Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp....her får vi nesten følge regler. Så jeg lagde denne tråden i stedet så kan vi skravle i vei :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spent på når spiren vil sitte altså. Denne mnd hadde bare vært perfekt i forhold til permisjon, ferie og barnehagestart. Men dessverre er det jo ikke sånn at vi kan bestemme når det skal klaffe når man prøver så godt man kan. Men krysser fingrene i 11 dager til på at dette er mnd vår, selv om det bare er pp2 :yvonne:

Skrevet

Her skal vi i gang med sengehoppinga nå. En liten uke til EL, og mannen er fast bestemt på at det skal klaffe denne gangen! :) hadde egentlig tenkt til å sette i gang i dag, men var så slitne etter en travel uke at vi slokna på sofaen begge to :gjeiper:

Grugleder meg til IKM, er sååå redd for negativt resultat, men får prøve å tenke positivt. Er jo tross alt bare PP2..

Bruker ventetiden på å trene styrke, særlig på rygg. Har fått tips om at det kanskje vil lette svangerskapet litt. Ikke vet jeg, men en sterk rygg kan hvertfall ikke skade :)

God helg!!

Gjest Trolletrine
Skrevet

Min spire satt ikke denne mnd heller....TR kom nå nettopp :kjempesinna: Håper det går bedre med dere andre :)

Skrevet

Nå er EL over så det er bare å krysse alt jeg har for at spiren sitter :) GOD HELG! :klemmer:

Skrevet

Her skal vi i gang med sengehoppinga nå. En liten uke til EL, og mannen er fast bestemt på at det skal klaffe denne gangen! :) hadde egentlig tenkt til å sette i gang i dag, men var så slitne etter en travel uke at vi slokna på sofaen begge to :gjeiper:

Grugleder meg til IKM, er sååå redd for negativt resultat, men får prøve å tenke positivt. Er jo tross alt bare PP2..

Bruker ventetiden på å trene styrke, særlig på rygg. Har fått tips om at det kanskje vil lette svangerskapet litt. Ikke vet jeg, men en sterk rygg kan hvertfall ikke skade :)

God helg!!

Er lov å være skuffa selv om det bare er pp2, men jeg syns ikke man skal gå helt av hengslene enda. Og det er det vel heldigvis ikke så alt for mange som gjør :)

Min spire satt ikke denne mnd heller....TR kom nå nettopp :kjempesinna: Håper det går bedre med dere andre :)

Å, så kjedelig. Krysser fingrene for at neste pp, da sitter den :)

Nå er EL over så det er bare å krysse alt jeg har for at spiren sitter :) GOD HELG! :klemmer:

Velkommen til DPO-land, nå får vi bare vente og kjenne etter symptomer før IKM og testetid er her.

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

Velkommen til DPO-land, nå får vi bare vente og kjenne etter symptomer før IKM og testetid er her.

Er så kjedelig å vente.. og kjenne etter.. og så kanskje bli skuffa hvis mensen kommer den 10. :kjefte:

"Gravidsymptomer" jeg har så langt: :fnise:

-diarèlignende avføring (too much information?)

-luft i magen (...)

-"vondter" av diverse slag øverst og nederst i magen

Alle disse er sikkert pga kosthold eller andre helt urelaterte ting til graviditet, men det blir jo sånn at man går og kjenner etter og innbiller seg ting, gjør det ikke?

:sukk:

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

Dustemens! :glare: Den bør ikke vise seg her altså..

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

Flink du er! Det er sikkert ikke dumt! :)

Gjest Macaron
Skrevet

Melder meg inn her jeg også, har IKM rundt 13. oktober.

Skrevet

Flink du er! Det er sikkert ikke dumt! :)

Er nok ikke dumt nei, forhåpentligvis får jeg god bruk for styrken om 8-9 mnd med en stooor mage å holde oppe :jepp:

Skrevet

da er EL perioden over her også.. har en mann som er heeeelt sikker på at vi har fått det til denne gangen.. så en som skrev at de hadde flere "symptomer". selv har jeg vert mega kvalm. men jeg er sikker på at dette er pga EL. Men krysser fingrene og håper på at denne gangen skal det sitte..

har brukt mye kjerring råd denne gangen. hoste saft, ligge me rumpen i været i 20 min, o.l.

Er lei av å prøve. så håååååååååper!!!

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

Er nok ikke dumt nei, forhåpentligvis får jeg god bruk for styrken om 8-9 mnd med en stooor mage å holde oppe :jepp:

For å være helt ærlig så har jeg holdt meg unna styrketrening fordi jeg er redd for supertidlig SA.. :frown:

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

har brukt mye kjerring råd denne gangen. hoste saft, ligge me rumpen i været i 20 min, o.l.

er det rumpa soms kal i været? har ligget med bena i været jeg! :legrine:

Skrevet

er det rumpa soms kal i været? har ligget med bena i været jeg! :legrine:

hehe.. er ikke helt sikker. har prøvd begge deler. :gjeiper:

så vi får se. har gjort mye for at det ikke skal "renne ut" igjen. :P

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

hehe.. er ikke helt sikker. har prøvd begge deler. :gjeiper:

så vi får se. har gjort mye for at det ikke skal "renne ut" igjen. :P

jeg også.. :Hehe: vanligvis går jeg "rett på do" etter sex, men nå har pipen fått en annen lyd.. gubben måtte jage meg inn på badet i går fordi jeg nektet å legge meg til å sove - jeg "skulle ligge med bena oppetter veggen hele natta", jeg.. :kul:

Skrevet

jeg også.. :Hehe: vanligvis går jeg "rett på do" etter sex, men nå har pipen fått en annen lyd.. gubben måtte jage meg inn på badet i går fordi jeg nektet å legge meg til å sove - jeg "skulle ligge med bena oppetter veggen hele natta", jeg.. :kul:

Hahaha... skulle ønske eg hadde en vegg å ha beina opp etter. :P nei mannen legger seg til å sove så snart vi er ferdig. :P hehe. :P

Gjest Mamma_Jeg?
Skrevet

Da har jeg vært inne på Libero sine nettsider og funnet ut når "termindatoen" min er. Ble kjemperørt og helt tussete da jeg så datoen (20. juni 2012), selv om det ikke er sikkert at jeg er gravid en gang! Huff, dette blir en laaang vei mot graviditeten.. :skratte:

Skrevet

Titter innom her jeg. over 10 år siden jeg var gravid. Prøvd å få barn nr2 noen år,utrolig vanskelig denne gangen.Fant ut att jeg har fått Pcos,sukk.. vært gjennom min første prego kur. Venter (og håper IKKE ) TR kommer. husker ikke symtomene jeg hadde ,annet att jeg var utrolig ømfintlig for lukter(smeltet ost o.l.) da jeg var ca 4-5 månder på vei. Har nå utolig ømme bryster og føler meg oppblåst. og gråter lett. Har ikke vært spesielt plaget av pms før.men kan godt hande det er det..håper håper men tørr ikke være alt for mye optimist .Måtte bare lufte tankene litt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...