Gå til innhold

Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rotete innlegg, men vet ikke helt hva jeg tenker om det her.

http://cwaldorf.blogg.no/1317567990_sndagskveld.html#comment

Hva er det som får unge jenter til å retusjere bildene sine sånn? Jeg har sett "vanlige bilder" av denne jenta og hun ser helt fin ut! Hun skriver ekstremt mye om dietter og hvor stygt det er med feite mennesker osv. Mye provoserende. Har ogå sett at hun kommenterer ofte på blogger som fotballfrue o.l. om hvor fine kropper de har osv. Jeg syns det er så trist at det er så viktig å se bra ut. Og hva hjelper det å redigere bildene sine på denne måten? det forandrer jo ikke virkeligheten, og alle ser at det er redigert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke meningen å henge ut jenta altså, det bare rant over når jeg så det bildet. Det er vel kjent at de fleste bloggere redigerer bildene sine litt, men dette syntes jeg var drøyt. Jeg bare blir litt oppgitt og vet ikke om jeg skal le av det her elle synes synd på jenta. Hun mener også at alle som veier over 50 kg er overvektige, og alle som sier henne imot er "sikkert feite, og sier det bare fordi de blir såra".

Skrevet
:skratte: kanskje hun prøver å være morsom? alle ser jo at bildet er fikset på. dårlig fotoshop
  • Liker 1
Skrevet

Woho paint <3

• Liker 2
Skrevet

Nå ser man jo det at hun er i overkant opptatt av kalorier, jogging og vekt.

Skrevet

Har såklart tenkt at hun bare kødder, men det virker nesten ikke sånn når man leser litt på bloggen hennes. Men det er jo såklart mulig. Hvis ikke så skjønner jeg virkelig ikke hvem hun tror hun lurer??

Skrevet

Stiller meg svært undrende til at hun faktisk tør å legge ut et sånt bilde av seg selv :klo: Hun totalt latterliggjør seg selv.

En ting er nå at det er trist at hun og andre bloggere i det hele tatt føler at de trenger å redigere bildene, da de helt sikkert er fine jenter. En annen ting er at den redigeringsjobben der var rett og slett så dårlig at det ble nok mye værre enn utgangspunktet, som forøvrig sikkert ikke var ille i det hele tatt.

Skrevet

Stiller meg svært undrende til at hun faktisk tør å legge ut et sånt bilde av seg selv :klo: Hun totalt latterliggjør seg selv.

En ting er nå at det er trist at hun og andre bloggere i det hele tatt føler at de trenger å redigere bildene, da de helt sikkert er fine jenter. En annen ting er at den redigeringsjobben der var rett og slett så dårlig at det ble nok mye værre enn utgangspunktet, som forøvrig sikkert ikke var ille i det hele tatt.

Helt enig! Og ja, jenta ser normal og fin ut på de ikke-fullt-så-redigerte bildene. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun vil fremstille seg selv sånn :/

Gjest Uglefot
Skrevet

Kjære vene..kjenner jeg blir skikkelig trist inni meg av å se på slike blogger.

Skrevet

Er hun virkelig 21 år gammel?! Jeg trodde hun var 14! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Rotete innlegg, men vet ikke helt hva jeg tenker om det her.

http://cwaldorf.blogg.no/1317567990_sndagskveld.html#comment

Hva er det som får unge jenter til å retusjere bildene sine sånn? Jeg har sett "vanlige bilder" av denne jenta og hun ser helt fin ut! Hun skriver ekstremt mye om dietter og hvor stygt det er med feite mennesker osv. Mye provoserende. Har ogå sett at hun kommenterer ofte på blogger som fotballfrue o.l. om hvor fine kropper de har osv. Jeg syns det er så trist at det er så viktig å se bra ut. Og hva hjelper det å redigere bildene sine på denne måten? det forandrer jo ikke virkeligheten, og alle ser at det er redigert.

Her har du grunnen:

Det gir oppmerksomhet. Kvalitetsmessig innhold på blogger teller ikke, det er det antall klikk som gjør, og da er all pr god pr uansett om de som klikker seg inn gjør det for å spre kvalme og frustrasjon eller fordi de synes det er interessant å lese om det som fyller hennes hverdag med mening. Har man ikke noe fornuftig å skrive, ja da fungerer det like godt å gjøre noe totalt idiotisk, faktisk så idiotisk at folk gidder å poengtere det.

Skrevet

Hun var aktiv debattant på Nettby før, noen som husker henne?

Sett fra mitt ståsted er ikke jenta helt frisk. Kort sagt.

Tror dessverre ikke det er tull:/

Skrevet

Er den jenta der virkelig 21...?

Uansett. Hun kopierer jo kissie.se glatt. Til og med designet og bildene er likt. Kissie redigerer også seg tynnere.

Hun gjør det for å provosere og skaffe lesertall.

Skrevet

Det der er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv!

Måtte bare lese litt nedover på bloggen hennes, og litt lenger ned har hun lagt ut et bilde der hun står på en badevekt som viser 28.8 kg! :fnise:

:popcorn:

Skrevet

Hun er 165 høy og leser hun vil veie 36 kg og være tynn, ikke 49-54 kg som hun veier nå fordi nå er hun fet. Det er jo halveis til hundre. :skratte:

Sier litt om nivået hennes... Det bildet så bare fullstendig lattis ut. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...