AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Vet ikke om jeg bacon eller noe med pølse til middag idag. Og hva vil jeg ha Tips?
agg Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Bacon er jo så godt Rundt kyllingfilet, gjerne fyllt med ost.. til laks er det faktisk veldig godt. Eller surret rundt asparges. Det er nok mine baconfavoritter, ble sulten nå haha.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Oppskrift til pasta carbonara? Leser på internett at man skal ha i ett rått egg før servering? Bacon rundt kylling synes jeg IKKE var godt, men kanskje jeg har fått den dårlig lagd til TS Flere tips?
Gjest Survival Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Pølsegrateng, calzoner med pølsefyll eller baconfyll, bacon og spinatpai...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Oppskrift til pasta carbonara? Leser på internett at man skal ha i ett rått egg før servering? Litt nede på denne siden.
MissLibellula Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Oppskrift til pasta carbonara? Leser på internett at man skal ha i ett rått egg før servering? TS Flere tips? Pasta carbonara 2 porsjoner 1 pk bacon 250 g spagetti 3 stk egg salt og pepper 100 g parmesan Stek baconet sprøtt på lav varme. Den beste måten å det til på er å bruke lang tid og lav varme, kanskje opptil 30-40 minutter. Kok pastaten i godt saltet vann. Pisk eggene sammen i en stor bolle og ha på litt salt og pepper. Sil av pastaen og ha den med en gang i bollen med de piskede eggene. Vend pastaen godt i eggene slik at de kokes. Hakk baconet og bland inn. Server med nyrevet parmesan. Nyt det Eller du kan lage en BLT sandwich.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Tusen takk, det blir carbonara idag :) TS
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Oppdatering Det var kjempegodt Mett TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå