smalls Skrevet 5. oktober 2011 #23 Skrevet 5. oktober 2011 En rød hettegenser fra Bikbok En vanlig svart topp under fra Gina T. En mørkeblå olatights fra Cubus Svarte ankel sokker.
ViC* Skrevet 5. oktober 2011 #24 Skrevet 5. oktober 2011 I dag er det lesedag, så da kjører en meeeget slapp stil med skikkelig glorete haremsbukser fra India ( ) og en forferdelig deilig men stygg knallgrønn stor genser som jeg fikk på en fest en gang
Chord Skrevet 5. oktober 2011 #25 Skrevet 5. oktober 2011 Bootcut jeans, blå strikkejakke med en grå topp under. Har også brukt skjerf i dag, men tok det av meg med en gang jeg kom inn (ikke helt vant med skjerf)
Agathe Skrevet 5. oktober 2011 #26 Skrevet 5. oktober 2011 Dongeribukser i skikkelig 70-tallsstil (fra HM) Svart tynn bomullsgenser med rund utringning, (fra Lindex - tror jeg) Stort rødt (pashmina)skjerf, hvis jeg blir kald (kjøpt i Nepal) Svarte ankelstøvletter i skinn, med høy hæl (Din sko, tror jeg) Gullanheng i langt kjede, en enkel gullring og et armbånd også i gull (fra gullsmeden)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #27 Skrevet 5. oktober 2011 Acne Pistols, sorte Sorte jeans fra Lee Sorte stayups, sort string og en grå bh En dyprød chiffonbluse Øreringer. Armbånd Har vært på forelesning, og skal straks hjem.
lys Skrevet 5. oktober 2011 #28 Skrevet 5. oktober 2011 Svarte tights, svarte pene shorts, svart singlet og svart, litt pen skjorte. All in black!
Dragonfly84 Skrevet 5. oktober 2011 #29 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Gråhvit, tykk, kortermet cardigan fra Zara som jeg fikk i gave fra svigers Svart- og gråstripete tynn genser Jeans fra Gina Tricot Tynne ullsokker Svart BH og rosa stringtruse Endret 5. oktober 2011 av Dragonfly84
Dragonfly84 Skrevet 5. oktober 2011 #30 Skrevet 5. oktober 2011 Svarte tights, svarte pene shorts, svart singlet og svart, litt pen skjorte. All in black! Men du heter jo lys? :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 5. oktober 2011 #31 Skrevet 5. oktober 2011 Rosa singlet, Gina tricot Mørkeblå joggebukse, HM Brune knestrømper, Gina tricot Brun snoopy truse, HM Rød silkebh, Victorias secret
vinterspeil Skrevet 5. oktober 2011 #32 Skrevet 5. oktober 2011 Sort blondebh Rød truse med blonder Lilla fleecegenser Mørk blå joggebukse
Gjest HunterLady Skrevet 6. oktober 2011 #33 Skrevet 6. oktober 2011 Grå ribbelongs, Gina Tricot Grå lang singlet, Gina Tricot Grå heklet lang genser, gjennomsiktig, fra Indiska Grå dag ute uansett, så hvorfor ikke kle seg som været.
vinterspeil Skrevet 6. oktober 2011 #35 Skrevet 6. oktober 2011 I dag har jeg på med grå tights, lett grå t-shirt, sort kort kjole. rød stringtruse med tilhørende rød bh. Føler meg fiin i dag
corrado Skrevet 6. oktober 2011 #36 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er høygravid så blir mye store behagelige klær her i gården ^^ akkurat nå har jeg på: Grå joggebukse, sort lang singlet, grå collegejakke med sorte stjerner, sort bh, blå hotpants, sorte,hvite,grå stripete kosesokker ^^
Ametrin Skrevet 6. oktober 2011 #37 Skrevet 6. oktober 2011 Brun tights (H&M) Brun lang singlet (Vero Moda ?) Sort hettegenser (H&M) Grå sokker («arvet» av samboer siden de var for små til han) Blå blonde hipster
missLynch Skrevet 6. oktober 2011 #38 Skrevet 6. oktober 2011 Gråsorte jeans, sort singlet, sort genser, petroleumfarget heklet skjerf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #39 Skrevet 7. oktober 2011 Hvit bluse, Mørk grå innsvinget blazer Grått highwaist skjørt Hvit bh, sort string, beige/lyse stay-ups Sorte pumps. Føler meg som en skikkelig businesswoman i dag!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #40 Skrevet 7. oktober 2011 Svart undertøy Svart bukse Brun ullgenser Litt høstinspirerte smykker.. Ellers kjører jeg på med både vinterjakke og skjerf idag. its freezing cold!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå