vaniljeglasur Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #21 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fortsatt ikke merket noe etter de to sprøytene jeg har tatt, men skal ta en til på fredag, så vi får håpe det bedrer seg Tror ikke jeg hadde så lavt, ettersom det legen min sa engang, men det var tydeligvis lavt nok for meg til at jeg måtte begynne med det..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #22 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hører at folk opplever at mørke ringer under øynene forsvinner når de kutter ut sukker, hvete, dårlig fett, ferdigmat, osv, og tilfører mye grønnsaker i kosten. Ikke over natten, men over tid. Beklager.. Men selv om du er vegetar eter vil det ikke si gress å kål redder deg fra alt.. spør deg selv hvor sunt det er å være når du må ha tilskudd for og leve slik selv..
2shy Skrevet 13. oktober 2011 #23 Skrevet 13. oktober 2011 Beklager.. Men selv om du er vegetar eter vil det ikke si gress å kål redder deg fra alt.. spør deg selv hvor sunt det er å være når du må ha tilskudd for og leve slik selv.. naa er det slik at mange som spiser animalsk faktisk maa ha tilskudd av B12 ogsaa. Og jeg tar heller litt B-12 tilskudd naar kroppen trenger det enn aa spise animalsk, anyday! Det er ikke snakk om aa spise litt "gress og kaal", det er snakk om en helhetlig endring av kosthold.
vaniljeglasur Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ikke merket noe enda etter to sprøyter, men skal ta en til i morgen, så håper det blir bedre nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå