Gå til innhold

Bra fastlege i Stavanger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ikke fornøyd med min fastlege, og vil gjerne bytte.

Legen jeg har nå er likt av flere jeg kjenner, men jeg føler meg ikke komfortabel med ham. Jeg som nesten aldri går til legen (fordi jeg hater det) bruker tid på å bestille time. Og når legen i tillegg ikke tar meg seriøst: Ser kjapt på meg og sier "Det er sikkert ingenting" til ALT jeg tar opp med han. Jaha... da føler du deg hørt. Jeg går ikke til legen med mindre jeg føler det er en god grunn for det. Og som jeg sa, så er det skjeldent. Han får meg også til å føle meg liten, uviktig og at jeg bare sløser bort tida hans.

Pga. celleforandringer og en del intime problemer som gjør at jeg nå må regelmessig til lege for sjekk, så orker jeg ikke han lenger.

Jeg ble tidligere vist til gynekolog og det var kjempegreit. Men da må jeg innom han hvær gang først og det gidder jeg ikke.

Derfor lurer jeg på om noen har fastleger (helst kvinnelige, men går med menn også) å anbefale i Stavanger traktene. Helst Madla eller i nærheten der.

Eller kansje gynekologer en ikke trenger henvisning fra lege...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gilje lid, kari ersland er begge å anbefale! Skal flytte inn i nye kontorer på arkaden-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...