Gjest gotthard Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 etter en dårlig start hvor jeg faktisk prøvde hardt og lure meg in på de gravides dagbok så er jeg nå endelig riktig trur jeg.. forsto ikke helt at alle kun skreiv om graviditet osv men fikk da heldigvis fort et hint om hvor jeg var...takk for det. planen var vel og utnytte dere lit her da , skrive masse slikt som man vanligvis ikke drøfter med så mange,,har eks masse brev jeg aldri har sendt , lit "dårlig gjort mot meg " tanker og slike trivelige ting. og noe av bakdelen med og prate med seg selv er at man ikke alltid for sat ting i perspektiv så der er det da fint med folk som kommer med innspill og setter ting lit på plass liksom.. litt om meg først da , før stormen begynner liksom... er over 30 og jobber som ped,ass i en barnehage , har "hovedansvaret" for 3 stk 4 åringer med adferdsproblemer og en 5 åring som trur han er verdensmester i boksing. bor alene med en unge på 8 og synes generelt sett livet er helt ok... men nå må jeg dra på jobb.....prates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Heisann!! Velkommen som dagbokskriver på KG! Håper du vil trives!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 ja så var det pån igjen da ,,, innfluensa på jobben ,, var alene med barna fra 2 til 5 , blir sliten av slikt. det trur jeg foresten unga blir også , må liksom ha lit strammere tøyler en ellers da veit du... heldigvis var det ikke mere en 14 barn i dag så det var jo lit roligere en ellers.. sitter og hører musikk og prøver og slappe ta lit , angrer på at jeg kjøpte hamster til ungen for da kan jeg ikke spille så høyt jeg vil , men slik er livet... tenkt mye på H i dag også , uheldigvis , er no djevelskap når det er mennesker du ikke klarer og få ut av tankene , selv ikke etter 13år. rart egentlig at jeg det siste året har begynt og tenke så mye på H , trudde det kapitelet i livet var blanda sammen med div skrot jeg ikke trengte lengere jeg men , tok vist feil der ja. så nå blir det ei kanne med kaffe til , lit knoting på nettet også fårn se om man kommer seg i seng før det lysner igjen vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det din sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 jepp. du blei misunlig nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 jepp. du blei misunlig nå tenker jeg Nei, jeg synes heller at den skoen der så sliten ut...dakkar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 7. desember 2003 #7 Del Skrevet 7. desember 2003 Heisann! Velkommen som dagbokskribent, og lykke til med klaginga Førjulsklem fra Theolina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 3. januar 2004 #8 Del Skrevet 3. januar 2004 hat mye og gjøre i jula så jeg har ikke fåt skrivi noe her på ei stønn , ikke klaga noe , så nå har jeg mye og klage over kan du tru..... og hva er vel mest vanlig for en mann og klage over en kvinnfolk? kommer aldri til og forstå de , vel , jula gikk greit , ungen fikk det den ville ha og greier.... godt nytt år foresten. kvinnfolk ja!!!! kort fortalt , ei venninde har mast lenge nå om at vi skal bli mer en venner , flytte sammen osv , vel , jeg vil ha lit tid til og bli kjent så jeg ber hu roe ned litt noe hun sier er helt greit , så hadde jeg ungefri i går og skulle besøke hu , og hva fant jeg der tru , joda , bilen til xn hennes utenfor og bare lys på soverommet..... helt greit det , om hu vil det så velger hun det , men jeg blander meg ikke med folk som ikke er ferdige med xn sin enda. når jeg prater med henne i dag påstår hun at sikringer var godt så han prøvde og bytte sikring , og boksen er på soverommet,,jaha , hvorfor lyste da utelyset?et lite lys på stua og vifte lyset på kjøkenet?nei det viste hun ikke gitt:-) ja ja , ...og ingen forstår hvorfor jeg ikke stoler på damer? nytt emne der ja , alle sier da at alle er ikke slik , neivel , men alle damer jeg har møtt er slik så da er det vel meg da?da er det vel jeg som gjør så damene blir slik da? eller kansje jeg velger feil damer? veit ikke jeg , men nå for det hvere nokk klaging for i dag synes jeg....for heller klage mer en annen dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. januar 2004 #9 Del Skrevet 3. januar 2004 Det var synd. Men jeg kan ihvertfall love deg at ikke alle damer er slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 26. april 2006 #10 Del Skrevet 26. april 2006 har jo dagbok her jo! glemmte det jeg ikke har jeg no spess og klage over i dag heller annet enn at det regner. stueplantene trenger lit jord og jeg hører helt tydelig dursjen roper på meg. klage ja, hmmmm....ja foresten så har jeg en ting og klage over. er så lei brø mat.. og spørsmålet er da hva jeg skal spise resten av livet? blir som om du spiser pudding til midag hvær dag, du blir noe lei pudding da? vel, jeg er lei brød og slik er det bare. ha en fin dag videre dere brødspisende menesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. april 2006 #11 Del Skrevet 26. april 2006 Spis havregrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå