Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, hvilken p-pille er du mest fornøyd med?

Jeg har hatt en pause på et år, men ønsker nå å begynne igjen pga fast partner.

Tidligere gikk jeg på Diane pga akne. Var passe fornøyd med denne, men den kurerte ikke huden akkurat. Ellers lite bivirkninger, bortsett fra litt nedsatt sexlyst.

Ellers får jeg veldig fort fett hår etter at jeg sluttet på pillen, ønsker sårt en bedring her..

Anbefalinger å komme med? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Mercilon 28 :)

Endret av henriett3
Skrevet

Lyst å utdype litt hvorfor du er fornøyd med denne? :)

Har den noe innvirkning på dårlig hud? Ok sexlyst?

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Lyst å utdype litt hvorfor du er fornøyd med denne? :)

Har den noe innvirkning på dårlig hud? Ok sexlyst?

Jeg, som reagerer på alle slags piller, har ikke merket noe på denne. Liker at det er sukkerpiller, for jeg må ta sukkerpiller for å huske på å starte på ett nytt brett :)

Endret av henriett3
Skrevet

Det er notert, takk skal du ha :)

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg var mest fornøyd med Cerazette. 28 piller, jeg opplevde ikke å få noen blødning, men ellers ingen andre bivirkninger.

Før det gikk jeg på Microgynon, og fikk vel forsåvidt ingen betydelige bivirkninger på de heller.

Men alle reagerer jo forskjellig, så hvordan folk her inne har reagert er ingen garanti for din opplevelse med pillene.

Skrevet

Ok, takk for innspill :)

Nei, det er sant. Har så klart bestilt meg en legetime, men må vente noen uker på denne.

Husker jeg prøvde Mercilon som ungdom, og denne var helt ok.

Jeg synes det er fint å høre andres erfaringer, det er jo så mye forskjellig på markedet.

Gjest henriett3
Skrevet

Har hørt at yasminelle (eller noe sånt) er veldig bra, men at den er veldig dyr. Har ikke prøvd den selv, så jeg kan ikke si om den gir nedsatt sexlyst eller ikke dessverre. Men lykke til med å finne den som passer til deg da :)

Skrevet

Takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...