Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvorfor er det sånn at MANGE eldre menn (i alderen 30-50?) tenner på unge jenter? (i alderen 16-20) Jeg synes det er kvalmt, og jeg er en jente på 19 år. Har flere ganger fått slibrige tilbud og tilnærmelser fra "gamle griser". Hva er det de vil ha? Jeg deler ikke fitta mi med noen som er over 5 år eldre enn meg, og til og med i den aldersgruppen er jeg utrolig kresen; hvorfor tror de at de har en sjans? Jeg har flere eks-venninner som ligger med disse eldre (og gifte og ofte samboende) mennene, fordi de får omtrent alt de ønsker seg i retur. Penger, klær, parfymer, kontantkort... Det er så kvalmt. Derfor er de mine eks-venninner, jeg vil ikke ha noe med sånt å gjøre. Er det det at de unge har fastere kropp enn de eldre damene? Er det at de er mer usikre, og at mennene derfor kan gjøre omtrent hva de vil med de seksuelt? Er de mer lekne? Mer kåte?` Jeg bare sier det! Hvis en eldre mann som tenner på yngre jenter leser dette; vi vil ikke ha deg. Og hvis en av oss faktisk VIL ha deg, så er hun forelsket. Ikke utnytt henne, ta det i hennes tempo. Vær snill å hold griselabbene for deg selv, og hold deg til kona!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg for min del er 32 og mann. Jeg må innrømme at jeg synes delvis unge jenter er fint å se på. På grunn av kroppene deres, de er ofte faste, og fine. (Det er det også veldig mange voksene kvinner som også har.) Hvis jeg måtte valgt mellom en 19 år gammel jente og en kvinne på rundt 30, så hadde jeg helt klart valgt kvinnen på 30. Hun er mere erfaren, og vet bedre hva man skal gjøre for å tilfredstille. Men jeg er helt enig at det ikke bør utnyttes hvis man får sjansen til å sex med en ung jente. Men dere er som oftest vakre å se på, så det skal dere ta som et komliment. Ta vare på deg selv, det er ikke om å ha ligget med flest mulig før man går inn i et fast forhold. Selv om erfaring er viktig. Ha heller sex med den samme flere ganger. Det ser penere ut på CV'en din, når din faste partner spør: Hvor mange har du hatt sex med før meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 De får seg til å føle seg unge og tiltrekkende igjen, og noen av dem er kanskje usikre på seg selv også, er mine forslag. Men kjære deg, ikke kall folk mellom 30 og 50 ELDRE... Jeg er 30, og hvis noen kaller meg ELDRE får de en rett høyre, ei knehøne og ja, muligens også en blåveis.... Tror damer i samme alder også kan føle seg tiltrukket av yngre gutter. Men det som er faktum er at damer bare blir bedre med åra, og det har ikke mannfolka alltid skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 4. desember 2003 #4 Del Skrevet 4. desember 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 WOW! Ikke enig med deg jenta - jeg er over 30 men har alltid falt for de som er eldre enn meg. Delvis fordi de er trygger på seg selv og sin seksualitet, men også fordi de vet hvordan de behandler en jente.. Så du bør nok ikke dra alle under en kam og si vi ikke liker det.. Jeg er dødssjarmert av menn over 40 som har gråsenk i håret, er veltrenet og vet hva de snakker om, hvordan de sier det og hva de gjør med en jente... Der er det ingen nervøse rykninger - en poff og en smell og så var det over - desse gutta kan sex! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Det finns nok vel så mange griser i aldersgruppen 20-25, som det gjør blant de mer modne mennene. Helt naturlig at 19-årige jenter heller vil ha disse unge grisene... :blunke: ...såvel som at de fleste av oss gamle grisene(30+) foretrekker de jentene som forlengst har passert 19... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 :blunke: Så jeg har altså klart å omvende deg en smule, gjennom min upåklagelige ekspertise??? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 hvorfor tror de at de har en sjans? Ja, det lurer jeg også på. Er det slik at de tror de er guds gave til alle kvinner. Har de urelalistiske forventninger. Er de innbilske? Eller tenker de, hva kan jeg tape på å prøve meg? Ja dette er et mysterium. Kanskje en eller annen halvgammel gris kan svare oss på dette :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Når ble menn mellom 30 og 50 eldre???? Hadde forstått det om det hadde vært 50+, men....... Uansett er det jo beroligende å vite at jeg bor sammen med en aldrende herre på hele 34 år. Om ikke lenge sitter han hjemme med rullator og bleie kan jeg tenke meg.... Men fra avsporingen tilbake til tema. Synes ikke du skal dra alle jenter under samme kam, for de fleste er jo faktisk meget sjarmert av de litt eldre mennene. Selv er jeg "bare" 26, men har en på 44 på samvittigheten - og han var jammen ikke noe mer gris enn de guttene på min alder. Han var en skikkelig mann han. Ikke bare en kvisete gutt Nei, lær deg å bli kjent med de "eldre" mennene så kanskje du ser at det er nettopp denne aldersgruppen som er de beste Hilsen fra monja - gift med en olding som er 8 år eldre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. desember 2003 #10 Del Skrevet 4. desember 2003 :blunke: Så jeg har altså klart å omvende deg en smule' date=' gjennom min upåklagelige ekspertise??? :D[/quote'] nåvel...det var vel lenge før dine ferdigheter ble eksponert, at jeg visste at de helt unge jentene knapt vet om de er kåte eller dritenødige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. desember 2003 #11 Del Skrevet 4. desember 2003 Når ble menn mellom 30 og 50 eldre?? Når du er 19 år så er menn på 30 år eldre..Alt er relativt....husker jo selv de "gamle" grisene. Faktisk så husker jeg når jeg var 12 år at det var en nabomann som sa 10 år i drivhus til meg :o det har brent seg fast i hodet på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #12 Del Skrevet 4. desember 2003 Mange unge jenter er yppige, sexy - og viser det. Klart de er fine å se på, og det gjør jeg også. Men jeg ville aldri finne på å gjøre noen tilnærmelser til noen av dem. Jeg regner det som 100% sikkert at de har null interesse i meg. Så det for bli i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #13 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 4. desember 2003 #14 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg deler ikke fitta mi med noen som er over 5 år eldre enn meg' date=' og til og med i den aldersgruppen er jeg utrolig kresen; hvorfor tror de at de har en sjans? [/quote'] ..... jeg garanterer deg at det neppe finnes noen normalt oppegående "gammel" mann som ville hatt noe med fitta di å gjøre heller.... fordommene dine tatt i betraktning Til din informasjon så finnes det utallige jenter på 15-20 år som innehar kropper som ikke er i nærheten av betegnelsen fast, og som på tross av det ifører seg hoftebukser og korte topper mens sideflesket dingler over bukselinningen. Og..... det finnes ufattelig mange modne og selvsikre kvinner som har vaste og flotte kropper. Menn som foretrekker usikre kvinner/jenter er etter min mening ikke menn, ordentlige menn foretrekker kvinner, KVINNER som er trygge på seg selv og sin seksualitet. Og til slutt, smårips på 15-20 år er ikke i nærheten å være mer kåt enn en moden kvinne på 35-40 år - kvinnen er på "topp" seksuelt i nettopp denne alderen. For å si det rett ut, utsagnene dine vitner om at du er en usikker og patetisk liten fjortiss som "vet alt"........... men når alt kommer til alt så er det bare antagelser. Men, morsom lesning var det, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. desember 2003 #15 Del Skrevet 4. desember 2003 Til din informasjon så finnes det utallige jenter på 15-20 år som innehar kropper som ikke er i nærheten av betegnelsen fast, og som på tross av det ifører seg hoftebukser og korte topper mens sideflesket dingler over bukselinningen. Og..... det finnes ufattelig mange modne og selvsikre kvinner som har vaste og flotte kropper. DET har du nå HELT rett i!!! Tror disse mannfolka på over 30 og oppover har et problem med modne kvinner, siden de tyr til ungjenter! Kjenner til typen nemlig..... :-? Har dessverre en inngiftet mye eldre svoger i familien, som har vært etter meg i mange år, og som jeg tenker på med skrekk og gru hver gang dette temaet kommer opp...... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. desember 2003 #16 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg sjarmeres aldri av alderen til en mann, men mannen selv. Eldre menn kan sjarmere meg vel så mye som en på min egen alder. Har faktisk ikke vært forelsket i noen på min egen alder siden begynnelsen av videregående. Da jeg var 19 fikk jeg en på 34 på rullebladet mitt. Han var aldeles ikke en gammel gris. Men gamle griser finnes det jo. Vil tippe at de, som meg, ikke går etter alderen på jentene de titter på, men de liker rett og slett det de ser. Oppførselen de har, tror ikke jeg kom da de fylte et visst år, tror nok de har vært ganske avskyelige i hele sitt liv - men det sees ikke så lett da man tolererer mer av en på ens egen alder enn av en "gammel gris". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #17 Del Skrevet 4. desember 2003 felicity:har de gjort deg noe?kan de ikke få mene det de vil uten at du skal henge de ut???vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger og synspungt...så før du skriver sånt pisspreik og forteller hva andre er kan du kansje tenke på at du selv ikke er så j.... perfekt selv missy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. desember 2003 #18 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror flere her inne er inne på hvorfor. 1: Selvbildet. Det må være en egotripp å vite/tro at en fremdeles "har draget" på noen langt yngre enn en selv. (Selv dater jeg en som er 5 år yngre enn meg, må innrømme at jeg synes det er kult) 2:Mange unge jenter er yppige, spenstige, osv, og mange går med korte og trange topper, lavt bukseliv, osv. Det kan få enhver mann til å dreie på hodet, det. Jeg er 25, har en kamerat som er 15 år eldre. Han elsker å komme på vorspiel til meg når venninnene mine kommer på besøk. Han er gift med ei på 33, og har flere ganger sagt at hun er "for gammel". Han pakker det inn som en vits, men likevel. Jeg blir like sint hver gang jeg hører det. Håper ikke mange tenker slik. :-? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. desember 2003 #19 Del Skrevet 4. desember 2003 hvorfor tror de at de har en sjans? Jeg har flere eks-venninner som ligger med disse eldre (og gifte og ofte samboende) mennene, fordi de får omtrent alt de ønsker seg i retur. Penger, klær, parfymer, kontantkort... Du besvarer vel ditt eget spørsmål her... Så lenge noen sier ja er det vel verdt å prøve seg går jeg ut fra... Bra for deg at du holder deg for god for noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. desember 2003 #20 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er det de vil ha? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå