Gjest HunterLady Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Joda, jeg vet slike tråder er litt lame, men jeg synes de er morsomme. Hva har du på deg idag? Legg til merke om du vil, men intet krav. Undertøysdetaljer er heller ikke krav, men for de som vil kan gjerne nevne det også. Jeg har på meg: Denimtights, mellomblå, fra Gina Tricot Svart, lang singlet fra Gina Tricot Hvit topp med bilde av Kate Moss (Fått i gave) Hvite pelssokker fra Pierre Robert Hvit taitruse hvit BH, Chantelle 0 accesoires.
MalloryK Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Slappe-av-klær Utslitt joggebukse For stor topp Truse Endret 1. oktober 2011 av MalloryK
Gjest Katee Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Daffe-klær: Lyseblå jeans Lang, brun singlet Lang, hvit t-skjorte med teksten 'Falling leaves' fra HM Grå sokker med hvite prikker Sort truse Sort bh fra Freya 3 små diamanter (ekte fake ) i øret Endret 1. oktober 2011 av Alyah
2shy Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 lyserosa matchende sokker med litt røde og hvite små blomster rød kosebukse lyserosa og sort tverr-stripete lang t-skjorte en litt for liten sort bh en litt for stor sort truse Skal ikke på byen i dag
Gjest HunterLady Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Blå stor joggebukse fra HM Svart singlet fra Gina Tricot Hvite pelssokker (samme som igår) Gul truse Hvit BH
Agathe Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Grå joggebukse brun tskjorte hvit strikkejakke tykke gråullsokker
Kipepeo Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Svart Ramones band-tskjorte, grå kosebukse og svarte sokker og truse. 1
Mr.Omg Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 I dag er det "jeg er syk"-klær: - blå-stripete pysjbuske - hvit trøye - grå ullsokker
Chord Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Ikke noe pønteklær på meg i dag.. - Mørk blå joggebukse - hvite sportssokker - sort topp fra Marwin - sort undertøy 1
Sissa Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har på meg en grå joggebukse og t-shorta til kjæresten min 1
MissLibellula Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Svarte tights, H&M Ullsokker, selvstrikkede Lilla topp, H&M Ullgenser, kjøpt på Shetland Svarte sokker, H&M Svart bh, Cubus Grå truse, H&M
Gjest HunterLady Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Hvite knestrømper (HM) Lyse jeans (Lee) Skarp blå singlet (Gina tricot) Rosarutet truse Silke-bh sølvfarget
Chord Skrevet 3. oktober 2011 #14 Skrevet 3. oktober 2011 Svart bukse fra Vera Moda (noe lignende som en dressbukse) Lilla sokker Svart singlet fra H&M Svart skjorte fra Vero Moda Svart undertøy Men selv om jeg er kledd i mørke farger, så er humøret ikke så verst
Ametrin Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Lyseblå sokker (Lindex) Hvit hipster med rosa og blå blomster (Lindex) Brun BH (Triumph) Brun tights (Vero Moda) Hvit, lang singlet, med blonder nederst (Vero Moda) Brun t-skjort med trykk (H&M) Brun cardigan (Vero Moda) Brune Ilse Jacobsen gummistøvler Glad i brunt med andre ord
Gjest HunterLady Skrevet 3. oktober 2011 #16 Skrevet 3. oktober 2011 Lyseblå sokker (Lindex) Hvit hipster med rosa og blå blomster (Lindex) Brun BH (Triumph) Brun tights (Vero Moda) Hvit, lang singlet, med blonder nederst (Vero Moda) Brun t-skjort med trykk (H&M) Brun cardigan (Vero Moda) Brune Ilse Jacobsen gummistøvler Glad i brunt med andre ord Brun er favorittfargen min! Nydelig farge!
Gjest Linda sofie Skrevet 3. oktober 2011 #17 Skrevet 3. oktober 2011 Sitter i en grå baggy joggebuske, svart oversized hettegenser med noe mørkerosa skrift på. Svart blonde bh og svart blonde hipster. Hello Kitty sokker. Daffe dag i dag.
vinterspeil Skrevet 3. oktober 2011 #20 Skrevet 3. oktober 2011 sokker, kosebukse, truse, bh og fleecegenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå