altflyter Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 barneforeldre har fått masse refs i mange tråder i det siste, så jeg tenkte vi kunne lage en tråd om positive ting barneforeldre gjør! Jeg ble helt rørt når jeg satt på bussen en dag. En mor med en skrikende unge var lettere stresset, fordi ungen var sulten. Da dro en dame som stod ved siden av (også med barnevogn) opp en banan og delte for å roe ned den lille, selv om datteren hennes sikkert var like sulten og sliten. Syntes det er hyggelig at man kan hjelpe hverandre selv om man er i ammetåka, og er sliten selv! Tviler på at noen andre på bussen tenkte på det 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Ser småbarnsforeldre har fått noe refs her, ja. Naboen vår, også småbarnsforeldre, tok seg av mine barn da jeg ble veldig syk og sendt med sykebil for en stund siden. Tar av meg hatten, og er evig takknemlig 1
nickless Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Småbarns foreldre - eller foreldre i det hele tatt - har en super evne til å sette egne behov til side for en stund , leve seg inn i situasjoner der barn er involvert , eks ulykker , og støtte pårørende , de gleder seg over løvetann i lubbne hender , og kan fryde seg på vegne av barna over årets første snø , der andre tenker Neeeei! , de er herlige på fest når de tar den helt ut for en kveld , og de jeg kjenner vet behovet for litt hjelp , og tilbyr seg gjerne , barn gir en umettelig mengde utrolige og humoristiske historier , foreldre har lært seg kompromiss og samtidig være utholdende i en diskusjon. De kan også beherske seg og telle til ti eller 100 , og syntes en natt med søvn er verd en skål. De er ofte gode til å multitaske , og de er MAMMA OG PAPPA - EN ROLLE MED ANSVAR OG PLIKTER FOR LIVET 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå