Gjest gotthard Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 etter en dårlig start hvor jeg faktisk prøvde hardt og lure meg in på de gravides dagbok så er jeg nå endelig riktig trur jeg.. forsto ikke helt at alle kun skreiv om graviditet osv men fikk da heldigvis fort et hint om hvor jeg var...takk for det. planen var vel og utnytte dere lit her da , skrive masse slikt som man vanligvis ikke drøfter med så mange,,har eks masse brev jeg aldri har sendt , lit "dårlig gjort mot meg " tanker og slike trivelige ting. og noe av bakdelen med og prate med seg selv er at man ikke alltid for sat ting i perspektiv så der er det da fint med folk som kommer med innspill og setter ting lit på plass liksom.. litt om meg først da , før stormen begynner liksom... er over 30 og jobber som ped,ass i en barnehage , har "hovedansvaret" for 3 stk 4 åringer med adferdsproblemer og en 5 åring som trur han er verdensmester i boksing. bor alene med en unge på 8 og synes generelt sett livet er helt ok... men nå må jeg dra på jobb.....prates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Heisann!! Velkommen som dagbokskriver på KG! Håper du vil trives!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…