She_Leiva Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hei. I den siste tiden har jeg hatt noen kviselignende greier rundt om på kroppen. Jeg har endel "nupper" fra før av, så jeg har ikke tatt disse helt alvorlig, men nå har det kommet flere. Det startet med en kvise-sak på håndleddet, når jeg prøvde og klemme på det kom det ikke noe puss ut, bare blank veske. Idag da jeg sto opp var det kommet tre til rundt denne og en på magen og en på nesen. Noen som vet hva dette er? Minner litt om betente hårsekker, men det er så rart at det har spredt seg? Kan det være noen form for kopper? Har hatt vannkopper så jeg tror ikke det er det. På forhånd takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har sett en form for sopp under en arm en gang.. dette kunne se ut som kviser..
She_Leiva Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har sett en form for sopp under en arm en gang.. dette kunne se ut som kviser.. Er ikke under armen, det er på håndleddet, magen i ansiktet. Hadde det vært under armen hadde jeg trodd at det kunne være en reaksjon på en deo eller noe slikt som en hudinnfeksjon eller sopp, men siden det ikke er på "klamme" steder, men på åpen hud, reagerer jeg litt annerledes.
She_Leiva Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 Klør det da? Nei, jeg legger egentlig ikke så mye merke til det, men det svir når jeg kommer borti det også svir det når jeg beveger på hånden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå