AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #21 Skrevet 2. oktober 2011 Det er en av kattens regler, dette med at de alltid spyr på tepper eller oppi møbler. Glatte, lett vaskbare gulv er ikke et alternativ! Det er nok det ja;) Men, de er jo bare så herlige på alle andre måter, så det er lett å tilgi dem da:)
Ethereal Skrevet 2. oktober 2011 #22 Skrevet 2. oktober 2011 Familien min har hatt to puser, og når de har spydd har det gått sport i å spise opp spyet sitt igjen like etterpå... Ganske ekkelt.
corrado Skrevet 6. oktober 2011 #23 Skrevet 6. oktober 2011 Ikke unormalt at katter spyr nei, så det er høyst sannsynlig ikke noe galt med katten din! har to katter selv, den ene innekatt, den andre utekatt... Det som er mest forunderlig er at det er innekatten som som oftest spyr... men utepusen gjør vel sitt ute tenker jeg, han bruker ikke kattedoen inne heller og han går inn og ut flere ganger om dagen så han har vel lært seg til å gjøre slikt ute ! #stolt# Innepusen spyr vel opp det overflødige av mat og pels tenker jeg, og det skal helst gjøres på det frynsete gulvteppet vårt, jadda kjempekos! Men har man katt så er det sånt man bare må finne seg i De er jo bare elskbare likevel <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå