Gjest Survival Skrevet 16. oktober 2011 #21 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå begynner det å bli lenge siden jeg har skrevet her! Er i et fullstendig studiekaos akkurat for tiden, og har såvidt hatt tid til å trene ordentlig. Det har blitt korte joggeturer med hunden i løypa før lesing etterfulgt av litt mer lesing :gjeiper: Studiedager innebærer også en del drittmat som jeg ellers ikke ville spist; pizzasnurrer fra fryseren, knekkebrød i farten og en del kaffe og lightbrus for å holde koffeinkicket oppe natten igjennom! Uff, jeg føler meg veldig tungt i kroppen nå. Egentlig har jeg ingen grunn til det. Drog ræva mi ut på løpetur senest i går kveld, og det var fantastisk Da var føttene lette, og det var enkelt å løpe selv om at regnet høljet ned på meg. Jeg har forresten også gått ned noen kg i vekt. Ble sjokkert da jeg gikk på vekta i går. Jeg står fast ved at vektnedgang IKKE er målet med kostholdsendringen, men det var jo en positiv overraskelse å se at det i hvert fall går rette veien. Har også merket at magen har strammet seg noen cm opp, og det er en god følelse ... Jeg mistenker at det forekommer pga. min godtisnekt. Har jo sluttet med alt av potetgull og godis, og det kan fort bli noen kilo. Nå skal jeg lese litt mer til i ettermiddag når jeg skal spise lasagne med ei venninne. Deretter må jeg nok ta meg en løpetur for å løpe av meg litt av lasagnen Tihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. januar 2012 #22 Del Skrevet 8. januar 2012 Tar opp dagboking igjen. (Blogg - blogging, dagbok - dagboking?) Innføring av et nytt treningsprogram og et nytt kosthold har gitt meg 0,9 kg vektnedgang den siste uka. Jeg sier at vektnedgangen ikke er det viktigste og det holder jeg ved, men det er jo positivt å se at det går den riktige veien. Den fysiske formen er helt grei. Kunne vært relativt bedre sånn sett, i og med at jula og eksamensperioden før jul gav meg ca 0 tid til å trene aktivt, annet enn turer med hunden. Nå har jeg mye bedre tid og det priser jeg meg lykkelig over. Denne uka har jeg bl.a. hatt noen styrkeøkter, ei joggeøkt, har vært på step og spinning, og har vært på dans. Ellers er alt bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #23 Del Skrevet 9. januar 2012 En herlig time på spinning i dag, med min gode venninne R Det er dog èn ting som irriterer meg med treningssenter og mennesker som trener på treningssenter. Det er alltid noen der som ikke trener. Hva i all verden gjør de på treningssenter da? De står å okkuperer senteret. De står ved en maskin og later som at maskinen er opptatt fordi de har rævva si plassert på den, men egentlig sitter de der med iPhonen sin og tar bilder av seg selv... Kanskje for å dokumentere hvor "flinke" de er til å "trene". Uansett... Jeg elsker å se forandringen i speilet! Det tar faktisk bare ei uke til å merke forskjell på kroppen. Et sunt kosthold kombinert med trening gjør faktisk at kroppen ser sunnere ut med en gang. Jeg ser jo at magen har strammet seg litt opp. (Kanskje pga at jeg ikke har mer gjær i kosten?). Det er ganske god motivasjon egentlig Dagens middagstips: Pannestekt ørret med friske urter (dill for eksempel) og ovnsbakte grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå