidretter).

Aktive menn er attraktivt, men folk som trener 7 dager i uka for å bygge muskler er lite imponerende.

Les ei bok istedet et par tre ganger i uka.

• Liker 1
Skrevet

markert 4-pack øvers med bittelitt kosemage der de siste to musklene er :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

En hard sixpack, helt klart. :rodmer:

Gjest bazibaz
Skrevet

Egentlig er ikke det noe jeg legger spesiell vekt på, jeg har hatt sex med, og tent på, flere ulike kroppstyper oppigjennom. Men jeg stemte "Antydning til sixpack, men med litt "kjøtt" på beina" fordi det er det samboeren har. Og jeg liker kroppen hans veldig godt. :sjenert:

Skrevet

At man ikke liker ytterpunktene er nå forståelig, men er folk virkelig så snevre at de går etter én eller to typer mage på menn? Sorterer folk bort aktuelle kandidater bare fordi de har litt for stor/liten mage, for lite/mye sixpack osv?

Giiiid altså :fnise:

Hvis jeg kan velge vil jeg ha en liten sixpack, men det betyr da ikke at jeg sjekker magen til alle jeg møter før jeg gidder å prate med de en gang. Og evt dumper en knallbra fyr fordi han har for mye eller for lite magemuskler.

Tror du virkelig at noen som er eldre enn 15 sorterer bort menn med en magefasong som ikke er perfekt??

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Ikke veldig stor og ikke tydelig bulkete muskelmage.

Veltrente menn har ingenting med sixpack å gjøre forresten.

Sixpack får man når fettprosenten er veldig lav, og man spesifikt trener magemuskler(samt enkelte toppidretter).

Aktive menn er attraktivt, men folk som trener 7 dager i uka for å bygge muskler er lite imponerende.

Les ei bok istedet et par tre ganger i uka.

Skaff deg noe kunnskap før du uttaler deg. Det ville vært en total overkill som ikke ville gitt resultater. De som bygger muskler trener ikke mer enn 2-3 ganger i uken, og har mer enn nok tid til å lese den boka du snakker om.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Skaff deg noe kunnskap før du uttaler deg. Det ville vært en total overkill som ikke ville gitt resultater. De som bygger muskler trener ikke mer enn 2-3 ganger i uken, og har mer enn nok tid til å lese den boka du snakker om.

Antar den kalkunen har sixpack siden du blir så sinna? ;)

Du har helt sikkert rett - noe jeg ikke har giddet å sette meg inn i fordi jeg ikke bryr meg.

Poenget var ikke antall dager eller hvilken bok de leser - men folk som trener/velger kosthold for utseendes skyld.

Endret av norah
Skrevet

Er ikke så nøye på det egentlig, kommer an på helheten.Er ikke så glad i de store magene da og har en tendens til å trekkes mot de slanke, men er han sjarmerende og sexy med selvtillit ogsom ikke syter og snakker om sine kroppslige "skavanker" spiller det liten rolle :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Du har helt sikkert rett - noe jeg ikke har giddet å sette meg inn i fordi jeg ikke bryr meg.

Poenget var ikke antall dager eller hvilken bok de leser - men folk som trener/velger kosthold for utseendes skyld.

Hvorfor uttaler du deg når du ikke har satt deg inn i det da? Min mann har en deilig sixpack som er ganske synlig, normalt med fett på kroppen og slanke naturlige muskler (han bygger ikke med andre ord). Han trener 3-4 ganger i uka variert (er ikke bare på styrkerommet).

• Liker 1
Skrevet

Faren min har aldri satt sin fot på et treningssenter. Ikke trener han noe annet enn å gå tur med bikkja heller. Men han har en fysisk jobb. Han har sixpack med svært lav fettprosent.

Du har ikke peiling.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Magen er vel det siste jeg bryr meg om hos en partner. Så lenge den ikke er så diger at han ikke har sett tissen sin på noen år, bryr jeg meg lite om hvordan magen ser ut.

Skrevet

Valgte alternativ 4, men alternativ 2 funker også.

Min samboer har dessverre en ganske stor bilring som bare later til å vokse seg større som tiden går (egentlig ikke så rart siden han trykker i seg fet og enkel mat, junk food og snop litt for ofte). Sier jeg noe på det blir det bare surskap og sutring og "han er så stygg og fet og fæl atte bu-føkkings-huu". Klarer ikke ha sex med han siden han skviser lufta ut av meg når han er på topp. Derfor liker jeg ikke store fete mager. Men jeg liker ikke spinkle menn heller, helst midt i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...