AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Vet ikke hvordan jeg "reklamerer" med dette, men jeg vil gjerne høre hva dere synes. Ikke oppsettet, men dagboken som jeg har begynt på. Velger å huke av for AB, her, siden jeg ikke vil påvirke noen som kjenner meg her inne Min lenke
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 INGEN som har innvendinger eller kommentarer?
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Litt vanskelig å gi kommentarer på innholdet når du ikke har noe innhold, men jeg likte layouten
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Det er vel mer en hjemmeside enn en blogg, skjønte ikke helt oppsettet med en gang. Dagboken i seg selv er vel helt grei. Jeg leser litt blogger selv, men det er begrenset hvor interessant det er å lese så lange innlegg om mennesker jeg ikke kjenner.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Litt vanskelig å gi kommentarer på innholdet når du ikke har noe innhold, men jeg likte layouten Åja. Har begynt å skrive i dagboken. Det er vel helst DEN som gjenspeiler hva den skal handle om. Burde legge til bilder og gjøre det hele mer spenstig, men er usikker på hvordan.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Det er vel mer en hjemmeside enn en blogg, skjønte ikke helt oppsettet med en gang. Dagboken i seg selv er vel helt grei. Jeg leser litt blogger selv, men det er begrenset hvor interessant det er å lese så lange innlegg om mennesker jeg ikke kjenner. TS her. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke vet forskjellen på en blogg og hjemmeside. Kjenner dog det kribler litt i fingrene noen ganger, så da er dette en grei måte for meg å loggføre ting på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå