Gå til innhold

var jeg en kravstor kunde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på H&M idag. Fant en fin jakke men ikke i rett størrelse. Gikk bort til disken, smilte og hilste, spurte om han hadde mulighet til å finne ut om de hadde riktig størrelse på jakken på nærmeste kjøpesenter.

Fyren bak disken trekker pusten dypt inn og puster kraftig ut med et sukk "suuuuukk, ja men da må æ ring da"?

Jeg ble litt sånn paff og svarte bare at om det er lettere at jeg går dit så er det jo greit.

Det er greit å gå, er ikke lange avstanden. Men det var holdningen hans som fikk meg til å reagere litt. Følte meg veldig kravstor, men slik service har jeg jo opplevd ofte og da er det ofte at den som jobber der tilbyr seg å ringe uten at jeg spør om det.

huff, følte meg bare dum egentlig :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det heller var han som ikke var særlig serviceinnstilt. :) Klart, hadde du hatt en kø på 15 stressa mennesker bak deg og hadde han hatt kassa alene, hadde jeg klart å forstå ham, men det er ikke tiltak å ringe over til det andre senteret dersom det er dødt i butikken. Slikt gjør i alle fall jeg gladelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke du skal føle deg dum pga det. jeg har spurt om de i mange forskjellige butikker (også H&M), og det har aldri vært noe problem.

Syns nok heller at det er han som jobbet der som bør være flau.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vil tro det heller var han som ikke var særlig serviceinnstilt. :) Klart, hadde du hatt en kø på 15 stressa mennesker bak deg og hadde han hatt kassa alene, hadde jeg klart å forstå ham, men det er ikke tiltak å ringe over til det andre senteret dersom det er dødt i butikken. Slikt gjør i alle fall jeg gladelig.

Nei,den hadde jeg skjønt :) De var to stykker bak kassen og det var ei som ble ekspeditert og ei som stod i kø bak henne igjen.

Pleier ikke å spørre om slikt når jeg ser at det er mye folk heller.

Var måten han sa det på som irriterte meg mest tror jeg. den der laaaange sukken, akkurat som om jeg var veldig slitsom.

Teite fyren.

Nåja, kanskje han bare hadde en dårlig dag :)

Endret av Uglefot
Skrevet

Du var definitivt ikke kravstor! Han gjorde en elendig jobb. Jeg ville meldt fra til sjefen hans

Skrevet

Du var definitivt ikke kravstor! Han gjorde en elendig jobb. Jeg ville meldt fra til sjefen hans

Ja, eller til politiet.

• Liker 1
Skrevet

Den servicen har jeg gjerne fått uoppfordret. Eurosko er gode på dette :)

Skrevet

Jeg var på Biltema en gang, lette etter noe. Først gikk jeg i kassa og spurte om han visste om de hadde det jeg lette etter, så ga han meg nummer på hylla. Jeg sto og kikka ganske lenge, før jeg spurte ei som sto og pakket ut varer på andre siden. Hun pekte meg til samme reol som kassegutten, og jeg kikket igjen. Hun holdt på med varer rundt meg, og det hadde ikke kostet henne mye (som butikkansatt!!) å faktisk vise meg varen, spesielt etter at jeg fremdeles sto der som et nek, og det så hun.

Jeg gadd ikke spørre mer, og gikk heller til Clas Ohlson, DER er de iallefall kundevennlige, der jeg bor iallefall :)

Skrevet

hmm tydeligvis han hadde en veldig dålig dag. holdningen hans var ikke bra. blir litt flau av å høre på dette, ettersom jeg har jobba på H&M sjøl. hvis d hadde vært MEG så hadde jeg sagt ifra. jeg hadde sagt ikke sukk til meg men ring:)

Skrevet

Denne karen hadde nok en veldig dårlig dag på jobb. (Håper jeg) jobber selv i butikk og skal ærlig inrømme at det er noen kunder jeg kunne vært hyggeligere mot fra tid til annen. Men noenganger er man bare så sur, stressa og oppgitt, etter 50 drittkunder på rad at uansett hvor eksemplarisk du som neste kunde er, ikke kan påvirke humøret. Du gjorde absolutt ikke noe galt i og spørre :) gi han en sjangse, er han like uhyggelig nestegang fortjener han sparken :) eller en ny jobb hvor han ikke trenger og snakke med mennesker. hehe

Skrevet

Er det H&M på dette andre senteret da?

Og AB på Biltema: Jeg trodde Biltema var en sånn type butikk som baserte seg på egenplukk, og de har terminaler hvor du kan søke opp varen selv.

Tror ikke du skal vente samme service i billigbutikker som i dyrere butikker. Der har trolig de ansatte mer enn nok med å fylle hyllene, så overlater de til kundene å tømme dem. Deres "kundeservice" består i at du får eksosanlegg til 49,90 istedenfor 4999,90, liksom.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...